Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
Zijn brede glimlach maakte echter weer een hoop goed.
![]()
Uiteraard stinkt het en weet ik wel leukere dingen om te doen.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf romanticus. Het is 18 jaar afzien. Kruipen aar de streep en dan weg ermee en dat weet je net zo goed als ik. Er heerst gewoon een taboe op het openlijk uitspreken ervan.
quote:Op zondag 7 januari 2007 21:00 schreef PPL het volgende:
Net nog een verwisseld.
Zijn brede glimlach maakte echter weer een hoop goed.
![]()
Ik ken alleen dequote:Op zondag 7 januari 2007 21:10 schreef Rosbief het volgende:
brak (de ~ (m.), ~ken)
1 jachthond die lopend wild zoekt en volgt
nouw, yo mommaquote:Op zondag 7 januari 2007 21:14 schreef Geerd het volgende:
kinderentering wie begint daar nouw aan :p
quote:Op zondag 7 januari 2007 20:59 schreef amies1234 het volgende:
Ik heb 2 van die brakken. Je werkt de hele week een bult. Ze janken je iedere ochtend om 5 uur uit bed en als dank word je op zondagochtend half 7 gewekt met een strontbroek. Gedver![]()
Daar doe je het nou allemaal voor![]()
dan kan je gewoon geen kinderen opvoedenquote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Nee geen feminist. Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwaht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
Laat ze achter in het bos!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:20 schreef amies1234 het volgende:
Nee geen feminist. Het in leven houden van die kutkoters valt me veel meer tegen dan ik verwaht had. Ik word gek van al die aandacht. Mijn man is het ook kotsbeu.
weet jij wel wat voor boete er op vervuiling staatquote:
Van te voren wel natuurlijk alle adresverwijzingen e.d. uit de broekzakken verwijderen. Anders heeft het sowieso geen zin. Er is vast wel een -kinderloos echtpaar/gemene oude vrouw/roedel wolven- wat ze over ze ontfermt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
weet jij wel wat voor boete er op vervuiling staat![]()
Als dat eens ongestraft zou kunnenquote:
Fijne moeder.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Als dat eens ongestraft zou kunnen![]()
Ik hield de jongste (Christiaan) laatst in bad al (on)bedoeld te lang onder![]()
Dat vind ik dus echt onverantwoordelijk.. beetje beter uitkijken hoor !!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Ik hield de jongste (Christiaan) laatst in bad al (on)bedoeld te lang onder![]()
Was jij niet diegene die haar kinderen strak onder de duim hield? Voor je 18de niet uitgaan en op je 18de het huis uit?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Zeker zo'n pubertje die nog nooit zo'n snotaap op de wereld gezet heeft?![]()
![]()
Dat ben ik ja. Mijn koter komt nooit op de FP van Fok! Ja misschien na hun 18e maar dan zal het mij een rotzorg zijn. Dan zijn ze zelf verantwoordelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die haar kinderen strak onder de duim hield? Voor je 18de niet uitgaan en op je 18de het huis uit?
Zo ja, dan roep je het allemaal zelf over je af hoor...
Want op de FP van FOK! zeggen ze allemaal vieze woorden als poep en neuken!quote:Op zondag 7 januari 2007 21:42 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Mijn koter komt nooit op de FP van Fok! Ja misschien na hun 18e maar dan zal het mij een rotzorg zijn. Dan zijn ze zelf verantwoordelijk.![]()
Nouquote:Op zondag 7 januari 2007 21:37 schreef amies1234 het volgende:
[..]
beneden de 3,5 denk ik ?quote:Op zondag 7 januari 2007 21:49 schreef beertenderrr het volgende:
hoe oud zijn die kloontjes van amies1234 eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |