quote:Op maandag 22 januari 2007 04:40 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik net in paniek dacht dat het half 5 's middags was.![]()
geen heel legertje aan Jude Laws in de bieb hoorquote:
Nee, schriftelijk.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:15 schreef Nembrionic het volgende:
Is het mondeling ofso?
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 07:16 schreef Nembrionic het volgende:
Maar die maakt je lerares zelf dus?
Hopelijk een boel Photoshoppen. Ik verwacht enkele DVDs met materiaal dat ik in Vegas geschoten heb. Die vallen vandaag hopelijk in de brievenbus.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 07:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan dan, foto's maken, geheugenkaart legen op PC, wissen en weer foto's maken?
Volgens mij niet. En gewoon zeggen dat je het vervelend vindt dat ze zoiets zeggen?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:11 schreef Etcetera het volgende:
ja idd.
ik kan er echt niet vrolijk van worden, maar ik weet niet echt hoe ik ze dat 'subtiel' duidelijk kan maken dat ze d'r eens mee moeten kappen
(oh ja, voor alle duidelijkheid: ik vind niet dat ik te dik ben. ik ben een ong. 178 lang en weeg ong 75 kg. dat is toch niet te zwaar?)
Nee, ik heb van ongeveer half 2 tot half 5 geslapen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Hey
soempie was jij nou totkwart voor 8 wakker?
nou, ik was op de bank in slaap gevallenquote:
't is een belangrijk tentamen en ik wilde hem gewoon echt halen. En ik ben nu heel wakker en een beetje hyperquote:
Wel als ik de volgende ochtend vroeg een toets hebquote:Op maandag 22 januari 2007 11:32 schreef Attitude het volgende:
is dat vreemd dan?
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
nou, ik was op de bank in slaap gevallen![]()
Voor mij ook wel hoor. Ik was te laat begonnen.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wel als ik de volgende ochtend vroeg een toets heb
[..]
![]()
En toen heb je gezegd dat ze er maar eens over op moesten houden?quote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef Etcetera het volgende:
heb BMI gedaan en laten zien
maar ze vinden dat ik 'dikke benen' heb
poep![]()
![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Attitude het volgende:
en toen zei jij, je hebt ook dikke bnene en een lelijk kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |