dank jequote:
Helemaal mee eens, flirten met zowel mannen als vrouwen is leuk. Maar daar blijft het ook bij..quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:En daarbij komt, flirten pleasen en teasen is met iedereen leuk. Het geeft jezelf en anderen gewoon een goed gevoel.
Tuurlijk kan ik schoonheid wel herkennen. Maar ik word er niet opgewonden van.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:40 schreef Reunity het volgende:
ik ben serieus geinteresseerd in de meningen van homo's over mooie meiden
tuurlijk t kan zijn dat je geen geil gevoel krijgt bij lekkere meiden (hoewel ik me dat niet zo kan voorstellen), maar schoonheid moet je altijd wel kunnen herkennen.
als jullie een lekkere meid geil zien doen naar je, krijg je dan niet wel eens een erectie?
en denk je er nooit aan om seks met zo'n meid te hebben (al is t alleen maar omdat die meid zo'n heerlijk gleufje heeft)
quote:Op zondag 4 februari 2007 23:47 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Heb jij ook niet de behoefte als je zo'n lekkere kerel ziet die helemaal lekker in zijn vel zit en een biertje drinkt dat je denkt daar zou ik meer van willen drinken?
quote:(al is het alleen maar omdat die kerel zo'n heerlijk strakke kont heeft)
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef buzzer het volgende:
ik heb even een ontzettend leuk grapje verwijderd van de vorige pagina..
Poehee, wat moest ik lachen
Het kan toch ook wel zo godsgruwelijk slecht zijn dat 't hilarisch is?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:31 schreef buzzer het volgende:
ik heb even een ontzettend leuk grapje verwijderd van de vorige pagina..
Poehee, wat moest ik lachen
Ja ik ben blijkbaar ook kort van memoryquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens meer over welk grapje het ging
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het hier over homo vragen ging ? hoe verieren jullie een jongen/man in een "gewoon" cafe ?
Met 'n interessant gesprek, en als 't 'klikt' nogmaals afspreken in dat cafe, en na zo'n 3 afspraakjes zou je wel moeten weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Nuno_G het volgende:
ik dacht dat het hier over homo vragen ging ? hoe verieren jullie een jongen/man in een "gewoon" cafe ?
Nope. Wij leven toch in een vrij land? Ik vind dat vrijheid meer tussen de oren van de gemiddelde Nederlander moet zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Nemen jullie het andere homo's kwalijk als ze zich vooroordeelbevestigend gedragen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Nemen jullie het andere homo's kwalijk als ze zich vooroordeelbevestigend gedragen?
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:58 schreef wonderer het volgende:
Welke aspecten dan wel?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.
De nadruk wordt op een aspect gelegd dat voor mij niet zo specifiek met homosexualteit te maken heeft.
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Beetje wel eigenlijk. Nou vooral dat er op de gaypride ook sm enzo voorbij komt. Dat heeft volgens mij niks met homosexualiteit te maken namelijk (nou ja net zo veel met ho als met he). Ook het overdreven naakt en dildogezwaai is echt niet nodig om een punt te maken imho.
De nadruk wordt op een aspect gelegd dat voor mij niet zo specifiek met homosexualteit te maken heeft.
Ach als iedereen die een mening over de pride heeft (zie frontpage over de jonge homo boot) nou eens zelf een keer gaat kijken en de boten beoordeeld, dan zie je toch wel dat de media een totaal verkeerd beeld geeft van het festijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.
Groen Links moet zich bezighouden met zaken die er echt toe doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik las op een ander forum dat Groen Links een homomuseum wil openen... wat vinden jullie daarvan?
Wat bietser ook zegt...quote:
Dan liever de love parade.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij is dat in de pride niet eens zo heel groot deel, maar wel het meest spectaculaire deel, en dat geeft voor de media de "leukste" plaatjes.
Maar wel met vrijheid.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:08 schreef maedel het volgende: Het zwaaien met je blote leuter op een boot in een gracht heeft geen zak te maken met emancipatie. In ieder geval niet in mijn opinie.
goed idee.. de geschiedenis van de homo'squote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:23 schreef wonderer het volgende:
Ik las op een ander forum dat Groen Links een homomuseum wil openen... wat vinden jullie daarvan?
Zo dacht ik er ook over ja, maar iedereen begint meteen weer over hokjes te mauwenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
goed idee.. de geschiedenis van de homo's
genoeg subthema te vinden
homo in literatuur
beroemde homo's
vervolging van homo enz
ik zou zeker heengaan
ook een idee voor scholen om heen te gaan en jongeren voorlichting te geven
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteitquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar wel met vrijheid.
Blote leuters zijn helemaal niet toegestaan op de Gay Pride...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteit
Voor het lopen met blote leuter hebben ze het naakstrand uitgevonden, of je eigen achtertuin.
Ja love parade zou gewoon verplicht moeten zijn op schoolquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dan liever de love parade.
Toch heb ik twijfelsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
goed idee.. de geschiedenis van de homo's
genoeg subthema te vinden
homo in literatuur
beroemde homo's
vervolging van homo enz
ik zou zeker heengaan
ook een idee voor scholen om heen te gaan en jongeren voorlichting te geven
dat is toch geen vrijheid maar puur hedonisme ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:54 schreef maedel het volgende:
[..]
En dát heeft naar mijn idee dan weer meer met de mensheid in het algemeen te maken dan met homosexualiteit
Voor het lopen met blote leuter hebben ze het naakstrand uitgevonden, of je eigen achtertuin.
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nichtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja love parade zou gewoon verplicht moeten zijn op school
Iedereen gedurende zijn/haar opleiding minimaal 1 keer dansen in Berlijn![]()
![]()
Punt is wel dat ik zwemkleding onzin vindt. Tegenwoordig staan er borden bij de stranden hier in Groningen en Friesland dat het niet toegestaan is naakt te zwemmen, terwijl men (gereformeerd of niet) hier dat altijd al deed. Volgens mij is vrijheid geen greintje meer waard in Nederland, men zit continu te broeden op vrijheidsbeperkende middelen. Je moet zelfs al een ID bij je hebben. Iets wat tien, twintig jaar geleden ondenkbaar was. En die lulhoofden als Donner maar ultra serieus kijken tijdens 4 en 5 mei. Eigenlijk zouden we tijdens 4 en 5 mei met z'n allen piemelnaakt een love parade moeten houden om die kutkoppen uit frustratie te laten exploderen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is toch geen vrijheid maar puur hedonisme ?
uiteindelijk alles ondergeschikt maken aan het eigen welbevinden
Je hoeft ook geen nicht te zijn om te dansenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef bietser het volgende:
[..]
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nicht![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen nicht te zijn om te dansen
En je mag ook wel 'ns ECHT dansen, zoals mensen dat in Afrika doen enzo.
Nee want dan moet je er juist naar toequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:29 schreef bietser het volgende:
[..]
Mag ik hier vrijstelling voor krijgen? Ik ben een niet-dans-nicht![]()
Ben met oud en nieuw in Berlijn geweest en weet nu hoe het is om daar met 1 miljoen mensen een feestje te vieren, was erg leuk, maar ben gewoon niet zo'n liefhebber van dansen dus hoef ik niet zo snel naar een dansfeestje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee want dan moet je er juist naar toe
en je hoeft daar niet te dansen of nicht te zijn
gewoon om te zien en te ervaren hoe 1 mijoen mensen vredig iets SAMEN kunnen doen
vrees dat je dat niet gaat lukkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Punt is wel dat ik zwemkleding onzin vindt. Tegenwoordig staan er borden bij de stranden hier in Groningen en Friesland dat het niet toegestaan is naakt te zwemmen, terwijl men (gereformeerd of niet) hier dat altijd al deed. Volgens mij is vrijheid geen greintje meer waard in Nederland, men zit continu te broeden op vrijheidsbeperkende middelen. Je moet zelfs al een ID bij je hebben. Iets wat tien, twintig jaar geleden ondenkbaar was. En die lulhoofden als Donner maar ultra serieus kijken tijdens 4 en 5 mei. Eigenlijk zouden we tijdens 4 en 5 mei met z'n allen piemelnaakt een love parade moeten houden om die kutkoppen uit frustratie te laten exploderen.
Maar ook voor niet dans liefhebber is er volop vertier op die dag. Alleen al om het mensen kijken kom ik elke keer terug. of met een stel heerlijk relax zitten op die grasvelden in het park en een drankje doenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef bietser het volgende:
[..]
Ben met oud en nieuw in Berlijn geweest en weet nu hoe het is om daar met 1 miljoen mensen een feestje te vieren, was erg leuk, maar ben gewoon niet zo'n liefhebber van dansen dus hoef ik niet zo snel naar een dansfeestje.
FYI het strand op Schiermonnikoog is de grootste van Europa, da's geen strand'je'quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrees dat je dat niet gaat lukken
het lukte vorig jaar niet eens om een boot voor de pride in amsterdam te regelen
ennu met of zonder zwembroek geen haar op mijn hoofd die er aan moet denken om in de Amsterdamse grachten te gaan zwemmen
En is de politie daar op die strandjes ook al aan het controleren de bekeuringen aan het uitschrijven geweest? en die dan maar direct verhogen omdat men geen ID bij zich heeft ?
Ach ben nog steeds van plan om met manlief Berlijn nog een keer te bezoeken dus misschien heb je wel gelijk en is het leuk om dan te kijken en van het weer en een glaasje te genieten terwijl er vanalles voorbij komt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ook voor niet dans liefhebber is er volop vertier op die dag. Alleen al om het mensen kijken kom ik elke keer terug. of met een stel heerlijk relax zitten op die grasvelden in het park en een drankje doen![]()
Maar inderdaad ook zonder Love Parade is Berlijn nog steeds een geweldige stad die bij elk bezoek weer compleet anders isquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef bietser het volgende:
[..]
Ach ben nog steeds van plan om met manlief Berlijn nog een keer te bezoeken dus misschien heb je wel gelijk en is het leuk om dan te kijken en van het weer en een glaasje te genieten terwijl er vanalles voorbij komt.
De rest bewaren we voor het Berlijn-elke-keer-anders-topicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar inderdaad ook zonder Love Parade is Berlijn nog steeds een geweldige stad die bij elk bezoek weer compleet anders is
Ja ik begrijp goed wat je bedoeltquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
FYI het strand op Schiermonnikoog is de grootste van Europa, da's geen strand'je'
Hoewel er vandaag de dag veel jonge duinen op zijn.
Maar ik weet niet of ze controleren. Vast wel, zij hebben ook een quotum om aan te voldoen.
En trouwens, het ging meer om het idee. Je begrijpt wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |