Denk dat die er ook niet zoveel aan kunnen doen. Kan toch moeilijk alle inkomende 06 nummer laten blokkeren. 's nachts mijn telefoon uitzetten vind mijn baas niet zo fijn, want gebruik hem ook als wekkerquote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef Ulreazj het volgende:
Tsja, bel eens met je provider of die iets voor je kunnen betekenen.
"Wordt er zo langzamerhand een beetje gestoord van. Gelukkig gebeurt het alleen overdag (en niet 's nachts ofzo), maar het begint een beetje vervelend te worden zo langzamerhand."
Dan doe je de telefoon 's nachts uit!
Hahahaha, nee dat nietquote:Op maandag 8 januari 2007 21:46 schreef geenaam het volgende:
Als je toevallig een eigen programma hebt op 100%NL, dan moet je bij je ex-collega zijn..![]()
Dat zou inderdaad best kunnen! Of Ma wel!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef geenaam het volgende:
Misschien is het Kees of Johnnie?
Zou het graag willen, maar ze vinden me blijkbaar niet aardig. Iedere keer als ik mijn naam zeg, hangen ze op. Misschien moet ik de volgende keer maar opnemen met "Met Tatjana"quote:Op maandag 8 januari 2007 21:59 schreef geenaam het volgende:
Waarom ga je niet gewoon een leuk gesprekje aan met die mensen? Misschien zijn ze wel heeel gezellig en worden het je vrienden.![]()
Inderdaad, iemand die een beetje oversekst is geraakt na Flodder 3 afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:51 schreef geenaam het volgende:
Misschien is het Kees of Johnnie?
Die heb ik nog niet gehad gelukkig. Het zijn iedere keer wel andere telefoonnummers, dus het lijkt erop alsof iemand (bewust of onbewust) mijn telefoonnummer heeft rondgestrooid.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:30 schreef Dirktator het volgende:
Ik heb er ook eens last van gehad en toen gelijk aangifte gedaan (mede op basis van een smsje: "zondag ga je dood"). Twee weken later had de politie twee bi-culturele medelanders in hun lurven gegrepen! Hoezee voor de politie!
Nummerquote:Op maandag 8 januari 2007 22:50 schreef nile het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad gelukkig. Het zijn iedere keer wel andere telefoonnummers, dus het lijkt erop alsof iemand (bewust of onbewust) mijn telefoonnummer heeft rondgestrooid.
Ga toch eens kijken of ik de volgende keer een gesprek kan aangaan met 1 van mijn anonieme bellers om te zien hoe hij/zij aan mijn telefoonnummer is gekomen.
Heb 1 van de bellers al wel kunnen traceren omdat hij zijn mobiele nummer op zijn website had staan
Die gozers van de tennisclub zouden het best wel eens kunnen zijn ja. Die zitten altijd te plagen, die gekke boefjes. Die willen natuurlijk ook een date met Tatjana voor weinig geld..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:14 schreef Henny_Huisman het volgende:
Mischien is het Sjakie wel. Of die gozers van de tennisclub.
Voor Tatjana moeten betalenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef geenaam het volgende:
[..]
Die gozers van de tennisclub zouden het best wel eens kunnen zijn ja. Die zitten altijd te plagen, die gekke boefjes. Die willen natuurlijk ook een date met Tatjana voor weinig geld..
Nee hoor, vraag maar aan Johnnie en de rest van de familie. Ze is zat vaak een keertje verhuurd voor wat geld..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Voor Tatjana moeten betalen
Dan doe je ook iets verkeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |