Terwijl er allerlei naakte mensen voor hun huis op de stoep staan?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Hoe ga je dat voor elkaar krijgenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Sorry DuchessX
Ik kan niet vertrekken, weet niet waar naartoe. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Een kunstgebit of een beugel kan ik me nog voorstellen, maar een kroon?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij voelde opeens dat ie z'n kroon kwijt was en ging haar even achterna?!
En is het een FOK!ker?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Lucille het volgende:
Hoe heet je man eigenlijk?
Ja ongeveer net zo lang als ik getrouwd. Vind je het erg dat ik even niet ga bekvechten nu Ivonne?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef DuchessX het volgende:
Missen zij hun vader dan niet? En is die vriendin niet getrouwd of in een relatie?
Heeft Stanley nog leuke (lees: dure) dingen die ik mag hebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Sorry DuchessX
Ik kan niet vertrekken, weet niet waar naartoe. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Idd, Renesite is veel ergerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Crap. Dat Christiaangedoe doet 't hem.
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Heb je al contact opgenomen met haar echtgenoot dan? Want ik neem aan dat zij niet samen met jouw man bij hem thuis zitquote:Op zondag 21 januari 2007 00:12 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Ja ongeveer net zo lang als ik getrouwd. Vind je het erg dat ik even niet ga bekvechten nu Ivonne?
way to go speurneusquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.
Zover was ik ook al jaquote:
Jou.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.
Probleem opgelost zou ik zo zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Nou, dag:Wquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Leer lezen! Hij heet Stanley. Ik ben er weer vandoor trouwens gezien de reacties.
Nohhh Stanley_Climbfallquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Leer lezen! Hij heet Stanley. Ik ben er weer vandoor trouwens gezien de reacties.
Da's haar minnaarquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sorryquote:
Kijk je wel uit met je kunstgebit?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Enfin, het waarheidsgehalte is nogal dubieus.
Ik ga mijn gezicht weer verder lekker tussen de benen van een vrouw steken.
Bluez is weer lucky tonightquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.quote:
Laat je lieftallige echtgenote 't maar niet lezenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Tsquote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bluez Iemand is weer lucky tonight![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Doe dat.. ga hem maar lekker achterna in plaats van hier je tijd te verdoen..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Moeten we weer op zoek naar een ander leuk topic, toedels
ijsmeis heeft een paddo topic geopend.. heb je die al gezien? kunnen we lekker baggerenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |