Mijn man. Ik ben al 13 jaar getrouwd met hem. Nu is hij weg en zijn telefoon staat uit terwijl hij die kuthoer achterna is. Wat kan ik doen????quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das wel heel erg klote zegKutstreek van zowel je vriend als je vriendin
Heel veel sterkte iig.
Dat hij verliefd is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:50 schreef Lucille het volgende:
En wat had je man voor excuus dat hij met zijn tong tussen de benen van je vriendin zat?
Zag het, niet goed gelezen sorry, wilde het al editten. Waarom is ie haar in godsnaam achterna, alsof ie de boel bij haar moet redden ipv bij jouquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:49 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Mijn man. Ik ben al 13 jaar getrouwd met hem. Nu is hij weg en zijn telefoon staat uit terwijl hij die kuthoer achterna is. Wat kan ik doen????
Niets kan nu 'zomaar'.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat kan zomaar niet Orealo, heb 2 kinderen van hem. Bedankt voor je medeleven wel.
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.quote:
Je kinderen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef amies1234 het volgende:
Di is al een paar jaar aan de gang zie die klootzak. Als je dan terugdenkt.. Hij in de WW, ikke bellen dat ik eraan kom en dan pas beginnen met het huishouden. Alles valt op zijn plek nu.
Wat voor zin heeft ht leven nog als je zo lang bent bedrogen?? Gadver de klootzak. Ik haat hem maar hou zo veel van hem..
Je kinderen hebben er ook niks aan als ze thuis in zo'n kutsituatie zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:51 schreef amies1234 het volgende:
Dat kan zomaar niet Orealo, heb 2 kinderen van hem. Bedankt voor je medeleven wel.
Ja dat was ook zo, totdat ik door begon te vragen. Ze kwamen laatst bij een verjaardag van een vriend van ons ook al samen uit de badkamer omdat zij zogenaamd zijn nekharen wilden laten zien (zij is kapster). Ik voel me zo stom dat ik dat geloofde. Wedden dat er toen ook iets gebeurd is. Ik voel me zo klote nu. Alles valt op zijn plek.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.
Ja, want het is natuurlijk HAAR fout dat hij vreemdgaat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:50 schreef Orealo het volgende:
Ga bij jezelf te rade waarom je man dit deed, zoek daaruit verbeterpunten voor jezelf en ga daarmee aan de slag.
Het kon hem blijkbaar écht niets schelen, als hij niet eens de moeite doet om een smoes te verzinnen of dingen te fixen. Anders was hij ook niet achter haar aangerend.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is een vreemde reactie. In vrijwel alle gevallen dat een vent betrapt wordt probeert hij een excuus te verzinnen, hoe lame het ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |