Ben gister al geweestquote:Op zondag 21 januari 2007 00:10 schreef Soempie het volgende:
Ga jij niet uit Yuri?
quote:
Jawel hoor heb ook even gepooledquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Soempie het volgende:
[..]was't leuk? Drink je ook zoveel als MaJo
![]()
![]()
Gister was de eerste keerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Soempie het volgende:
Kun je goed poolen? Doe je het vaak?![]()
Ik denk dat ik lessen nodig heb![]()
quote:
Ging wel redelijkquote:
natuurtalentquote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ging wel redelijk
eerste keer gewonnen(maar dat was niet echt serieus)
en tweede keer ook gewonnen
Volgens mij heb je het heeeel gezellig (gehad)quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
sdhjfgisadyuf
Ben ik dan weer goed in. Laatste keer dat ik ging poolen mocht ik afstoten, schoot gelijk de witte bal (via de anderen) van tafel af en tegen de muur aan. Maar dat was in de Boothill, dus dat voer ik als excuus aanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo erg is het dan weer niet (afklop, zul je net zien dat dat vanavond wel gebeurt)..en de ballen gaan ook niet meer stuiterend over de tafel![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
Rare gewaarwording hier: ik zat net in de trein en daarin zaten een aantal meiden die zo zwaar geparfumeerd waren dat ik NU, op dit moment HUN parfum aan MIJN kleren ruik
Best apart. Want het komt boven mijn eigen eau de toilette uit. En ik zat achter ze.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:55 schreef Homdeck het volgende:
mijn bezoek is net weer de deur uit. paar eurootjes winst en een leuke avond gehad
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geef je die winst wel op bij de belastingsdienst
is de moeite niet waardquote:Op zondag 21 januari 2007 02:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Geef je die winst wel op bij de belastingsdienst
¤ 6,70quote:Op zondag 21 januari 2007 03:00 schreef Yurithemaster het volgende:
En volgens mij heb je ook geen goklicentie![]()
Leuk dat je gewonnen hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |