ik heb aan m'n vader gevraagd of hij er idd eens over wilde ophoudenquote:Op maandag 22 januari 2007 11:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
En toen heb je gezegd dat ze er maar eens over op moesten houden?![]()
Zoiets kwam ook al bij mij opquote:Op maandag 22 januari 2007 11:51 schreef Attitude het volgende:
en toen zei jij, je hebt ook dikke benen en een lelijk kop
quote:Op maandag 22 januari 2007 11:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zoiets kwam bij mij ook al op![]()
11 eigenlijk, woensdag de laatstequote:
nee, anw had ik wel redelijk gevoel over om eerlijk te zijnquote:Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb aan m'n vader gevraagd of hij er idd eens over wilde ophouden
'ik zeg het niet zo vaak'
nou ja.... ik hoop dat de boodschap is overgekomen
nu wat positieversGoed zo Nesle
(ANW vond je toch juist zo moeilijk?)
Als je van eco iets niet snapt kun je gewoon macondo wel pm-en. Die is daar goed in.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:00 schreef Nesle het volgende:
[..]
11 eigenlijk, woensdag de laatste
[..]
nee, anw had ik wel redelijk gevoel over om eerlijk te zijn. bio en eco, dat zijn mijn uitschieters denk ik
![]()
daar is het nu een beetje te laat voorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je van eco iets niet snapt kun je gewoon macondo wel pm-en. Die is daar goed in.![]()
Dat snapte ik, maar voor volgende tentamensquote:Op maandag 22 januari 2007 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar is het nu een beetje te laat voor
ik ben een half boek aan het inscannen voor een tentamen
ik heb 31ste er een tentamen over (en al een deel geleerd) maar de 24ste moet het terug naar de mediatheek (ik koop m'n boeken nooit, ik leen ze altijd, is een stuk goedkoperquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar voor volgende tentamens![]()
Waarom scan je je boek in dan?
Weet ik niet. Is gewoon nog niet te zeggen na aflevering 2.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:40 schreef Attitude het volgende:
Wie is de mol denk je?
Nogmaals: ik denk niets. Iedereen kan het gewoon nog zijn.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:47 schreef Attitude het volgende:
maar wie denk je en dan kunnen we aan eind zien of het klopt. ik denk renate verbaan, waarom, tis gewoon een geil ding.
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:48 schreef Neleos het volgende:
Is dat Wie is de Mol nou echt zo geweldig? Heb er nog nooit na gekeken.
Ik zal vanavond wel eens kijken dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
www.wieisdemol.nl kun je de afleveringen nakijken. 1-3 staan er nu op.
Vorig jaar was gewoon absurd goed vanwege de personen en het feit dat Frederique Huidts natuurlijk overleden was voor het einde van de serie (zij was kandidaat dus, mocht je het niet weten)
Ik had Asmo al ge-sms-ed. Ben dus gewoon weer van de partijquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
HeyVandaag weer heerlijk uitgeslapen
Vandaag lekkere chilldag, ga zo series kijken op de bank. En vanavond inderdaad quiz Nem!
Ben er vanavond niet bij, we gaan met z;n tweetjes uit etenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:21 schreef MaJo het volgende:
HeyVandaag weer heerlijk uitgeslapen
Vandaag lekkere chilldag, ga zo series kijken op de bank. En vanavond inderdaad quiz Nem!
Had het gehoord jaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ben er vanavond niet bij, we gaan met z;n tweetjes uit eten![]()
Leuke seriequote:Op maandag 22 januari 2007 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Veronica Mars ken ik dan weer niet
Wel "Life on Mars" op Ned3. Erg leuke serie
Nou ben ik bang dat je het over Veronica Mars hebtquote:Op maandag 22 januari 2007 16:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leuke serie![]()
Zul je vanavond bij de quiz veel over gaan horen heb ik zo'n vermoeden
als in..?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Stanley, heb jij nu ook al voorjaarsschoonmaak gehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |