quote:
Ik heb 2 keer verloren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:38 schreef Etcetera het volgende:
dat 9-ball linkje was easyik had de hulp wel aan trouwens
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:45 schreef Etcetera het volgende:ohw
mss helpt als ik zeg dat ik al zo'n 1,5 jaar bijna elke week ga poolen?
orange!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:03 schreef Etcetera het volgende:
Homdeck!
welke provider voor je foon heb jij
quote:
hmmmquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:07 schreef Etcetera het volgende:
m'n vriend en ik hebben Hi en allebei sinds kort problemen met de verbinding. erg veel storing enzo, je verstaat slechts stukjes van wat iemand zegt en dat is zeer irritantmss dat jij er ook last van hebt? zo niet dan ligt het aan Hi waarschijnlijk
zit je te stangen meid. kusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
het ging ff om hi, niet om m'n![]()
![]()
Ga Googlen
Môôôôôôôwèhhhhhhhquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
...môgge...
quote:
Ofwel een bak pleuah, zoals ze in Den Haag plegen te zeggen.quote:
Zijn we weer vriendjes?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]should have known
ik had honger, zullen we het daar op houden?![]()
ah, wat woorden Haags, voel me gelijk thuis...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ofwel een bak pleuah, zoals ze in Den Haag plegen te zeggen.
quote:
Volgens mij komt het eerder uit het noordenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:34 schreef Neleos het volgende:
Slempen? Is dat Utrechts?
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij komt het eerder uit het noordenMaar je snapt wel wat ik bedoel toch
Ik ga wel uit, maar ik slemp nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:44 schreef Neleos het volgende:
[..]
HeeGa je ook nog slempen vanavond?
Je bedoelt gratis zuipen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:48 schreef Jayhawk het volgende:
Ik heb een afstudeerborrel waar de drank afgekocht is, meestal trek ik dat slecht.
Verstandig! Ik ga ook zo ff de deur uitquote:
Ben gister al geweestquote:Op zondag 21 januari 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ga jij niet uit Yuri?
quote:
Jawel hoor heb ook even gepooledquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Soempie het volgende:
[..]was't leuk? Drink je ook zoveel als MaJo
![]()
![]()
Gister was de eerste keerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Soempie het volgende:
Kun je goed poolen? Doe je het vaak?![]()
Ik denk dat ik lessen nodig heb![]()
quote:
Ging wel redelijkquote:
natuurtalentquote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ging wel redelijk
eerste keer gewonnen(maar dat was niet echt serieus)
en tweede keer ook gewonnen
Volgens mij heb je het heeeel gezellig (gehad)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
sdhjfgisadyuf
Ben ik dan weer goed in. Laatste keer dat ik ging poolen mocht ik afstoten, schoot gelijk de witte bal (via de anderen) van tafel af en tegen de muur aan. Maar dat was in de Boothill, dus dat voer ik als excuus aanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo erg is het dan weer niet (afklop, zul je net zien dat dat vanavond wel gebeurt)..en de ballen gaan ook niet meer stuiterend over de tafel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Rare gewaarwording hier: ik zat net in de trein en daarin zaten een aantal meiden die zo zwaar geparfumeerd waren dat ik NU, op dit moment HUN parfum aan MIJN kleren ruik
Best apart. Want het komt boven mijn eigen eau de toilette uit. En ik zat achter ze.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:55 schreef Homdeck het volgende:
mijn bezoek is net weer de deur uit. paar eurootjes winst en een leuke avond gehad
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geef je die winst wel op bij de belastingsdienst
is de moeite niet waardquote:Op zondag 21 januari 2007 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geef je die winst wel op bij de belastingsdienst
¤ 6,70quote:Op zondag 21 januari 2007 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
En volgens mij heb je ook geen goklicentie![]()
Leuk dat je gewonnen hebt![]()
Hoezo?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht is het tijd voor je bedje, Yuri
Compleet nuchter gezien je gebrek aan spelfoutenquote:Op zondag 21 januari 2007 04:07 schreef Jayhawk het volgende:
Net weer van afstudeerfeest. Gratis bier, dus je kan mijn toestand op dit moment wel inschatten![]()
Zondag..iedereen ligt uit te kateren, zit met de kinderen in de auto naar opa en oma of heeft wilde ochtend/middagsexquote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zo rustig hier?
Kan ik hieruit afleiden dat je niet één van de 3 bovenstaande geneugten aan het genieten bent?quote:
Heb je mijn kadeautje wel gehad?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Nem!![]()
@ Yuri: Ik heb al getrakteerd... Je hebt het gemist!![]()
Ze gaan ook alle drie goed samen hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zondag..iedereen ligt uit te kateren, zit met de kinderen in de auto naar opa en oma of heeft wilde ochtend/middagsex
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze gaan ook alle drie goed samen hoor
Heftige ochtend/middagsex in een auto vol kinderen die een kater hebben op weg naar opa en oma lijkt met geen goede combiquote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik doel natuurlijk op wilde ochtend/middagsex met een kater in de auto opweg naar de kinderen van opa en omaquote:Op zondag 21 januari 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heftige ochtend/middagsex in een auto vol kinderen die een kater hebben op weg naar opa en oma lijkt met geen goede combi
Of met een kater de kinderen naar opa en oma brengen die bezig zijn met dampende ochtendsex?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik doel natuurlijk op wilde ochtend/middagsex met een kater in de auto opweg naar de kinderen van opa en oma![]()
politiek incorrect?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me ook nog een paar eh..politiek incorrecte varianten bedenken
Ach kom op..je kan zelf toch ook een beetje Scrabblen? Kom je vast op hele gekke situaties uitquote:
Ik heb ze ook gewoon van een site hoor (linkje)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om deze smilies mooi uit te laten komen op msn?
Ja, etc deze zijn van jou
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En heb je al actie ondernomen?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee!
Ik moet even wat anders doen dan leren. Superdruk in de ub. En er loopt hier een dubbelganger van Jude Law.![]()
Misschien is het gaan gisten? Hoe lang stond die cassis er al?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ik was gisteren aangeschoten van de cassis
Nee, ik kom hier om te studeren Nemquote:
Oh..je studeert digitaal?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier om te studeren Nem![]()
![]()
quote:
Ik denk het nietquote:
quote:
Jawelquote:Op zondag 21 januari 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
oh..je vind Jude Law niks?
niet lang (ik drink dat bijna elke week de halve voorraad cassis wegquote:Op zondag 21 januari 2007 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het gaan gisten? Hoe lang stond die cassis er al?![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
Kan ik hieruit afleiden dat je niet één van de 3 bovenstaande geneugten aan het genieten bent?
Jaa cadeautje heb ik gekregen, thx!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je mijn kadeautje wel gehad?
Wat heb je verder allemaal gekregen
quote:Op zondag 21 januari 2007 18:47 schreef Etcetera het volgende:
het gaat niet om de lingerie denk ik maar om Christine le Duc
Ja dus..en ik hoop het niet nog eens mee te makenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ja precies... Heb je wel eens lingerie van Christine le Duc gezien, Nem?
Het is niet mooi.quote:Op zondag 21 januari 2007 18:52 schreef Homdeck het volgende:
wat is er mis met lingerie van Christine le Duc?
Is duur, vind ik wel mooi en ook van degelijke kwaliteit.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:05 schreef Etcetera het volgende:
is victoria's secret dan wel mooi en goede kwaliteit?
lijkt me zo duur
Mag ik even je toekomstige vriend zijn?quote:Op zondag 21 januari 2007 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ja nou opzich... Ik heb wel ergere lingerie gezien. Dit setje valt opzich nog wel mee
Niet dat ik het aan ga doen ofzo, maar mijn toekomstige vriend zal het wel leuk vinden denk ik
Ik kan het heeft ervaring geleerd. Maar dat was bij een nacht doorhalen met overwerk.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef Etcetera het volgende:
je kunt ook gewoon op bed gaan
ik kan dat niet geloof ik, in slaap vallen voor de pc
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:09 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens..als hier zo iets onsamenhangends staat..dan ben ik op mijn toetsenbord in slaap gevallen
Voor morgen half 9.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
Vóór...? Morgen?
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
hmm..ik zou even 2 uurtjes gaan ontspannen
Tijd máken. En laat naar bed..zit even niets anders op. Maar anders neem je straks echt niets meer op.quote:
Daar wordt ik ook een beetje kriegel van dat fok gestoord doetquote:Op maandag 22 januari 2007 02:45 schreef MaJo het volgende:
Valt wel mee hoor want ik ben er waarschijnlijk niet
ik kan trouwens niet slapenEn fok doet ook nog eens raar
Ik drink niet anders.quote:Op maandag 22 januari 2007 04:31 schreef Nembrionic het volgende:
Kooooffie, koooooffie...lekker bakkie kooooffie!
quote:Op maandag 22 januari 2007 04:40 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik net in paniek dacht dat het half 5 's middags was.![]()
geen heel legertje aan Jude Laws in de bieb hoorquote:
Nee, schriftelijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Is het mondeling ofso?
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 07:16 schreef Nembrionic het volgende:
Maar die maakt je lerares zelf dus?
Hopelijk een boel Photoshoppen. Ik verwacht enkele DVDs met materiaal dat ik in Vegas geschoten heb. Die vallen vandaag hopelijk in de brievenbus.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 07:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan dan, foto's maken, geheugenkaart legen op PC, wissen en weer foto's maken?
Volgens mij niet. En gewoon zeggen dat je het vervelend vindt dat ze zoiets zeggen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
ja idd.
ik kan er echt niet vrolijk van worden, maar ik weet niet echt hoe ik ze dat 'subtiel' duidelijk kan maken dat ze d'r eens mee moeten kappen
(oh ja, voor alle duidelijkheid: ik vind niet dat ik te dik ben. ik ben een ong. 178 lang en weeg ong 75 kg. dat is toch niet te zwaar?)
Nee, ik heb van ongeveer half 2 tot half 5 geslapen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Hey
soempie was jij nou totkwart voor 8 wakker?
nou, ik was op de bank in slaap gevallenquote:
't is een belangrijk tentamen en ik wilde hem gewoon echt halen. En ik ben nu heel wakker en een beetje hyperquote:
Wel als ik de volgende ochtend vroeg een toets hebquote:Op maandag 22 januari 2007 11:32 schreef Attitude het volgende:
is dat vreemd dan?
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
nou, ik was op de bank in slaap gevallen![]()
Voor mij ook wel hoor. Ik was te laat begonnen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel als ik de volgende ochtend vroeg een toets heb
[..]
![]()
En toen heb je gezegd dat ze er maar eens over op moesten houden?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
heb BMI gedaan en laten zien
maar ze vinden dat ik 'dikke benen' heb
poep![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Attitude het volgende:
en toen zei jij, je hebt ook dikke bnene en een lelijk kop
ik heb aan m'n vader gevraagd of hij er idd eens over wilde ophoudenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen heb je gezegd dat ze er maar eens over op moesten houden?![]()
Zoiets kwam ook al bij mij opquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Attitude het volgende:
en toen zei jij, je hebt ook dikke benen en een lelijk kop
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoiets kwam bij mij ook al op![]()
11 eigenlijk, woensdag de laatstequote:
nee, anw had ik wel redelijk gevoel over om eerlijk te zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb aan m'n vader gevraagd of hij er idd eens over wilde ophouden
'ik zeg het niet zo vaak'
nou ja.... ik hoop dat de boodschap is overgekomen
nu wat positieversGoed zo Nesle
(ANW vond je toch juist zo moeilijk?)
Als je van eco iets niet snapt kun je gewoon macondo wel pm-en. Die is daar goed in.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
11 eigenlijk, woensdag de laatste
[..]
nee, anw had ik wel redelijk gevoel over om eerlijk te zijn. bio en eco, dat zijn mijn uitschieters denk ik
![]()
daar is het nu een beetje te laat voorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je van eco iets niet snapt kun je gewoon macondo wel pm-en. Die is daar goed in.![]()
Dat snapte ik, maar voor volgende tentamensquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar is het nu een beetje te laat voor
ik ben een half boek aan het inscannen voor een tentamen
ik heb 31ste er een tentamen over (en al een deel geleerd) maar de 24ste moet het terug naar de mediatheek (ik koop m'n boeken nooit, ik leen ze altijd, is een stuk goedkoperquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar voor volgende tentamens![]()
Waarom scan je je boek in dan?
Weet ik niet. Is gewoon nog niet te zeggen na aflevering 2.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Attitude het volgende:
Wie is de mol denk je?
Nogmaals: ik denk niets. Iedereen kan het gewoon nog zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Attitude het volgende:
maar wie denk je en dan kunnen we aan eind zien of het klopt. ik denk renate verbaan, waarom, tis gewoon een geil ding.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:48 schreef Neleos het volgende:
Is dat Wie is de Mol nou echt zo geweldig? Heb er nog nooit na gekeken.
Ik zal vanavond wel eens kijken dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.wieisdemol.nl kun je de afleveringen nakijken. 1-3 staan er nu op.
Vorig jaar was gewoon absurd goed vanwege de personen en het feit dat Frederique Huidts natuurlijk overleden was voor het einde van de serie (zij was kandidaat dus, mocht je het niet weten)
Ik had Asmo al ge-sms-ed. Ben dus gewoon weer van de partijquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
HeyVandaag weer heerlijk uitgeslapen
Vandaag lekkere chilldag, ga zo series kijken op de bank. En vanavond inderdaad quiz Nem!
Ben er vanavond niet bij, we gaan met z;n tweetjes uit etenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
HeyVandaag weer heerlijk uitgeslapen
Vandaag lekkere chilldag, ga zo series kijken op de bank. En vanavond inderdaad quiz Nem!
Had het gehoord jaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet bij, we gaan met z;n tweetjes uit eten![]()
Leuke seriequote:Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Veronica Mars ken ik dan weer niet
Wel "Life on Mars" op Ned3. Erg leuke serie
Nou ben ik bang dat je het over Veronica Mars hebtquote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke serie![]()
Zul je vanavond bij de quiz veel over gaan horen heb ik zo'n vermoeden
als in..?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Stanley, heb jij nu ook al voorjaarsschoonmaak gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |