En mij een beetje niet uitnodigenquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
Overmorgen vieren Nick en ik dat we 17 jaar een relatie hebben![]()
![]()
Raptorix for the rescuequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
En mij een beetje niet uitnodigen
Gister trouwens weer stereotype bevestigt dat homos het goed doen met vrouwen, 3 studentes gered van een marokaan en een sjovel type, toen ik vertelde dat ik homo was werd ik gelijk bij ze uitgenodigt en hebben we tot in de late uurtjes lekker zitten kletsen
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Proficiat!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
We gaan beiden iets anders doen die dag, waren het beide vergetenquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoe laat worden we verwacht?
Mazzeltof!quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:31 schreef SCH het volgende:
![]()
Monogaam in de liefdequote:Op woensdag 24 januari 2007 21:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
En dat bewijst maar eens dat ook homo's monogaam kunnen zijn
of neuken jullie regelmatig buiten de deur?
tis alles of niet hoor, maar goed ik kom ook van het platte land. En niet uit de stad...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Patty heeft steeds weer andere relaties.
Ik heb 1 relatie - en da's mijn allessie. Die losse sex is vooral voor de spanning, ik geloof niet zo in sexuele monogamie.
Maar gaan we mijn feestje nou verstoren?
Ik kom ook niet uit de stad maar dat heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:54 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
tis alles of niet hoor, maar goed ik kom ook van het platte land. En niet uit de stad...
(woon in de 14de stad van nederland...)
Ik denk dat heel wat (hetero) mannen hier jaloers op zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef SCH het volgende:
Patty heeft steeds weer andere relaties.
Ik heb 1 relatie - en da's mijn allessie. Die losse sex is vooral voor de spanning, ik geloof niet zo in sexuele monogamie.
Maar gaan we mijn feestje nou verstoren?
Zou dat zo erg zijn dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kom ook niet uit de stad maar dat heeft er volgens mij niet zoveel mee te maken.
Man, ik was 22 toen ik Nick leerde kennen - zou ik de rest van mijn leven met niemand anders sex hebben![]()
Ik vind het idee, Je hebt een relatie en neukt iets anders gewoon... ik kan het niet onder woorden brengen...quote:
Prima toch. Ik dacht er op mijn 20e ook nog heel anders over en het is vooral dat je moet zoeken wat bij je past.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:08 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik vind het idee, Je hebt een relatie en neukt iets anders gewoon... ik kan het niet onder woorden brengen...
Nee ik zou dan constant het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg zou zijn, dat iemand anders beter/belangrijker is als mij... Plus dat sex, voor mij, de ultime uitting van liefde is... sex deel je met iemand waarvan je houd... (al hoewel ik mij daar ook niet altijd aan hou... ben een paar keer van mijn geloof gevallen. Maar toch vind ik sex in een relatie 10x bevredigender en meer voldoening geven)
Maar goed, iedereen heeft een andere mening. Dat respecteer ik ook, maar voor mij zou dat dus niet werken...
Ja hoor, die zijn er ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk homo bars? Er zijn toch ook geen negers en chinezen bars, of schyzo en manische bars?
Oh, er zijn zoveel doelgroepen bars, restaurants en cafes, voor allerlei groepen en minderheden: op basis van afkomst, geslacht, voorkeuren, hobbies, levensovertuiging enz. enz. Waarom zou er geen plek mogen zijn waar homo's weten dat ze elkaar kunnen ontmoeten en waarom zou dat de acceptatie tegengaan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
Sorry hoor, maar dit is een serieuze vraag. Met homobars werken jullie de acceptatie tegen.
Volgens mij gaat het de acceptatie alleen maar tegen als homo's alleen naar homo-bars zouden mogen. Maar we mogen ook naar 'gewone' bars. Feit blijft dat als je hoopt een leuk iemand tegen het lijf te lopen, je in een 'gewone' bar eerst het probleem hebt om uit te vinden of die ander wel homo is. In een homo-bar is dat probleem te verwaarlozen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
Sorry hoor, maar dit is een serieuze vraag. Met homobars werken jullie de acceptatie tegen.
Wat een onzin, moet ik eens proberen om in een gewone bar me vriend op ze mond te pakken, goede kans dat ik hoop afkeurende reacties krijg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar dan?
nou ik vind dat wel moet kunnen, hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:02 schreef SCH het volgende:
Dat op je mond pakken van je vriend dat doe je sowieso maar thuis met het licht uit
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat een onzin, moet ik eens proberen om in een gewone bar me vriend op ze mond te pakken, goede kans dat ik hoop afkeurende reacties krijg.
Daarnaast zijn homobars, niet voor homos, maar meer voor een homovriendelijke omgeving.
Ik neem regelmatig heterovrienden mee naar homo bars, en die vinden het over algemeen erg prettig.
We zitten dan ook niet de hele dag in een homobar en de meeste homo's komen genoeg in andere kroegen hoor.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.
Ik denk dat het nogal afhangt van waar je uitgaat of er mensen raar staan te kijken als je jouw vriend kust. Aqls je in een of nader boeren gehucht doet dan zal er inderdaad raar gekeken worden, maar door jezelf weg te stoppen in homo bars werk je de acceptatie ook niet echt in de hand.
Welke AH en waarom ben ik nooit uitgenodigd???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
We zitten dan ook niet de hele dag in een homobar en de meeste homo's komen genoeg in andere kroegen hoor.
En bovendien komen we allemaal in dezelfde Albert Heijn
Ik kom helemaal niet bij de Albert Heijn...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
En bovendien komen we allemaal in dezelfde Albert Heijn
quote:Op zondag 21 januari 2007 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Hé SCH,
Waarom is het toch zo dat ik me bij andere homoseksuelen niet helemaal op mijngemak voel? Ik ben altijd een soort zenuwachtig en nerveus
.
tevens tvp
Je voelt je dus niet op je gemak dat in een omgeving van zoenende mannen maar je wilt niet dat die mannen hun eigen uitgaansgelegenheden hebben?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die zich er niet op hun gemak voelen, mij incluis.
Ik denk dat het nogal afhangt van waar je uitgaat of er mensen raar staan te kijken als je jouw vriend kust. Aqls je in een of nader boeren gehucht doet dan zal er inderdaad raar gekeken worden, maar door jezelf weg te stoppen in homo bars werk je de acceptatie ook niet echt in de hand.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Omdat ik in de homobar het idee krijg dat Nederland eng en bekrompen is. In die bars gaan alle mensen extreem los en leven zich volkomen uit en als ze op straat komen veranderen ze als een blad aan een boom.
Ik ben vier keer in zo'n gelegenheid geweest met twee lesbische vriendinnen en mijn vriendin.
Misschien zijn juist de vrouwen wel het ergst in de bar, maar dat ligt misschien aan het feit dat ik de verandering bij mijn vriendinnen zie.
Overigens denkt mijn vriendin en mijn nicht en haar vriendin (die dus een lesbische relatie hebben) er hetzelfde over....
Ik denk dat juist iedereen rekening met elkaar rekening houd in zo'n bar. Als jij een pruik wil dragen en een jurk wil dragen dan doe je dat. Niemand neemt het je daar kwalijk bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat dat gedeeltelijk komt omdat je in zo'n bar met niemand meer rekening hoeft te houden.
Nou ja, ligt er een beetje aan hoe je het leest... ik bedoelde dus dat je geen rekening hoeft te houden met bekrompen geesten die bedreigend voor je kunnen zijn, want die zijn er niet/nauwelijks (en dat komt dan weer omdat je juist wel rekening houdt met anderen en die anderen met jou).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:36 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Ik denk dat juist iedereen rekening met elkaar rekening houd in zo'n bar. Als jij een pruik wil dragen en een jurk wil dragen dan doe je dat. Niemand neemt het je daar kwalijk bijvoorbeeld.
Soort zoekt soort he, en als veel mensen in zo'n gelegenheid iets normaal vinden, dan is het normaal. En homo's in een bar(in iedergeval de bars die ik ken) zijn meestal net wat vrijdenkender en extravaganter dus dan is al net iets meer gepermiteerd...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, ligt er een beetje aan hoe je het leest... ik bedoelde dus dat je geen rekening hoeft te houden met bekrompen geesten die bedreigend voor je kunnen zijn, want die zijn er niet/nauwelijks (en dat komt dan weer omdat je juist wel rekening houdt met anderen en die anderen met jou).
Zullen we samen zoeken, want hij heeft vast nog wel broers die ook paard kunnen rijdenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Soort zoekt soort he, en als veel mensen in zo'n gelegenheid iets normaal vinden, dan is het normaal. En homo's in een bar(in iedergeval de bars die ik ken) zijn meestal net wat vrijdenkender en extravaganter dus dan is al net iets meer gepermiteerd...
Al iemand mijn witte prins op het droompaard tegen gekomen?
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen zoeken, want hij heeft vast nog wel broers die ook paard kunnen rijden
een hoeft het ander toch niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...
Ik heb als het goed is binnenkort een autotje, nou eerst het rijbewijs en daarna pas het autotje...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand met een auto(otje) hoor. Paarden geven zoveel troep...
Toevallig is diezelfde vraag in het vorige topic ook al behandeld:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef MaLo het volgende:
Allereerst: SCH, van harte met je jubileum! 17 jaar samen is niet niks.
Ik hoorde van de week op Hart van Nederland dat er een Noordhollandse jongen is die een boot wil organiseren bij de Gay Parade voor homojongeren onder de 16. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind het moeilijk:
Aan de ene kant: als een homojongere het graag wil, op zo'n boot staan, waarom niet? Aan de andere kant: kan een kind van 14 al voor zichzelf beslissen of het wijs is je zo te "exposen" op zo'n boot?
Haha zo ver had ik niet teruggelezen, thnx! Dan lees ik daar de antwoorden welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toevallig is diezelfde vraag in het vorige topic ook al behandeld:
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #12
.
dom varken, 't is geen keuze!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
geblaat
Vrouwen zijn te. Vrouwen hebben een saaie vormgeving, te rond, te weinig subtiel, extreem saai. Geen enkel mannelijk lichaam is hetzelfde, en wie erin schuilt al helemaal niet. Het is een misvatting dat vrouwen 'moeilijk' zijn. Vrouwen zijn moeilijk aan de oppervlakte, mannen zijn moeilijk onder de oppervlakte. Dus het is zeker niet vertrouwelijk en voorspelbaar. En (voor mij dan wel) is het veel puurder, om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Mijn vraag van vandaag
Waarom mannen en geen vrouwen
Of is die vraag al 1000 keer gesteld?
Wat maakt een man aantrekkelijker dan een vrouw? Of is het angst omdat een vrouw een ander lichaam heeft?
Waarom kiezen homo's voor mannen terwijl vrouwen een compleet mysterie vormen in lichamelijke vormen? En dan zeker niet alleen qua vormen maar qua karakter en interesses sowieso.
Als je bij sex met man met man bezig bent dan weet je toch welk vlees je in de kuip hebt? Wat maakt het zo aantrekkelijk nog? Kun je net zo goed aan jezelf gaan voelen.
Kun je niet beter sex hebben met vrouwen als man zijnde? Sowieso vanwege de afwisseling
Wat is dus zo aantrekkelijk aan mannen als je zelf man bent?
Sowieso het mysterie van de keuze tussen man en vrouw. Vinden homo's en lesbo's hetzelfde geslacht niet al snel vertrouwelijk?
Zoek je misschien vertrouwelijk contact inplaats van ander contact?
Zoek je het voorspelbare inplaats van het onvoorspelbare?
En dan is lichamelijk contact slecht beperkt natuurlijk. Maar waarom zoek je mannen op dus?
Waarom juist de keuze op mannen en niet op vrouwen
Waar baseer jij je keuze opZomaar een vraag. Waarom kies je juist voor dat en niet voor dit. Doe je het bewust of is het aangeboren? Is het jou natuur? Of kies je ervoor omdat je bewust bent van gevolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |