Ik kan vrouwen ook een lekker/leuk wijf vinden. Maar ik word daar geenzinds bij opgewonden! Je kun t iemand mooi vinden zoals je bijv. een schilderij mooi vind, dus met geen verdere bijbedoeling (misschien een rare vergelijking, maar oke)quote:
Het erge was dat ie mij ook wel zag zitten...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:29 schreef FamFarmerFan het volgende:Ow jah dat heb ik ook 2 keer gehad...
En het werd nog erger bij 1... zij verteld ook gelijk maar aan iedereen dat we een relatie hadden. Gelukkig heb ik dat de kop in gedrukt door duidelijk op een feest in haar aanwezigheid met een gozer te bekken
En bij de andere ben ik op haar verjaardag geweest. Met "mijn" vriend en daarna zijn we naar een ander feest gegaan en de halve visite meegenomen.
Niet leuk en niet aardig maar talloze gesprekken met de dames die een bord voor hun kop hadden en mij wilde bekeren wist ik geen andere uitweg meer.
Die vergelijking gebruik ik ook altijdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Ik kan vrouwen ook een lekker/leuk wijf vinden. Maar ik word daar geenzinds bij opgewonden! Je kun t iemand mooi vinden zoals je bijv. een schilderij mooi vind, dus met geen verdere bijbedoeling (misschien een rare vergelijking, maar oke)
Da's dan inderdaad lekker gecompliceerd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het erge was dat ie mij ook wel zag zitten...
Maar ja, ik had al een vriend.
haha dank je wel... goeie reactiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:09 schreef nokwanda het volgende:
Het is opvallend hoeveel mensen dat soort zaken projecteren. Dat ZIJ nou bij iedereen die ze leuk vinden acuut seksuele gevoelens krijgen, wil toch niet zeggen dat iedreen dat heeft.
Sommige mensen kunnen iemand gewoon mooi vinden zonder dat daar gelijk een prijskaartje aan vast hoeft te hangen.
Dus Zaans-boefje.... het is hun probleem. Niet het jouwe.
Leuk dat jij wel iemand gewoon kunt waarderen.![]()
Hij woont nu weer in Australie dus ergens wel blij dat ik dat niet gedaan hebquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]
Da's dan inderdaad lekker gecompliceerd.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die vergelijking gebruik ik ook altijd![]()
Ja hier ben je nu mooi een paar dagen te laat om SCH te felischiteren met zijn 17e anniversy met Nickquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef NanKing het volgende:
Teejveejpeej.
Oquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hier ben je nu mooi een paar dagen te laat om SCH te felischiteren met zijn 17e anniversy met Nick
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijvenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
O.
Gefeli dan nog SCHnog vele jaren met je
.
SCH, heeft vast wel contact met de vrouw in hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijven
wie moet er bij absentie van Nannie dan de Lesbeau vragen beantwoorden ?
Er waren helemaal geen Lesbeau vragen...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja moet je hier ook niet zo lang wegblijven
wie moet er bij absentie van Nannie dan de Lesbeau vragen beantwoorden ?
Ja omdat er ook geen Lesbeau present was natuurlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er waren helemaal geen Lesbeau vragen...
Daarop even inhakend...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja omdat er ook geen Lesbeau present was natuurlijk
daardoor werden potentiele vragenstellers afgeschrikt
Omdat het anders is, en mensen zich er weinig bij voor kunnen stellen, denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef maedel het volgende:
tvp![]()
Nou ok, dan stel ik ook nog een vraag. Maar dan andersom.
Hoe zou het nou komen dat hetero's aan homo's vragen hoe ze het in bed doen?
Tenminste, mij is dat wel eens overkomen.
Achteraf dacht ik dan, "zou je dat aan de buurvrouw ook gevraagd hebben?".
Ja, maar ik bedoel dus, waar halen mensen eigenlijk die onbeschoftheid vandaan om te vragen hoe mijn vriendin en ik het doen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het anders is, en mensen zich er weinig bij voor kunnen stellen, denk ik.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me bij homo's ook wel es afvraag "zou ie top zijn, of bottom, of helemaal niet aan anaal doen..." terwijl ik het bij hetero's helemaal niet zo heb.
Ooh. Ja. Mensen zijn nou eenmaal onbeschoft. Ze staren of roepen je na, menen het recht te hebben je te discrimineren of uit te foeteren...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel dus, waar halen mensen eigenlijk die onbeschoftheid vandaan om te vragen hoe mijn vriendin en ik het doen?
Dat vraag ik aan hun toch ook niet?
He'k geen last van,quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh. Ja. Mensen zijn nou eenmaal onbeschoft. Ze staren of roepen je na, menen het recht te hebben je te discrimineren of uit te foeteren...
Beschaving, laat me niet lachen.
Jou wordt nooit gevraagd hoe je seks hebt en wie het mannetje en het vrouwtje is?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
He'k geen last van,
vandaag de dag danwel, ik kan nu zelf mijn omgeving uitkiezen en omring mij aldus met mensen die ik beschaafd acht.
Nopequote:Op woensdag 31 januari 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jou wordt nooit gevraagd hoe je seks hebt en wie het mannetje en het vrouwtje is?
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).quote:
Wonderer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan geluk gehad (of inderdaad de juiste mensen om je heen gekozen).
Maar vertel es.. hoe gaat dat, Vanitas, in bed met een andere man?
om later met hangende pootjes terug te komen zekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik ga hier weg hoor
Ik moest lachenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
om later met hangende pootjes terug te komen zeker![]()
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toe nou, niet doen, daar was de grap gewoon te slecht voor![]()
Ja slechte grappen zijn wel aan mij besteed ....somsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook lachen, omdat ie zo slecht was
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef NanKing het volgende:
'Vroeger' vond ik die vraag nog wel grappig maar tegenwoordig kan ik 't echt niet meer hebben als iemand die vraag stelt.
Vooral niet als het iemand is warvan je het niet verwacht en ze het voor laten komen alsof ze oprecht geinteresseerd in je zijn.
Wat liefquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
@ SCH
Ik heb ook even een vraag voor je
Je realiseert het je misschien niet maar uit deze reeks is ook het L topic ontstaan. We zijn nu hard op weg naar topic nummer 100 en willen dat met een meet gaan vieren. Een aangezien jij toch ook een heel klein beetje als geestelijk vader gezien wordt, en bij de geboorte van het topic betrokken was willen we jou er ook graag voor uitnodigen
[Lesbeau] meettopic
Nou Nannie is er dan wel mee begonnen, maar loopt tegenwoordig ook daar de deur niet platquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat liefIs dat echt zo, dat er een lesboreeks is ontstaan uit deze reeks? Komt die stomme Nanking hier daarom nog zo weinig? En hoe kan het dat dat al op 73 zit en wij op 13? Omdat vrouwen veel meer kwebbelen zeker....
Denk niet dat ik op de uitnodiging inga, maar toch bedankt
Kleine correctiequote:
Die nichtjekindjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kleine correctie
ook het H topic [HOMO] #1854 - Missen wat je missen kan! zit gewoon in ONZ
en ja ik weet wel dat je dat liever negeert![]()
Dan krijgt dat ik ben niet links, ik ben niet rechts, ik ben recht door zee wel een hele andere betekenisquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als Verdonk een vent was, zou je hem dan hard nemen?
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij de ncrv werken veel homo's, vandaar de bijnaam ncrgay. merk je nog iets van gristelijke weerstand?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een ondergrens wat betreft iq dus ik vrees van niet![]()
Nog een serieuze vraag?
minderheden worden altijd bedreigd. check de geschiedenis.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Waarom is er zoveel homohaat in de wereld ?
da's toch pas iets van de laatste jarenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bij de ncrv werken veel homo's, vandaar de bijnaam ncrgay. merk je nog iets van gristelijke weerstand?
Tja, slappe knietjes misschien?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch pas iets van de laatste jaren
want ik weet ook mensen die daar hun mond niet over open durfden te doen
ik denk toch dat je beter kan spreken van voortschrijdend inzichtquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tja, slappe knietjes misschien?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Kijk om je heen, en zie dat het de gewoonte is van mensen om zich extreem druk te maken over minder dan niets. En dat komt omdat mensen een beetje dom zijn. Let wel, een beetje, want samenlevingen hebben een bepaalde iq verhouding nodig om met elkaar te kunnen concurreren. De hoeveelheid 'intelligentia' wordt in toom gehouden door 'revoluties', en de hoeveelheid 'plebs' wordt in toom gehouden door georganiseerde oorlogen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou dat valt wel mee hoor. Ik werk al zeker een jaar of 12 o.a. voor hen en heb er nog nooit problemen mee of door ondervonden. Vroeger was dat misschien anders maar toen was het overal anders. Denk trouwens niet dat er bij deze omroep nou specifiek meer homo's werken dan bij andere eigenlijk. Het omroepwereldje zit sowieso niet slecht in de nichtekindjes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch pas iets van de laatste jaren
want ik weet ook mensen die daar hun mond niet over open durfden te doen
Mijn verklaring zit vooral in het woord angst. Angst voor het andere, het vreemde, het onbekende. Dezelfde reden waarom er zoveel racisme is in de wereld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, bij gebrek aan een partner. Maar ik denk dat het sowieso heel erg van de partner afhangt.quote:Op zondag 4 februari 2007 05:01 schreef wonderer het volgende:
Vroeg ik me ineens af, wat doen de heren om hun partner in de stemming te krijgen? Muziekje, kaarsjes aan, rozenblaadjes? Of is dat typisch iets voor vrouwen?
Sorry hoor, maar zouden vrouwen met 'mannenbanen' dan potten moeten zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 12:48 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb weer een vraagje aan jullie, Hoe komt het dat homosexuelen vaak heel erg 'fashionable' zijn of typisch vrouwenbanen hebben, is het zo dat als je homo bent je eigenlijk vrouwelijk bent en dat zou verklaren waarom je op mannen valt of is dat niet waar?
Mijn antwoord is dus dat je geen gelijk hebt. Ik ben homo, maar ben echt niet vrouwelijk. Tuurlijk, je hebt homo's die wat vrouwelijker zijn, maar je hebt ook hetero mannen die wat vrouwelijker zijn, en hetero vrouwen die mannelijker zijn. Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:04 schreef Daniel.J het volgende:
Ja dat is leuk enzo, maar nu even direct op de vraag antwoorden
Doe ik niet hoor, stelde enkel een vraag.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mijn antwoord is dus dat je geen gelijk hebt. Ik ben homo, maar ben echt niet vrouwelijk. Tuurlijk, je hebt homo's die wat vrouwelijker zijn, maar je hebt ook hetero mannen die wat vrouwelijker zijn, en hetero vrouwen die mannelijker zijn. Je kunt niet iedereen over 1 kam scheren.
net als bietser hou ik ook absoluut niet van shoppen. als ik wat nodig heb dan is het snel 'winkel in, winkel uit'...quote:Op zondag 4 februari 2007 15:15 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, stelde enkel een vraag.
Houden alle homosexuelen niet van winkelen dan?
en zijn ze niet emotioneler/gevoeliger dan hetero mannen?
Precies, net als hetero's heb je ook bij homo's gewoon te maken met unieke mensen die allemaal anders zijn en andere dingen leuk vinden, stuk voor stuk. Gelukkig.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef bietser het volgende:
Ik heb een ongelooflijke hekel aan winkelen, doe het alleen in pure noodzaak. Een vriendin van me wil altijd wel graag winkelen met haar homo-vriend, maar eigenlijk zit ik daar ook niet op te wachten.
Dus zoals met alles niet iedereen is hetzelfde. Ken genoeg hetero mannen die heel fashionable zijn, van winkelen houden, hun gezicht elke dag insmeren met dagcreme, noem maar op.
Bedoel het ook niet verkeerdquote:Op zondag 4 februari 2007 16:54 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat niet zo'n verkeerde vraag van DanielJ hoor over vrouwelijke beroepen, modegevoeligheid en shopaholic gedrag. Zal er later even op reageren.
Tja, waarom vind ik oude kaas niet lekker en veel homo's wel?quote:Op zondag 4 februari 2007 16:56 schreef Ole het volgende:
SCH, waarom hou jij wel van voetbal en vele andere homo´s niet?
(of durven er niet voor uit te komen)
Ik ben er op voetbalfora en ook tegen andere supporters altijd open over geweest - hangt natuurlijk wel een beetje vanaf met wie je omgaat maar heb eigenlijk nooit gemerkt dat het problemen geweest al moet je natuurlijk niet bij iedere opmerking uit je dak gaan en de bal gewoon terugkaatsen.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:29 schreef Ole het volgende:
OK duidelijk![]()
Goede vriend van mij heeft ook een seizoenskaart van AJ, en die komt er gewoon voor uit
![]()
He bahquote:En hij praat ook met meisjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |