Hoezo?quote:Op zondag 21 januari 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
Wellicht is het tijd voor je bedje, Yuri
Compleet nuchter gezien je gebrek aan spelfoutenquote:Op zondag 21 januari 2007 04:07 schreef Jayhawk het volgende:
Net weer van afstudeerfeest. Gratis bier, dus je kan mijn toestand op dit moment wel inschatten![]()
Zondag..iedereen ligt uit te kateren, zit met de kinderen in de auto naar opa en oma of heeft wilde ochtend/middagsexquote:Op zondag 21 januari 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zo rustig hier?
Kan ik hieruit afleiden dat je niet één van de 3 bovenstaande geneugten aan het genieten bent?quote:
Heb je mijn kadeautje wel gehad?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Nem!![]()
@ Yuri: Ik heb al getrakteerd... Je hebt het gemist!![]()
Ze gaan ook alle drie goed samen hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zondag..iedereen ligt uit te kateren, zit met de kinderen in de auto naar opa en oma of heeft wilde ochtend/middagsex
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze gaan ook alle drie goed samen hoor
Heftige ochtend/middagsex in een auto vol kinderen die een kater hebben op weg naar opa en oma lijkt met geen goede combiquote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik doel natuurlijk op wilde ochtend/middagsex met een kater in de auto opweg naar de kinderen van opa en omaquote:Op zondag 21 januari 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heftige ochtend/middagsex in een auto vol kinderen die een kater hebben op weg naar opa en oma lijkt met geen goede combi
Of met een kater de kinderen naar opa en oma brengen die bezig zijn met dampende ochtendsex?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ik doel natuurlijk op wilde ochtend/middagsex met een kater in de auto opweg naar de kinderen van opa en oma![]()
politiek incorrect?quote:Op zondag 21 januari 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan me ook nog een paar eh..politiek incorrecte varianten bedenken
Ach kom op..je kan zelf toch ook een beetje Scrabblen? Kom je vast op hele gekke situaties uitquote:
Ik heb ze ook gewoon van een site hoor (linkje)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:03 schreef Nesle het volgende:
Weet iemand wat ik moet doen om deze smilies mooi uit te laten komen op msn?
Ja, etc deze zijn van jou
quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En heb je al actie ondernomen?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee!
Ik moet even wat anders doen dan leren. Superdruk in de ub. En er loopt hier een dubbelganger van Jude Law.![]()
Misschien is het gaan gisten? Hoe lang stond die cassis er al?quote:Op zondag 21 januari 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ik was gisteren aangeschoten van de cassis
Nee, ik kom hier om te studeren Nemquote:
Oh..je studeert digitaal?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, ik kom hier om te studeren Nem![]()
![]()
quote:
Ik denk het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |