Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
Zijn brede glimlach maakte echter weer een hoop goed.
![]()
Uiteraard stinkt het en weet ik wel leukere dingen om te doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
Zijn brede glimlach maakte echter weer een hoop goed.
![]()
Ik ken alleen dequote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Rosbief het volgende:
brak (de ~ (m.), ~ken)
1 jachthond die lopend wild zoekt en volgt
nouw, yo mommaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef Geerd het volgende:
kinderentering wie begint daar nouw aan :p
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ik heb 2 van die brakken. Je werkt de hele week een bult. Ze janken je iedere ochtend om 5 uur uit bed en als dank word je op zondagochtend half 7 gewekt met een strontbroek. Gedver![]()
Daar doe je het nou allemaal voor![]()
dan kan je gewoon geen kinderen opvoedenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Nee geen feminist. Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwaht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |