Ik ben er op voetbalfora en ook tegen andere supporters altijd open over geweest - hangt natuurlijk wel een beetje vanaf met wie je omgaat maar heb eigenlijk nooit gemerkt dat het problemen geweest al moet je natuurlijk niet bij iedere opmerking uit je dak gaan en de bal gewoon terugkaatsen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Ole het volgende:
OK duidelijk![]()
Goede vriend van mij heeft ook een seizoenskaart van AJ, en die komt er gewoon voor uit
![]()
He bahquote:En hij praat ook met meisjes![]()
pashokjequote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef bietser het volgende:
Gaat er dus om dat niemand echt in een hokje te plaatsen is tenzij iemand dat zelf graag wil.
Ik wel (ben zelf ook IT'er en niet vrouwelijk)quote:Op zondag 4 februari 2007 15:06 schreef Reunity het volgende:
hey twoflower, geil je niet op mooie vrouwelijke exemplaren dan?
Voetbalquote:
Nou, "zeg maar 20 jaar geleden", dat vind ik net een lastige.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:46 schreef SlimShady het volgende:
ik heb een vraag.
is het leven voor homo's & lesbo's nu beter of slechter dan (zeg maar) 20 jaar geleden ?
Een mietjequote:Op zondag 4 februari 2007 19:57 schreef Nuno_G het volgende:
ja wil je dan iedereen in een hokje plaarsen? ik vind voetbal heel leuk (kijken en spelen) net zoals ik winkelen leuk vind en ballet en concerten en noem maar op wat ben ik dan ?
quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb weer een vraagje aan jullie, Hoe komt het dat homosexuelen vaak heel erg 'fashionable' zijn of typisch vrouwenbanen hebben, is het zo dat als je homo bent je eigenlijk vrouwelijk bent en dat zou verklaren waarom je op mannen valt of is dat niet waar?
Ik kan heus wel omschrijven waarom ik het ene meisjes mooier vind dan het anderequote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
ik ben serieus geinteresseerd in de meningen van homo's over mooie meiden
tuurlijk t kan zijn dat je geen geil gevoel krijgt bij lekkere meiden (hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen), maar schoonheid moet je altijd wel kunnen herkennen.
als jullie een lekkere meid geil zien doen naar je, krijg je dan niet wel eens een erectie?
en denk je er nooit aan om seks met zo'n meid te hebben (al is t alleen maar omdat die meid zo'n heerlijk gleufje heeft)
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
ik ben serieus geinteresseerd in de meningen van homo's over mooie meiden
tuurlijk t kan zijn dat je geen geil gevoel krijgt bij lekkere meiden (hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen), maar schoonheid moet je altijd wel kunnen herkennen.
als jullie een lekkere meid geil zien doen naar je, krijg je dan niet wel eens een erectie?
en denk je er nooit aan om seks met zo'n meid te hebben (al is t alleen maar omdat die meid zo'n heerlijk gleufje heeft)
die biceps moet je voelen trouwensquote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Heb jij ook niet de behoefte als je zo'n lekkere kerel ziet die helemaal lekker in zijn vel zit en een biertje drinkt dat je denkt daar zou ik meer van willen drinken? (al is het alleen maar omdat die kerel zo'n heerlijk strakke kont heeft)
maar vind je het dan een interssant fenomeen of ook een opwindend fenomeen ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:22 schreef FamFarmerFan het volgende:Nou ik wil het nog wel even aanvullen trouwens...
Ik ben helemaal gek van vrouwenborsten.Lekker de zwaartekracht trotserend en cup D. Dat soort natuurfenomenen oefenen een onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij uit
dat voordeel hebben wij dan weer vaak op hetero mannen, dat we daar inderdaad gewoon maar even aan mogen zitten, want het kan toch geen kwaadquote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:Interessant ik moet er ook altijd even aanzitten maar opwindend niet.
En daarbij komt, flirten pleasen en teasen is met iedereen leuk. Het geeft jezelf en anderen gewoon een goed gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |