abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45741041
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

dom varken, 't is geen keuze!
je wordt ermee geboren
Hoewel je gelijk hebt, is het toch gewoon een vraag die vele hetero's op de lippen brandt. En misschien brengt hij 't wel wat 'aanvallerig', maar volgens mij probeert hij daarmee gewoon zijn onvermogen om het in te beelden naar voren te brengen in plaats van onze 'keuze' in twijfel te trekken.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_45741514
quote:
SCH is erger als patty

[ Bericht 9% gewijzigd door vanitasvanitatumetomniava op 27-01-2007 23:34:22 ]
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:29:15 #103
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45741588
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 23:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Hoewel je gelijk hebt, is het toch gewoon een vraag die vele hetero's op de lippen brandt. En misschien brengt hij 't wel wat 'aanvallerig', maar volgens mij probeert hij daarmee gewoon zijn onvermogen om het in te beelden naar voren te brengen in plaats van onze 'keuze' in twijfel te trekken.
Aamgezien hij er moeite voor heeft genomen om zo'n uitgebreide post te posten, denk ik dat je daar wel gelijk in kan hebben... Maar toch de toon is ietswat vervelend...
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:31:02 #104
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45741672
Volgens mij is dat Dromenvanger een beetje eigen en moet je je daar niet door laten ontmoedigen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45745233
topic opgeschoont
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45751842
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:43 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

dom varken, 't is geen keuze!
je wordt ermee geboren
Het zijn serieuze vragen en hij neemt er de moeite voor, ik zal later op Dromenvanger reageren want iemand die zulke vragen stelt is geen dom varken
  zondag 28 januari 2007 @ 17:02:12 #107
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45762354
Kan dat gezeur over homokroegen nu een keer ophouden? Aan een ieder die dat zegt zeg ik : ok we komen allemaal uit het homo topic een keer bij jou in je hetero kroeg en gaan met iedereen flirten en jullie moeten daar "normaal" op reageren, dat houdt in dat je leuk mee doet, onze drankjes accepteerd en dergelijke en geen gevechten ontstaan. Pas als dat echt mogelijk is hier in Nedeland DAN zijn er geen homo kroegen meer nodig en ik kan niet wachten op die dag maar tot die tijd laat ons lekker flirten en drinken in een homokroeg.
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:06:36 #108
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45762505
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:02 schreef Nuno_G het volgende:
Kan dat gezeur over homokroegen nu een keer ophouden? Aan een ieder die dat zegt zeg ik : ok we komen allemaal uit het homo topic een keer bij jou in je hetero kroeg en gaan met iedereen flirten en jullie moeten daar "normaal" op reageren, dat houdt in dat je leuk mee doet, onze drankjes accepteerd en dergelijke en geen gevechten ontstaan. Pas als dat echt mogelijk is hier in Nedeland DAN zijn er geen homo kroegen meer nodig en ik kan niet wachten op die dag maar tot die tijd laat ons lekker flirten en drinken in een homokroeg.

zolang ik af en toe langs mag wippen vind ik het prima.

een ongedwongen en respectvolle sfeer.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 28 januari 2007 @ 17:11:03 #109
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45762659
en een vraag van mij (verwijs me maar naar vorige delen als deze vraag al een keer beantwoord is);

Wat gaat er door je heen als je een leuke (jonge)man ziet ?
"weet" je meteen of hij homo of hetero is ?
Zoniet.. hoe kom je daar dan achter ?
Vraag je het gewoon ?
Maakt het je onzeker ? Wat doet het met je ?
Ik heb het dan over heren die je in het dagelijkse leven tegenkommt, bij college, de sportschool, in de stad, op je werk... etc etc... dus niet in een homobar (daar is het meestal duidelijk )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_45762812
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:11 schreef Mirage het volgende:
en een vraag van mij (verwijs me maar naar vorige delen als deze vraag al een keer beantwoord is);

Vraag je het gewoon ?
Ik heb het dan over heren die je in het dagelijkse leven tegenkommt, bij college, de sportschool, in de stad, op je werk... etc etc... dus niet in een homobar (daar is het meestal duidelijk )
Lieve Mirage,

Er bestaat zoiets als een gaydar, een soort van antenne waardoor je voelt of gewoon weet dat iemand ook zo is, dat kan zijn door de manier van kijken enz., maar meestal stoort die zender enorm en is de antenne defect of gewoon niet goed afgesteld. Meestal weet je het dus gewoon niet helemaal zeker en kan je er vreselijk mee op je plaat gaan.

Ik persoonlijk zal het niet zo snel vragen maar meestal kom je er wel achter op de 1 of andere manier. En daarom is het ook zo goed dat er homotenten en andere plekken zijn waar die onzekerheid gewoon even weg is. Ik ben heel lang verliefd geweest op iemand van wie ik absoluut niet wist of hij homo is, nog steeds niet trouwens, is al meer dan 20 jaar geleden en ben hem uit het oog verloren. Die onzekerheid en onduideijkheid maakt wel dat je heel lang nutteloos kan rond blijven scharrelen. Ik kan wel helemaal verrukt zijn van een hetero maar de verliefdheid zakt toch wel snel als je weet dat het een kansloze missie is.

kus SCH

p.s. hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Oversight niet van de herenliefde is, hij stuurt mij verdacht veel PM-tjes de laatste dagen
  zondag 28 januari 2007 @ 17:21:53 #111
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_45763074
En nu ga ik even naar de kroeg, een "hetero" kroeg wel te verstaan. Schokkend he maar daar kom ik ook wel eens En Mirage iedereen is welkom in een zogenaamde "homo" kroeg
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:27:24 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45763317
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve Mirage,

Er bestaat zoiets als een gaydar, een soort van antenne waardoor je voelt of gewoon weet dat iemand ook zo is, dat kan zijn door de manier van kijken enz., maar meestal stoort die zender enorm en is de antenne defect of gewoon niet goed afgesteld. Meestal weet je het dus gewoon niet helemaal zeker en kan je er vreselijk mee op je plaat gaan.

Ik persoonlijk zal het niet zo snel vragen maar meestal kom je er wel achter op de 1 of andere manier. En daarom is het ook zo goed dat er homotenten en andere plekken zijn waar die onzekerheid gewoon even weg is. Ik ben heel lang verliefd geweest op iemand van wie ik absoluut niet wist of hij homo is, nog steeds niet trouwens, is al meer dan 20 jaar geleden en ben hem uit het oog verloren. Die onzekerheid en onduideijkheid maakt wel dat je heel lang nutteloos kan rond blijven scharrelen. Ik kan wel helemaal verrukt zijn van een hetero maar de verliefdheid zakt toch wel snel als je weet dat het een kansloze missie is.

kus SCH

p.s. hoe weet jij eigenlijk zo zeker dat Oversight niet van de herenliefde is, hij stuurt mij verdacht veel PM-tjes de laatste dagen
Precies dat bedoel ik..
Het lijkt mij erg moeilijk om in die onzekerheid te verkeren die jij hier aanhaalde.
En inderdaad.. een homocafe lijkt mij in die zin zeker "verlichtend" werken.

De ervaring leert mij trouwens dat feesten waar grote groepen homo's en lesbiennes komen, maar ook een groep hetero's polsbandjes perfect werken. (het klinkt misschien heel banaal, maar dat is het absoluut niet mensen.. het is gewoon duidelijk zodat niemand in een ongemakkelijke situatie verzeild hoeft te raken). Ik geloof dat de polsbandjes verdeeld zijn in kleuren die ho/he/bezet voorstellen.

Wat Os betreft
Die is voor zoveel procent als mogelijk is hetero.
Alhoewel ik in de veronderstelling verkeer dat iedereen in meer of mindere mate een vorm van bi gevoelens heeft. Lang niet iedereen zal ze ontdekken, maar waarschijnlijk zal er in ieders leven een moment komen dat hij/zij toch een keer extra en op een andere manier omkijkt naar iemand van hetzelfde geslacht.

Ikzelf ben mij in ieder geval wel bewust van die gevoelens, ondanks dat ik 100% tevreden ben met mijn keuze voor een man.

Hartelijk dank voor je antwoord SCH
Sir Winston Churchill
  zondag 28 januari 2007 @ 17:29:56 #113
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45763403
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
En nu ga ik even naar de kroeg, een "hetero" kroeg wel te verstaan. Schokkend he maar daar kom ik ook wel eens En Mirage iedereen is welkom in een zogenaamde "homo" kroeg
zo heb ik dat ook zeker ervaren.

Wel moet ik zeggen dat ik voornamelijk bekend ben met de "hogere sociale klasse" onder de homo's dus misschien dat dat ook verschil maakt.
Hoger sociale klasse bedoel ik niet perse hoger opgeleid.

Net zoals je overal verschillende groeperigen hebt heb je die in de homoscene ook.
Denk bij de hetero's maar aan de "BreeZaHsletjes" (volgens mij heb ik zo de hoofdletters correct )
Sir Winston Churchill
  zondag 28 januari 2007 @ 17:30:08 #114
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45763408
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:27 schreef Mirage het volgende:
Alhoewel ik in de veronderstelling verkeer dat iedereen in meer of mindere mate een vorm van bi gevoelens heeft. Lang niet iedereen zal ze ontdekken, maar waarschijnlijk zal er in ieders leven een moment komen dat hij/zij toch een keer extra en op een andere manier omkijkt naar iemand van hetzelfde geslacht.
Als je extra omkijken al meteen als seksueel beschouwt... ja, dan is iedereen wel bi, zeg.

En als je er toevallig niet achterkomt... kun je net zo goed zeggen dat iedereen in potentie een seriemoordenaar is.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 28 januari 2007 @ 17:34:42 #115
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45763588
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als je extra omkijken al meteen als seksueel beschouwt... ja, dan is iedereen wel bi, zeg.
ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel.
Niet letterlijk natuurlijk.
quote:
En als je er toevallig niet achterkomt... kun je net zo goed zeggen dat iedereen in potentie een seriemoordenaar is.
Nee, dat denk ik niet.
Ik denk dat (let wel, ik zeg niet dat dit een feit is.. het is een gedachtengang van mij) men niet op geslachten valt, maar op kenmerken, karakters.. euhm.. ik kan de juiste term niet vinden.
Sommige kenmerken/triggers (hormonen/geur ?) vind je het meest bij mannen en andersom.
Dat waar je voorkeur wat betreft "kenmerken" voor ligt bepaald of je op mannen of vrouwen valt.
Er zijn echter ook mannen of vrouwen die meer eigenschappen (dan verwacht ?) hebben uit de andere groep.
Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat zo iemand jou aandacht kan vasthouden en iets in jou los kan maken, ondanks dat hij/zij van het geslacht is waar je in de regel niet op valt. (zoals de ervaring je leerde)
Sir Winston Churchill
  zondag 28 januari 2007 @ 17:41:45 #116
71919 wonderer
pi_45763831
Ik geloof best dat er van beide geslachten mensen rondlopen die je helemaal ondersteboven kunnen gooien. Maar zelfs als dat een keer (eenmalig waarschijnlijk) gebeurt, weet ik niet of je dat meteen bi kunt noemen. Misschien heeft dat te maken met mijn definitie van (bi)seksualiteit (structurele aantrekking, zowel fysiek als emotioneel, tot een of beide geslachten) dan met de heersende mening.

Ik heb de laatste tijd te veel "als je kunt zeggen dat een man mooi is, ben je bi" gehoord om dit soort dingen nog enigszins serieus te nemen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_45763883
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:34 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel.
Niet letterlijk natuurlijk.
[..]

Nee, dat denk ik niet.
Ik denk dat (let wel, ik zeg niet dat dit een feit is.. het is een gedachtengang van mij) men niet op geslachten valt, maar op kenmerken, karakters.. euhm.. ik kan de juiste term niet vinden.
Sommige kenmerken/triggers (hormonen/geur ?) vind je het meest bij mannen en andersom.
Dat waar je voorkeur wat betreft "kenmerken" voor ligt bepaald of je op mannen of vrouwen valt.
Er zijn echter ook mannen of vrouwen die meer eigenschappen (dan verwacht ?) hebben uit de andere groep.
Het lijkt mij dus niet onwaarschijnlijk dat zo iemand jou aandacht kan vasthouden en iets in jou los kan maken, ondanks dat hij/zij van het geslacht is waar je in de regel niet op valt. (zoals de ervaring je leerde)
even snel offtopic hier:
@ Mir... mail, PM, spoed
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 28 januari 2007 @ 17:47:16 #118
34156 Mirage
Smile !!!
pi_45764023
tnx nok

[ Bericht 97% gewijzigd door Mirage op 28-01-2007 18:51:36 ]
Sir Winston Churchill
  zondag 28 januari 2007 @ 18:43:51 #119
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45765708
quote:

Vanalles, maar vooral ongemakkelijkheid en verlegenheid.
quote:
Helaas niet . Soms heb ik een sterk vermoeden, maar mijn "gaydar" werkt ongeveer niet .
quote:
Door goed tekijken en via via wat info op te vangen .
quote:
Vraag je het gewoon ?
Nog nooit gedaan.
quote:
Het voelt rottig, als je het niet zeker weet, en nog rottiger als je erachterkomt dat de jongen geen homo is, terwijl je 'm toch echt heel leuk vindt.

Maar dat zijn slechts mijn ervaringen als onvolwassen en onervaren (nog even ) homo .
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:51:22 #120
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45765915

HELP HELP, onzekerheid, vind hij mij leuk, is hij wel Ho. Ben ik wel goed genoeg. Ik wou dat ik voor euwig bij hem kon zijn etc. je kent het wel die hele mikmak.

Ik heb meestal een vermoeden... Soms komt die uit en soms niet... Overigens kan ik die inschatting beter maken als ik niet verlieft ben op die jongen... Soms helpt het om wqat vragen te stellen, waardoor je er al iets meer over te weten kunt komen.

Doormiddel van een gesprekje met tactische vragen erachter komen. Heb je een vriendin of over vrouwen gaan praten. Dan kom je er wel achter.

Vraag je het gewoon ?
Mocht ik in een botte bui zijn wel jah...

Hiet niet precies weten og iemand nou wel of niet ho is? gewoon kan het me niet zo veel schelen... Maar als ik verlieft op iemand word wel jah... Bah, extra spanning, zal hij het nou wel zijn!? HOPEN MAAR!

Ik heb trouwens liever dat ie hetro is, dan dat hij mij afwijst als hij homo is. Als ik in love ben op een jongen...
pi_45774924
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja juist.
Ik kan vrouwen prachtig vinden. ik kan mannen prachtig vinden. De vorm of een uitstraling. Kan ik van genieten. Maar wel zoals ik van een mooi stuk muziek of kunst of natuur of een kind kan genieten.
Niet iets dat seksuele gevoelens in mij wakker maakt.

Ik kijk echt ook naar mooie vrouwen. Vol bewondering en maak ook de complimenten. Zelfs zo dat sommige mensen echt denken dat ik lesbisch ben of toch op zijn minst bi. ( echt van : zo... jou vind ik nou echt een mooi wijf) Maar ik maak ze echt puur uit bewondering.
Seksuele gevoelens heb ik echter echt tot dusver alleen maar gehad bij mannen. En meestal niet eens mooie. Dus dat omkijken heeft er niks mee te maken imo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 28 januari 2007 @ 23:09:00 #122
161756 hierissiedan
second first impression
pi_45775968
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja juist.
Ik kan vrouwen prachtig vinden. ik kan mannen prachtig vinden. De vorm of een uitstraling. Kan ik van genieten. Maar wel zoals ik van een mooi stuk muziek of kunst of natuur of een kind kan genieten.

Ik kijk echt ook naar mooie vrouwen. Vol bewondering en maak ook de complimenten. Zelfs zo dat sommige mensen echt denken dat ik lesbisch ben of toch op zijn minst bi. ( echt van : zo... jou vind ik nou echt een mooi wijf) Maar ik maak ze echt puur uit bewondering.
Seksuele gevoelens heb ik echter echt tot dusver alleen maar gehad bij mannen. En meestal niet eens mooie. Dus dat omkijken heeft er niks mee te maken imo.
  zondag 28 januari 2007 @ 23:57:03 #123
71919 wonderer
pi_45777432
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja juist.

Precies. Iemand die een tijger een prachtig beest vindt, is ook niet meteen van de bestialiteit, tenslotte.
pi_45778185
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
niet in alle gay bars. Er zijn er met een strikt deurbeleid hoor. Kom je als vrouw echt niet in. Zelfs niet om spullen af te geven oid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_45778309
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

niet in alle gay bars. Er zijn er met een strikt deurbeleid hoor. Kom je als vrouw echt niet in. Zelfs niet om spullen af te geven oid.
wat willen ze doen...vragen of je wel een piemel in je broek verstopt hebt ?

grapje moet kunnen toch heren ?
luchtigheid luchtigheid
Sir Winston Churchill
pi_45798221
quote:
Op maandag 29 januari 2007 00:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

hm, dat heb ik nog nooit meegemaakt? Mag dat wel?
  maandag 29 januari 2007 @ 18:47:49 #127
71919 wonderer
pi_45798484
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Klinkt als discriminatie op basis van geslacht, ja.
pi_45798551
wonderer, waarom had jij een jurk aan tijdens je huwelijk?
  maandag 29 januari 2007 @ 18:50:57 #129
71919 wonderer
pi_45798621
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef SCH het volgende:
wonderer, waarom had jij een jurk aan tijdens je huwelijk?
Temporary lapse of sanity.

En ik wilde mijn aanstaande een beetje tegemoet komen Hij weet dat dat de laatste keer was, in ieder geval. Nooit meer.
pi_45798672
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:

[..]

Temporary lapse of sanity.

En ik wilde mijn aanstaande een beetje tegemoet komen Hij weet dat dat de laatste keer was, in ieder geval. Nooit meer.
Wilde je vent dat graag dan? Ik vond het er een beetje raar uit zien, als ik eerlijk ben.
  maandag 29 januari 2007 @ 18:55:17 #131
71919 wonderer
pi_45798759
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilde je vent dat graag dan? Ik vond het er een beetje raar uit zien, als ik eerlijk ben.
Hij heeft het er niet specifiek over gehad, maar ik had dat ding toch in huis, en het was allemaal al zo onorthodox... Je kan wel tegen alle huisjes aan gaan schoppen, maar ik zat er niet zo mee, in principe, het was maar voor een paar uur, en hij vond het leuk.

Voelde me wel net een travo en ik was blij dat ie weer uit kon De stijl paste in ieder geval beter bij me dan de standaard witte bruidsjurk met kant en satijn en van weet ik hoeveel duizend dollar.
pi_45798961
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hij heeft het er niet specifiek over gehad, maar ik had dat ding toch in huis, en het was allemaal al zo onorthodox... Je kan wel tegen alle huisjes aan gaan schoppen, maar ik zat er niet zo mee, in principe, het was maar voor een paar uur, en hij vond het leuk.

Voelde me wel net een travo en ik was blij dat ie weer uit kon De stijl paste in ieder geval beter bij me dan de standaard witte bruidsjurk met kant en satijn en van weet ik hoeveel duizend dollar.
Maar vertel dan eens: hij weet toch dat hij met een man trouwt en niet met een vrouw? Ik zou eerder vinden dat je hiermee tegen heilige huisjes aanschopt???
  maandag 29 januari 2007 @ 19:02:03 #133
71919 wonderer
pi_45799015
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar vertel dan eens: hij weet toch dat hij met een man trouwt en niet met een vrouw? Ik zou eerder vinden dat je hiermee tegen heilige huisjes aanschopt???
*in broek kijkt* Weet ie dat?

Sorry, ik doe mijn best maar mijn chromosomensetje van twee X'en is niet te veranderen, helaas
  maandag 29 januari 2007 @ 19:02:29 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45799044
SCH, was je in het begin van je relatie ook al zo ruimdenkend qua open relatie en dat soort zaken? OF was het in den beginne anders?
Hoogachtend,
Erik.
pi_45799180
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
SCH, was je in het begin van je relatie ook al zo ruimdenkend qua open relatie en dat soort zaken? OF was het in den beginne anders?
Het was in den beginne zeker anders. Maar wist ik veel dat ik meteen de ware was tegengekomen
pi_45799511
quote:
Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

In de gay leatherbar hier kom je als vrouw toch niet binnen. Heb het niet zelf geprobeerd trouwens. Maar het is me wel verteld.
Altijd als ik er voor mijn werk iets moet afleveren is er ook wel iemand die dat voor me doet. En echt niet omdat men denkt dat ik snel geshockeerd ben

Maar goed... dat kan natuurlijk ook een smoes zijn voor sommige heren om er zelf heen te gaan als ze er normaal niet zouden komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 29 januari 2007 @ 19:17:17 #137
71919 wonderer
pi_45799668
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In de gay leatherbar hier kom je als vrouw toch niet binnen. Heb het niet zelf geprobeerd trouwens. Maar het is me wel verteld.
Altijd als ik er voor mijn werk iets moet afleveren is er ook wel iemand die dat voor me doet. En echt niet omdat men denkt dat ik snel geshockeerd ben

Maar goed... dat kan natuurlijk ook een smoes zijn voor sommige heren om er zelf heen te gaan als ze er normaal niet zouden komen.
De Argos/Cockring zou ik nog wel es willen proberen, kijken of het lukt
pi_45799785
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

De Argos/Cockring zou ik nog wel es willen proberen, kijken of het lukt

Als ik ooit bij nacht in Amsterdam geraak zal ik het doen.
Maar voorlopig houd ik het bij Nijmegen. Hier is maar een gay leather bar.

Genoeg andere gelegenheden trouwens.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 29 januari 2007 @ 19:21:40 #139
71919 wonderer
pi_45799856
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als ik ooit bij nacht in Amsterdam geraak zal ik het doen.
Maar voorlopig houd ik het bij Nijmegen. Hier is maar een gay leather bar.

Genoeg andere gelegenheden trouwens.
Ik heb leren broeken en jassen en vesten, moet lukken... zolang ik niet topless hoef. Misschien nepsnor erbij opplakken of zo voor de zekerheid
pi_45812358
Gaan we dan saampje schommelen in de sling?
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:28:56 #141
71919 wonderer
pi_45812385
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef FamFarmerFan het volgende:
Gaan we dan saampje schommelen in de sling?
Als jij duwt.
pi_45812549
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als jij duwt.
Deal!
pi_45812725
Ik mis mijn homo collega
pi_45812958
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef BigBrownEyes het volgende:
Ik mis mijn homo collega
Want?
pi_45813129
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:50 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Want?
Hij deed altijd leuke dansjes voor me,, Hij was slim, en altijd lachen....

pi_45813339
Zoek een nieuwe!!! SCHnell!
pi_45816936
Ben nu zelf een jaar uit de kast, een jaar waarin ik zoekende ben geweest hoe ermee om te gaan. wbt uitingen in me gedrag als in het bv wel of niet zeggen.

Gelukkig heb ik me plekje gevonden, waar ik me het prettigst voel. alleen ervaar ik nu 2 dingen die ik niet geheel snap.

1. als ik met een vrouw een geanimeerd gesprek heb en ik meld "goh leuke meid" ben ik gelijk bi volgens de aanwezigen mag je dat als Ho niet zeggen ofzo??

2. sommige vrouwen (voornamelijk vrouwen dan) komen naar me toe, "vind het zo leuk dat je homo bent" geen idee waarom ze dat zeggen en wat ze er eigenlijk mee bedoelen, iemand??

oh ja ben wel in de vriendengroep etc de enige die ervoor uitkomt ho te zijn.. voor sommige zelfs de eerste keer dat ze ermee geconfronteerd worden, mischien scheelt dat..
Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_45818462
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:21 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb leren broeken en jassen en vesten, moet lukken... zolang ik niet topless hoef. Misschien nepsnor erbij opplakken of zo voor de zekerheid
ow, dat topless kom ik wel mee weg. Mannen genoeg met meer tiet dan ik
Met plaksnor en zo?
Zou het zo willen proberen.
Sok oid in de broek.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:54:42 #149
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45824148
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 10:07 schreef zaans_boefje het volgende:
Ben nu zelf een jaar uit de kast, een jaar waarin ik zoekende ben geweest hoe ermee om te gaan. wbt uitingen in me gedrag als in het bv wel of niet zeggen.

Gelukkig heb ik me plekje gevonden, waar ik me het prettigst voel. alleen ervaar ik nu 2 dingen die ik niet geheel snap.

1. als ik met een vrouw een geanimeerd gesprek heb en ik meld "goh leuke meid" ben ik gelijk bi volgens de aanwezigen mag je dat als Ho niet zeggen ofzo??
Tuurlijk kanje dat wel zeggen . Er zit toch geen seksuele aantrekkingskracht bij, lijkt me? Eerder vriendschappelijke.
quote:
2. sommige vrouwen (voornamelijk vrouwen dan) komen naar me toe, "vind het zo leuk dat je homo bent" geen idee waarom ze dat zeggen en wat ze er eigenlijk mee bedoelen, iemand??
Mij lijkt dat ze dat voornamelijk zeggen omdat ze dan tenminste geen "zorgen" hoeven te hebben dat je eventueel op ze zou vallen. Een vriendin van me zei dat een keer, dat ze het fijn vond dat er geen spanning tussen ons zou kunnen ontstaan omdat ik haar nu tenminste niet eventueel leuk zou kunnen gaan vinden.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45824599
Het is opvallend hoeveel mensen dat soort zaken projecteren. Dat ZIJ nou bij iedereen die ze leuk vinden acuut seksuele gevoelens krijgen, wil toch niet zeggen dat iedreen dat heeft.
Sommige mensen kunnen iemand gewoon mooi vinden zonder dat daar gelijk een prijskaartje aan vast hoeft te hangen.

Dus Zaans-boefje.... het is hun probleem. Niet het jouwe.
Leuk dat jij wel iemand gewoon kunt waarderen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')