was jij niet gestopt?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:25 schreef MaJo het volgende:
ik ga efkes een saffie roken, ben zo terug![]()
![]()
The OC NL topicquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, wat zoek je?
[..]
Was me nog totaal niet opgemerkt
Hoe vind je die dan als die niet tussen die lijst in TV staat?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoezo? vragen is niet erg hoor
ik welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoe vind je die dan als die niet tussen die lijst in TV staat?
Ik gebruik die bagger zoekfunctie niet trouwens.
Nog eentje voor het slapengaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat heeft dat sigaretje nou voor zin dan als je toch gaat slapen?
Tegen de tijd dat je weer wakker wordt is het effect toch alweer afgelopen maarja ik ben dan ook geen rokerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 01:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog eentje voor het slapengaan
Truste allemaal![]()
Ik ook niet. Maar om 23:00 vond ik het wel welletjesquote:
En je vroege workout plan dan?quote:
En ik dacht dat ik daar laat mee wasquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:07 schreef Jojoortje het volgende:
Omdat ik eindelijk mijn OV heb opgehaald en ik heb dus ook pasfoto's laten maken en ik sta EINDELIJK leuk op een pasfoto!![]()
Met rum en slagroom?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar om 3 uur met een vriendin in de stad warme chocolademelk of zo drinken![]()
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rumquote:
Waarom zeker niet?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten van mij, maar zeker niet met rum
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:50 schreef Etcetera het volgende:
ik zat ff op hun site te kijken: ze hebben een Chocoladereceptenboek! Voor 4,99 te bestellen, incl verzendkosten![]()
Allemaal in de soep dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je vroege workout plan dan?![]()
Ik ga over een minuut harrdlopen, omdat ik niet achter wilde blijven.
Maar jij ligt waarschijnlijk te pitten nu![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |