Nopequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jou wordt nooit gevraagd hoe je seks hebt en wie het mannetje en het vrouwtje is?
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).quote:
Wonderer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).
Maar vertel es.. hoe gaat dat, Vanitas, in bed met een andere man?
om later met hangende pootjes terug te komen zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga hier weg hoor
Ik moest lachenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om later met hangende pootjes terug te komen zeker![]()
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toe nou, niet doen, daar was de grap gewoon te slecht voor![]()
Ja slechte grappen zijn wel aan mij besteed ....somsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht was
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef NanKing het volgende:
'Vroeger' vond ik die vraag nog wel grappig maar tegenwoordig kan ik 't echt niet meer hebben als iemand die vraag stelt.
Vooral niet als het iemand is warvan je het niet verwacht en ze het voor laten komen alsof ze oprecht geinteresseerd in je zijn.
Wat liefquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
@ SCH
Ik heb ook even een vraag voor je
Je realiseert het je misschien niet maar uit deze reeks is ook het L topic ontstaan. We zijn nu hard op weg naar topic nummer 100 en willen dat met een meet gaan vieren. Een aangezien jij toch ook een heel klein beetje als geestelijk vader gezien wordt, en bij de geboorte van het topic betrokken was willen we jou er ook graag voor uitnodigen
[Lesbeau] meettopic
Nou Nannie is er dan wel mee begonnen, maar loopt tegenwoordig ook daar de deur niet platquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat liefIs dat echt zo, dat er een lesboreeks is ontstaan uit deze reeks? Komt die stomme Nanking hier daarom nog zo weinig? En hoe kan het dat dat al op 73 zit en wij op 13? Omdat vrouwen veel meer kwebbelen zeker....
Denk niet dat ik op de uitnodiging inga, maar toch bedankt
Kleine correctiequote:
Die nichtjekindjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kleine correctie
ook het H topic [HOMO] #1854 - Missen wat je missen kan! zit gewoon in ONZ
en ja ik weet wel dat je dat liever negeert![]()
Dan krijgt dat ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee wel een hele andere betekenisquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als Verdonk een vent was, zou je hem dan hard nemen?
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij de ncrv werken veel homo's, vandaar de bijnaam ncrgay. merk je nog iets van gristelijke weerstand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van niet![]()
Nog een serieuze vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |