Da's haar minnaarquote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is apart, wie is dan die man voor die van jouw in je email adres? Want er staat geen stanley namelijk.
Sorryquote:
Kijk je wel uit met je kunstgebit?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Enfin, het waarheidsgehalte is nogal dubieus.
Ik ga mijn gezicht weer verder lekker tussen de benen van een vrouw steken.
Bluez is weer lucky tonightquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.quote:
Laat je lieftallige echtgenote 't maar niet lezenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Tsquote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja man, ik wil naar bed toe, moet morgen om 7:45 uur al op.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:18 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bluez Iemand is weer lucky tonight![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Doe dat.. ga hem maar lekker achterna in plaats van hier je tijd te verdoen..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:13 schreef amies1234 het volgende:
[..]
Leer lezen! Hij heet Stanley. Ik ben er weer vandoor trouwens gezien de reacties.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Moeten we weer op zoek naar een ander leuk topic, toedels
ijsmeis heeft een paddo topic geopend.. heb je die al gezien? kunnen we lekker baggerenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op zondag 21 januari 2007 00:21 schreef yvonne het volgende:
Geen naakte wijven rond zien rennenquote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 vraagt zich stiekum toch af waar dit weer moet gebeuren in z'n woonplaats...... al heeft 'ie wel een idee
Bedankt.quote:
ja leuk, een ijsmeis-topicquote:Op zondag 21 januari 2007 00:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
ijsmeis heeft een paddo topic geopend.. heb je die al gezien? kunnen we lekker baggeren
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Tering, wat hebben die artsen bij jou ingeplantquote:Op zondag 21 januari 2007 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij voelde opeens dat ie z'n kroon kwijt was en ging haar even achterna?!
Nope.... en als ik de rest van TS d'r posts zo zie mag ik daar best blij mee zijnquote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef glasbak het volgende:
[..]
Geen naakte wijven rond zien rennen
Bekijk het eens van de andere kant...hoe kun jij daar tegenop?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:28 schreef SCH het volgende:
Als mijn man zijn tong tussen de benen van een vrouw vandaan zou halen, zou ik echt niet meer bijkomen van de pret en de bitterballen in de frituur gooien
Ik ook niet, maar naief meedoen leidt vaak nog tot toffere resultaten.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef amaranta het volgende:
ik geloof t ook niet
Het was niet TS die rond rende.. het was de vriendin van Stanley..quote:Op zondag 21 januari 2007 00:30 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Nope.... en als ik de rest van TS d'r posts zo zie mag ik daar best blij mee zijn
Blijkt dus dat ze een nekhaarfetish had, zo is het allemaal begonnen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:35 schreef amaranta het volgende:
ik ben eik wel benieuwd hoe het met jullie nekharen zit?
Oordeel zelfquote:Op zondag 21 januari 2007 00:23 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
dus het verhaal is verzonnen?
Pas op er staan expliciete details in dit topicquote:Op zondag 21 januari 2007 00:32 schreef amaranta het volgende:
ik geloof t ook niet
ik heb kankerquote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ach, ik ben ook zo naief..![]()
wel erg hoor wat mensen allemaal doen om aandacht te krijgen..
straks gaan mensen zeggen dat ze kanker hebben en terminaal zijn![]()
tara sing farma anyone?quote:Op zondag 21 januari 2007 00:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ach, ik ben ook zo naief..![]()
wel erg hoor wat mensen allemaal doen om aandacht te krijgen..
straks gaan mensen zeggen dat ze kanker hebben en terminaal zijn![]()
Oe! Wat een geluksvogel, die kussen.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:20 schreef Lucille het volgende:
En ik ga ook naar de slaapkamer toe. Lekker mijn hoofd op een kussen vleien.
Ik zei toch. Vanaaf was er een programma op Ned.1 Parla ofso.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:24 schreef Caesu het volgende:
slap verhaal van die tong.
quote:Op zondag 21 januari 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering, wat hebben die artsen bij jou ingeplant
lul hier eens wat dieper op in.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:45 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Ik zei toch. Vanaaf was er een programma op Ned.1 Parla ofso.
Topic: Minaressen.![]()
Ieuw! niet zulke vieze woorden gebruikenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:04 schreef wizarddragon het volgende:
Misschien was het een open sollicitatie voor een functie in de gynaecologie
Er was dus een praat-programma op Ned.1 met die echtgenoot van van die gorgina verdingest.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:59 schreef Caesu het volgende:
[..]
lul hier eens wat dieper op in.
want ik volg je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |