Mijn man. Ik ben al 13 jaar getrouwd met hem. Nu is hij weg en zijn telefoon staat uit terwijl hij die kuthoer achterna is. Wat kan ik doen????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das wel heel erg klote zegKutstreek van zowel je vriend als je vriendin
Heel veel sterkte iig.
Dat hij verliefd is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:50 schreef Lucille het volgende:
En wat had je man voor excuus dat hij met zijn tong tussen de benen van je vriendin zat?
Zag het, niet goed gelezen sorry, wilde het al editten. Waarom is ie haar in godsnaam achterna, alsof ie de boel bij haar moet redden ipv bij jouquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Mijn man. Ik ben al 13 jaar getrouwd met hem. Nu is hij weg en zijn telefoon staat uit terwijl hij die kuthoer achterna is. Wat kan ik doen????
Niets kan nu 'zomaar'.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat kan zomaar niet Orealo, heb 2 kinderen van hem. Bedankt voor je medeleven wel.
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.quote:
Je kinderen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef amies1234 het volgende:
Di is al een paar jaar aan de gang zie die klootzak. Als je dan terugdenkt.. Hij in de WW, ikke bellen dat ik eraan kom en dan pas beginnen met het huishouden. Alles valt op zijn plek nu.
Wat voor zin heeft ht leven nog als je zo lang bent bedrogen?? Gadver de klootzak. Ik haat hem maar hou zo veel van hem..
Je kinderen hebben er ook niks aan als ze thuis in zo'n kutsituatie zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat kan zomaar niet Orealo, heb 2 kinderen van hem. Bedankt voor je medeleven wel.
Ja dat was ook zo, totdat ik door begon te vragen. Ze kwamen laatst bij een verjaardag van een vriend van ons ook al samen uit de badkamer omdat zij zogenaamd zijn nekharen wilden laten zien (zij is kapster). Ik voel me zo stom dat ik dat geloofde. Wedden dat er toen ook iets gebeurd is. Ik voel me zo klote nu. Alles valt op zijn plek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.
Ja, want het is natuurlijk HAAR fout dat hij vreemdgaat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:50 schreef Orealo het volgende:
Ga bij jezelf te rade waarom je man dit deed, zoek daaruit verbeterpunten voor jezelf en ga daarmee aan de slag.
Het kon hem blijkbaar écht niets schelen, als hij niet eens de moeite doet om een smoes te verzinnen of dingen te fixen. Anders was hij ook niet achter haar aangerend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.
Een paar jaar aan de gang?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef amies1234 het volgende:
Di is al een paar jaar aan de gang zie die klootzak. Als je dan terugdenkt.. Hij in de WW, ikke bellen dat ik eraan kom en dan pas beginnen met het huishouden. Alles valt op zijn plek nu.
Wat voor zin heeft ht leven nog als je zo lang bent bedrogen?? Gadver de klootzak. Ik haat hem maar hou zo veel van hem..
Ja, ze heeft vast een paar reserve exemplaren liggenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zou de sloten alvast gaan vervangen als ik jou was.
Ik hou m'n woordkeuze het liefst zo ontopic mogelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:56 schreef Lucille het volgende:
Een kutsituatie was het zeker.
Waar heb jij die wijsheid vandaan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet haar schuld.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:56 schreef no__on het volgende:
[..]
Ja, want het is natuurlijk HAAR fout dat hij vreemdgaat?
Wat een onzin dit, waarom zou ze in godsnaam bij haarzelf re rade moeten gaan, HIJ gaat toch vreemd na 13 jaar huwelijk?! Ik heb nog nooit zo'n idiote opmerking gezien.![]()
TS, had je geen enkel vermoeden van wat er gaande was? Ik denk dat het een paar dagen kan duren voordat hij thuiskomt. Jullie zullen heel goed met elkaar moeten praten. Die 'vriendin' zou ik hard uit mijn leven flikkeren.
Heel veel sterkte de komende uren/dagen/weken.
Misschien wel genoeg gehoord, gezien, etc ....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheid vandaan?
Ehh...quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn vent zegt altijd dat mijn gezicht niet geweldig mooi is, maar mijn lichaam en vooral mijn kutje er mogen wezen. Ik heb 2 symmetrische binnenste schaamlippen.
Staan inderdaad meerdere "mooie" topics tussen ......quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Was jij niet die liefhebbende moeder van dit topic
Poepbroeken ? En als ik nog wat andere juweeltjes van topics van je nalees?
Misschien snap je dat ik ernstige twijfels heb over het waarheidsgehalte van dit topic van je?
Vooral om, als zoiets net gebeurd is, het dan meteen op een forum te zetten?
Als zogenaamd volwassen vrouw?
En? Heb ik dan geen recht om verdriet te hebben? Mijn vriendschap moet ik uit fora en chatboxen halen, heb er vandaag namelijk één verloren.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Was jij niet die liefhebbende moeder van dit topic
Poepbroeken ? En als ik nog wat andere juweeltjes van topics van je nalees?
Misschien snap je dat ik ernstige twijfels heb over het waarheidsgehalte van dit topic van je?
Vooral om, als zoiets net gebeurd is, het dan meteen op een forum te zetten?
Als zogenaamd volwassen vrouw?
Onder andere gewoon gepost 2 uur geledenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:00 schreef DuchessX het volgende:
TS, het is toch vanmiddag gebeurd, wat heb je in de tussentijd gedaan?
Was je vriendin ook getrouwd & heb je vandaag al stappen ondernomen? Zijn spullen in vuilniszakken gestopt etc.?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:02 schreef amies1234 het volgende:
[..]
En? Heb ik dan geen recht om verdriet te hebben? Mijn vriendschap moet ik uit fora en chatboxen halen, heb er vandaag namelijk één verloren.
Bedankt allemaal voor jullie steun! nDoet me goed, maar ben nu echt ten einde raad.
das van 2 weken terugquote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef Lucille het volgende:
[..]
Onder andere gewoon gepost 2 uur geleden
Telefoonterreur?
Lijkt me niet dat je normaal op FOK! gaat posten als je er zo kapot van bent, maar mischien sla ik de plank wel helemaal mis.
Oh kut, ik moet ook niet zo laat posten.quote:
TS ik wil best met je meedenken maar dan moet ik het niet 3 x hoeven vragen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Was je vriendin ook getrouwd & heb je vandaag al stappen ondernomen? Zijn spullen in vuilniszakken gestopt etc.?
Hoe reageerden je kinderen?
Die vriendin haar schaamlippen waren toch blijkbaar mooier.quote:
Hij voelde opeens dat ie z'n kroon kwijt was en ging haar even achterna?!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Terwijl er allerlei naakte mensen voor hun huis op de stoep staan?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Hoe ga je dat voor elkaar krijgenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Sorry DuchessX
Ik kan niet vertrekken, weet niet waar naartoe. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Een kunstgebit of een beugel kan ik me nog voorstellen, maar een kroon?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij voelde opeens dat ie z'n kroon kwijt was en ging haar even achterna?!
En is het een FOK!ker?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:07 schreef Lucille het volgende:
Hoe heet je man eigenlijk?
Ja ongeveer net zo lang als ik getrouwd. Vind je het erg dat ik even niet ga bekvechten nu Ivonne?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef DuchessX het volgende:
Missen zij hun vader dan niet? En is die vriendin niet getrouwd of in een relatie?
Heeft Stanley nog leuke (lees: dure) dingen die ik mag hebben?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Sorry DuchessX
Ik kan niet vertrekken, weet niet waar naartoe. Mijn kinderen weten van niks en dat moet vooral zo blijven.
Idd, Renesite is veel ergerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Crap. Dat Christiaangedoe doet 't hem.
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:09 schreef amies1234 het volgende:
Mijn man heet Stanley.
Heb je al contact opgenomen met haar echtgenoot dan? Want ik neem aan dat zij niet samen met jouw man bij hem thuis zitquote:Op zondag 21 januari 2007 00:12 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Ja ongeveer net zo lang als ik getrouwd. Vind je het erg dat ik even niet ga bekvechten nu Ivonne?
way to go speurneusquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.
Zover was ik ook al jaquote:
Jou.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.
Probleem opgelost zou ik zo zeggenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:20 schreef amies1234 het volgende:
O ja en een droomvrouw duurt ook een halfjaar, daarna kan je haar (of in mijn geval hem) wel uitkotsen, maar ja dan "hoor je bij elkaar he"![]()
Nou, dag:Wquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Leer lezen! Hij heet Stanley. Ik ben er weer vandoor trouwens gezien de reacties.
Nohhh Stanley_Climbfallquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Leer lezen! Hij heet Stanley. Ik ben er weer vandoor trouwens gezien de reacties.
Da's haar minnaarquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Sorryquote:
Kijk je wel uit met je kunstgebit?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Enfin, het waarheidsgehalte is nogal dubieus.
Ik ga mijn gezicht weer verder lekker tussen de benen van een vrouw steken.
Bluez is weer lucky tonightquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.quote:
Laat je lieftallige echtgenote 't maar niet lezenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Tsquote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bluez Iemand is weer lucky tonight![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Doe dat.. ga hem maar lekker achterna in plaats van hier je tijd te verdoen..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Moeten we weer op zoek naar een ander leuk topic, toedels
ijsmeis heeft een paddo topic geopend.. heb je die al gezien? kunnen we lekker baggerenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Geen naakte wijven rond zien rennenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 vraagt zich stiekum toch af waar dit weer moet gebeuren in z'n woonplaats...... al heeft 'ie wel een idee
Bedankt.quote:
ja leuk, een ijsmeis-topicquote:Op zondag 21 januari 2007 00:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
ijsmeis heeft een paddo topic geopend.. heb je die al gezien? kunnen we lekker baggeren
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Tering, wat hebben die artsen bij jou ingeplantquote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij voelde opeens dat ie z'n kroon kwijt was en ging haar even achterna?!
Nope.... en als ik de rest van TS d'r posts zo zie mag ik daar best blij mee zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef glasbak het volgende:
[..]
Geen naakte wijven rond zien rennen
Bekijk het eens van de andere kant...hoe kun jij daar tegenop?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef SCH het volgende:
Als mijn man zijn tong tussen de benen van een vrouw vandaan zou halen, zou ik echt niet meer bijkomen van de pret en de bitterballen in de frituur gooien
Ik ook niet, maar naief meedoen leidt vaak nog tot toffere resultaten.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef amaranta het volgende:
ik geloof t ook niet
Het was niet TS die rond rende.. het was de vriendin van Stanley..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Nope.... en als ik de rest van TS d'r posts zo zie mag ik daar best blij mee zijn
Blijkt dus dat ze een nekhaarfetish had, zo is het allemaal begonnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:35 schreef amaranta het volgende:
ik ben eik wel benieuwd hoe het met jullie nekharen zit?
Oordeel zelfquote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dus het verhaal is verzonnen?
Pas op er staan expliciete details in dit topicquote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef amaranta het volgende:
ik geloof t ook niet
ik heb kankerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ach, ik ben ook zo naief..![]()
wel erg hoor wat mensen allemaal doen om aandacht te krijgen..
straks gaan mensen zeggen dat ze kanker hebben en terminaal zijn![]()
tara sing farma anyone?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ach, ik ben ook zo naief..![]()
wel erg hoor wat mensen allemaal doen om aandacht te krijgen..
straks gaan mensen zeggen dat ze kanker hebben en terminaal zijn![]()
Oe! Wat een geluksvogel, die kussen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Lucille het volgende:
En ik ga ook naar de slaapkamer toe. Lekker mijn hoofd op een kussen vleien.
Ik zei toch. Vanaaf was er een programma op Ned.1 Parla ofso.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Caesu het volgende:
slap verhaal van die tong.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, wat hebben die artsen bij jou ingeplant
lul hier eens wat dieper op in.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:45 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ik zei toch. Vanaaf was er een programma op Ned.1 Parla ofso.
Topic: Minaressen.![]()
Ieuw! niet zulke vieze woorden gebruikenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:04 schreef wizarddragon het volgende:
Misschien was het een open sollicitatie voor een functie in de gynaecologie
Er was dus een praat-programma op Ned.1 met die echtgenoot van van die gorgina verdingest.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:59 schreef Caesu het volgende:
[..]
lul hier eens wat dieper op in.
want ik volg je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |