zeg dat wel, op de dijk tussen Krimpen aan de Lek en Lekkerkerk was het ook voor de wind. ik was er zoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:59 schreef pfaf het volgende:
Maar wind mee vloog ik vooruit!
ik had eerst ook een leuke conditie opgebouwd, werd ik ziek. Dat is ook niet bevorderlijk voor je conditiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:08 schreef pfaf het volgende:
Al 2 weken niet gelopen.![]()
Had ik net een geweldige conditie opgebouwd, krijg je dit.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:16 schreef riX- het volgende:
En een tvp, sinds kort ook aan het hardlopen. Na een tijdje niets aan mijn conditie te hebben gedaan, begint het nu weer aardig te komen. Op naar de 8 KM.
Shit, helemaal vergeten. De Batavierenrace.. ik kan me (waarschijnlijk) opgeven voor een team met studenten van de verschillende Rotterdamse hogescholen en universiteiten. Beetje een dilemma, want rond die tijd begint ook weer de baanatletiek competitie..quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef Grumpey het volgende:
morgen (donderdag gewoon dus, ook al voelt het nog als overmorgen aan) ga ik met drie enthousiastelingen trainen voor de batavierenrace. Ze komen alle drie zowat van het nulpunt, dus ik denk dat vooral maar ademhaling en ritme ga proberen aan te leren. Conditie komt met de tijd wel...ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |