En je vroege workout plan dan?quote:
En ik dacht dat ik daar laat mee wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat ik eindelijk mijn OV heb opgehaald en ik heb dus ook pasfoto's laten maken en ik sta EINDELIJK leuk op een pasfoto!![]()
Met rum en slagroom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar om 3 uur met een vriendin in de stad warme chocolademelk of zo drinken![]()
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rumquote:
Waarom zeker niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rum
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
ik zat ff op hun site te kijken: ze hebben een Chocoladereceptenboek! Voor 4,99 te bestellen, incl verzendkosten![]()
Allemaal in de soep dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je vroege workout plan dan?![]()
Ik ga over een minuut harrdlopen, omdat ik niet achter wilde blijven.
Maar jij ligt waarschijnlijk te pitten nu![]()
![]()
![]()
ik krijg vanavond mijn pokermattiesquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
het wordt nog gezellig zo
wie gaat er nog stappen en sjikkerbatje worden?
Meld!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
Zeg jij nooit "steerndik"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:56 schreef Etcetera het volgende:
niet dat ik me kan herinnerenquote:
hier wordt het wel veel gebruikt en ik dacht dat het in knoal ook wel gebruikt zou worden. ik woon in borger trouwens, vlak in de buurt dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:11 schreef Etcetera het volgende:
die ken ik ook wel
hoezo eigenlijk Homdeck?
Geen idee. Ik drink nooit rumquote:
hoe oud word je?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
VANAVOND PARTY @ JOJOORTJE![]()
![]()
OVER IETS MEER DAN 6 UUR JARIG! WHOAAAAHHH![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Bier staat koud?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:48 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
ze wordt 19quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe oud word je?
ik ben blij voor je dat je het zelf leuk vind, ik heb echt een tyfushekel aan mijn eigen verjaardag![]()
Zojuist nog gekochtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef Etcetera het volgende:
hey Sheep
zeg, vraag ik me ineens afeet jij nou wel 's shoarma?
zolang mensen maar geven wat ik wil hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
cadeaus houd ik helemaal niet van. Dat komt eigenlijk omdat ik het nooit leuk vind en ik geen zin heb geveinsd blij te zijn
Dan heb ik liever niets of een fles drank ofso die gezamelijk wordt genuttig.
Uiteindelijk draait het erop uit dat ik in het cafe een bon open en die betaal.
dus je eet jezelf opquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Psst volgens mij is sheep stiekem een mens
[..]
En Netschaap dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Schapen kunnen heul niet op internet![]()
[..]
19 jajajaja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
hoe oud word je?
Tuurlijk, kom maar langsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn we allemaal uitgenodigd? Begrijp ik dat goed?
Mwoaah, stuk of 15quote:
Jaa! Heerlijk koud!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:53 schreef erkel het volgende:
Bier staat koud?
hier, ik zat zelfs in Sesamstraatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:52 schreef Etcetera het volgende:
ja, nee, dat helpt nu niet meer hoor![]()
Ik weet nog precies hoe z'n stem klinktquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
Hehehe die Sheepboy was ik helemaal vergeten
Ik ook. Maar het wordt lastig nadoen op Fokquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe z'n stem klinkt![]()
quote:
9-ball vind ik niet zo leukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:21 schreef Etcetera het volgende:
weet je zeker dat je 9-ball gaat doen?
Zo erg is het dan weer niet (afklop, zul je net zien dat dat vanavond wel gebeurt)..en de ballen gaan ook niet meer stuiterend over de tafelquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:29 schreef Etcetera het volgende:
dat wordt een dure uitgave dan, als je steeds de lakens vernielt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |