Done.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef VoreG het volgende:
Verander de titel maar naar iets anders overigens
Je vraagt er zelf omquote:
Kaap?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef VoreG het volgende:
godver en die andere mod is ook al zo'n fifa schandkaap
EEEEEEEND
zal ik hem even aanpakken?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:48 schreef VoreG het volgende:
godver en die andere mod is ook al zo'n fifa schandkaap
EEEEEEEND
Diequote:Op donderdag 18 januari 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal ik hem even aanpakken?die TT dan?
Ah dat heb je al g4edaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
Overigens mag het Marokaanse dialect ook wel uit de TT
volgens mij is het aan mij gevraagd de TT nogmaals te veranderen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef RayMania het volgende:
Mijn hele mooie TT zonder inspiratie.
Jij zegt geen eens halloquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is het aan mij gevraagd de TT nogmaals te veranderen!
quote:
Stiekem heb ik er al heel veelquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel een naamtopic, doe je goed.
rubbereend, zou je nogmaals de TT kunnen veranderenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is het aan mij gevraagd de TT nogmaals te veranderen!
VoreG bijstaan was mijn grootste prioriteit!quote:
Dat waardeeer ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
VoreG bijstaan was mijn grootste prioriteit!
graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef VoreG het volgende:
Agh krijg toch allemaal de tyfus
Scheer je weg, flegelquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
You have seen the error of your ways?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je me strkas hebt opgevolgd kan je dat lekker zelfquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
rubbereend, zou je nogmaals de TT kunnen veranderen?
nee hoor; missie is geslaagd!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
You have seen the error of your ways?
Hoezo opvolgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je me strkas hebt opgevolgd kan je dat lekker zelf![]()
Gun Mod for hire?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor; missie is geslaagd!
Jij lijkt me het type dat vierkantjes in rondjes probeert te douwenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
121, Ik kan niet vouwen en niet rekenen
Ooow, wel even wachten op het MEDjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[FeedBack] #41: Bespreek hier de schwalbes
En jij maakt van sterretjes rondjes ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij lijkt me het type dat vierkantjes in rondjes probeert te douwen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij maakt van rondjes sterretjes?
Sorry ik snap je nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij maakt van rondjes sterretjes?
Dat kan best, als de rondjes maar groot genoeg zijnquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad, ruimtelijk en technisch inzicht heb ik nog niet bij mezelf kunnen ontdekken. Voordat ik de vraag gelezen en goed en wel begrepen heb is de tijd al 3 kwart om en dan moet ik nog gaan rekenenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
had? daarom rakel ik het even opquote:
De juiste keuze.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had? daarom rakel ik het even op
Dat is echt een kutprogramma! Over verspliling van belastingcenten gesproken!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
ik ga de staat van verwarring eens kijken
Je had natuurlijk ook meteen alle spelfouten eruit kunnen halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is echt een kutprogramma! Over verspliling van belastingcenten gesproken!
Die andre had ik niet eens gezienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook meteen alle spelfouten eruit kunnen halen
heeeeeiiillliiiiigeeee naaaaachtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf zet Stille nacht op voor golfer.
hier staat nog steeds een stevig windjequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:16 schreef VoreG het volgende:
De storm is nu echt voobij ik zit hier met ramen wagenwijd open en amper een zuchtje wind
oook weer gezien, ik ben pittnequote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:49 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1370135031054990053&q=tegen+beter+weten+in
I heb toohc niks beters te doen, topshow en nu al online.
Het enige dat goed is en uit brabant komt.
Gelukt!quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:33 schreef Bluezz het volgende:Lekker geslapen
Met een sneldienst lekker vroeg op werkie
Crashen bij moeders is ok
![]()
tja ach... het valt wel mee als je kijkt naar de rest van Nederland..quote:
Bikkelen Clauquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Heuj!
Zoo...de Lama's waren super!! Beetje laat alleen..bijna half twee dat de boel was afgelopen en half drie dak in bed lag. Half zeven wekker, hoppa. Lange douche doet wonderen..
Dat ga ik nu dus niet redden. Van Parkwijk naar Muziekwijk met de bus duurt al 20 minuten, en die trein gaat om 9:51. Moet nog alles 'doen'.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
Ja, je moet vertrekken vanaf muziekwijk Ray.
Nou, die trein rijdt sowieso niet op tijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus niet redden. Van Parkwijk naar Muziekwijk met de bus duurt al 20 minuten, en die trein gaat om 9:51. Moet nog alles 'doen'.
De planning was om naar school te gaan (geen stage), dus zo'n ramp is het niet. Zou ook maar voor een half uurtje zijn. Die docent komt trouwens ook uit Almere, dus of hij er is, is ook nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, die trein rijdt sowieso niet op tijd.
Ik kijk mooi op het centraal station uit, af en toe rijdt er een trein doorheen, maar de perrons zijn helemaal leeg.
Ik werk in het WTC gebouw.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
De planning was om naar school te gaan (geen stage), dus zo'n ramp is het niet. Zou ook maar voor een half uurtje zijn. Die docent komt trouwens ook uit Almere, dus of hij er is, is ook nog maar de vraag.
Jij kijkt uit op CS. Woon je dan bij 't Baken in de buurt ofzo?
quote:
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.quote:
Ik toeter wel heel hard als ik over de A6 rijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.
Zal ik doen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.
Vrouwen en met de trein? Ja, je komt erlangsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Kom ik daarlangs met de trein Suijkie?
*denkt*
Mwah, als je om rijdt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Kom ik daarlangs met de trein Suijkie?
*denkt*
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mwah, als je om rijdt.
Ray, ik hoor dat er wel treinen vanaf parkwijk rijden, die stoppen alleen niet in CS...
whehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef RayMania het volgende:
Vrouwen en met de trein? Ja, je komt erlangs.
ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oudquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Er werd net gezegd door een paar patienten toen ze mij zagen, en niet wisten waar ze heen moesten :
"Even aan dat meisje vragen"Meisje, ik, haha, hoor je dat? Meisje
![]()
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oud![]()
die ken ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoor.
Hahaha, Pwned wie eine Noob1!!1111einzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Ja joh, in een zkh bedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Lekker geslapen bloes?
Schaamwaardig voor die persoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.quote:
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.
Nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Afblijvenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Zie je eruit als 12 dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halen![]()
Jaquote:
Hij is leuk.quote:
Ik vind hem vooral lekker rivellaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Hij is leuk.
Hij is heel grappig.
Hij is leuk.
Hij heeft schijt aan alles.
Hij is leuk.
Hij is goed.
Hij is leuk.
Enzo.
Bluezzie! Eerlijk alles delen!![]()
Leukste aflevering tot nu toe vind ik. Lekker mollend bezig in de eerste opdracht, en de treinreis was leuk met Paulquote:
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:02 schreef RayMania het volgende:
Ik moest gister m'n tas afgeven bij de Mediamarkt, meestal moeten alleen scholieren dat. Ook voor het eerst in vijf jaar dat mij dat wordt gevraagd.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik moest wat ruilen, maar ik heb het inderdaad gehad met die winkel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)
Jij bent denk ik degene die al ver van tevoren alles in gereedheid brengt en zorgt dat ze geen minuut te laat de pan in gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik heb je quiz bijna compleetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Zooo, pokertoernooitje gewonnen met 10 man.
Wowquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb je quiz bijna compleet.
Eens per week mag toch wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Jammer alleen dat ik aan het afvallen ben... dus geen snacks voor mij![]()
maar dat kon je toch wel weten, de manier waarop wij hier voorbereid worden op rampenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Overigens: Hoe goed is Nederland voorbereid op echt grote calamiteiten:
Eerst liggen gisteren sites als van het KNMI, ANWB etc, plat
Dus besluit de overheid om Crisis.nl te gaan gebruiken voor info over de storm.
Ligt ook die site voornamelijk plat.
Ik trek de conclusie nu vast dat als er echt iets mega loos is in Nederland, de informatievoorziening bedroevend zal zijn en de vraag niet aankan.
Dan hoeft een parlementaire onderzoekscommissie alleen maar even mijn post terug te zoeken om te weten dat het al lang bekend was dat het systeem echt voor geen ene meter deugt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga jou ff PM voor een paar nummers
dat is wel de oudste truc zeg, hij vind je leuk dus checkt ie even je ID......... insmijters zijn zo doorzichtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.
Ik heb toch geen bruikbare hint gegeven?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Nieuwe weg naar de laatsten misschien gevonden.
67 inmiddels ook gevondenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb toch geen bruikbare hint gegeven?
Zozo, je gaat voor de 98+?quote:
Hoog in de 80.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de 100 natuurlijk.
Wat heb je nu als topscore in je tussenstand?
Nou, hij zag er anders helemaal niet vriendelijk uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel de oudste truc zeg, hij vind je leuk dus checkt ie even je ID......... insmijters zijn zo doorzichtig
*buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
*hik
Alvast Cup A Soup aanreiktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, hij zag er anders helemaal niet vriendelijk uit
* clauwheee kakt ongelofelijk in!
Nee, dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je me wel pm'en welke fout waren als er fout waren?
Zoals de waard is........quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
maar toch ga ik niet vertellen welke je fout hebt. Anders zou je namelijk alle goede antwoorden aan iemand anders kunnen geven.
Jou geloof ik wel, maar als ik aan jou de fouten geef, moet ik dat bij iedereen doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ik wel weet welke fout zijn. Goede antwoorden aan iemand anders geven ga ik trouwens echt niet doen, ik wil winnen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar als ik aan jou de fouten geef, moet ik dat bij iedereen doen.
En wie weet gaat Blumchen meedoen.
Ik heb net nog gezwaaid, maar je zwaaide niet terugquote:
Huismannenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef golfer het volgende:
Het zonnetje scheen hier naar binnen in de woonkamer en toen pas zag ik hoeveel stof er overal lag, dus maar even gestofzuigd.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:Ik was gisteren toevallig eens op de FP. Zag die prijsvraag, voor de grap meegedaan win ik ook nog.
Ben ik nu voor zoveel tijd uitgesloten van deelname?
Nee, ik zag je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb net nog gezwaaid, maar je zwaaide niet terug.
Heb je trouwens die graffitti gezien van James Brown bij zeg maar die schuttingen van waar het oude Circus stond? Best mooi gedaan.
Ja met op de achterkant, als ze uberhaupt eerst weer eens promoverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Een shirt met "FCDB is al voor de winterstop gedegradeerd" zou nog leuker zijn geweest.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
heb je nou eigenlijk al een kaartje voor Arsenal Appelsientje?
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Prijswinnaars PSV-shirt bekend
YES IK HEB GEWONNEN
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ach kan ik weer een boertje blij maken. Wat een lelijk shirtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.
Sloeber.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
en het is ook al uitverkochtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
leuk leidje van Arling & Cameronquote:
FIFAquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
Hallo B&A.
Fijn dat jullie er weer zijn.
* RayMania is potje FIFA spelen. PES.
Dat komt hard aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
Zat er in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
quote:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Ben hard aan het sparen voor ons nieuwe huis dat we hebben gekocht... en dat kost veel geld (keuken, badkamer enz... ) Maar tja omdat het nieuwbouw is wil je alles in 1x goed hebben..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sloeber.
Ik wilde kijken of die baas van jou een mooie werkgever was, maar als ik dit hoor, laat maar.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het is ook al uitverkocht
kost die vrouw van je nu al zo veel dat het voetballen er onder moet lijden?
Zonder vriendin had je geen nieuw huis gekocht, dus indirect ligt het daar wel aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Nieuwe huis... .. sorry rubber..
Ik denk dat ze gewoon een ronde verder zullen gaan zonder te spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tottenham moet nu tegen Wisla ofzo?
welk huis, er staat nog niksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Nieuwe huis... .. sorry rubber..
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef rubbereend het volgende:
zo nu is iig zeker al het stof van mn modknopjes
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zonder vriendin had je geen nieuw huis gekocht, dus indirect ligt het daar wel aan natuurlijk.
Welkom in VBL sjimzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.
Helemaal bedroevend is het om te zien dat er vaak niet eens beargumenteerd wordt.
jamaar jamaar dan hadden wij niks te doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.
Helemaal bedroevend is het om te zien dat er vaak niet eens beargumenteerd wordt.
kun je dat wel betalen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb net 't avond eten op.... Vis met gebakken aardappels.. en groente (weet alleen niet precies wat het was.. maar was wel lekker)
Toch makkelijk dat ik avond eten kan eten
quote:
en wat heb je dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]eten is hier heeeeel erg goedkoop (voor mijn middag eten betaal ik gemiddeld 80 cent
)
Snack (iedere dag wat anders) brood (bolletjes) met beleg en melk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wat heb je dan?
hoeveel man werken daar dan?
Deze had ik even gemist.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je me aan 30,58 en 67 kan helpen.
Blij dat je weer thuis bent ??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.
Ik zal es kijken... we gaan gewoon hints doen
Zolang hij mijn vrouw maar niet beft!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Marco Borriello.
Gebruikt je vrouw ook doping in de vorm van vagina-crème dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zolang hij mijn vrouw maar niet beft!![]()
Ja anders gaat het zo ruiken hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gebruikt je vrouw ook doping in de vorm van vagina-crème dan?![]()
Hier ga ik niet verder op inquote:
quote:
Time sure flies fast.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
De TV heeft het er gelukkig nogsteeds over. Bringing back old memories
Deze opmerking beschouw ik als ironischquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:45 schreef Messenga het volgende:
Leuke wedstrijd op RTL 7 weer.
Beschouw vind dat een correcte opmerking.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze opmerking beschouw ik als ironisch![]()
Beschouw vindt dat een taalfout.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Beschouw vind dat een correcte opmerking.
Beschouw denkt dat de nieuwe HOOLS al klaar staatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Beschouw hecht daar weinig waarde aan.
Op weg naar huis knalde er aan de overkant van de kruising Huizingalaan-Calandlaan een auto vol achtero z'n voorligger. Zag eruit alsof de voorste auto wel voor rood wilde stoppen, bestuurder kon met de nek gefixeerd mee naar het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag is hier in HIA een vrouw doodgereden, hoorde ik net. Ze stak zo over, de automobilist kon haar niet meer ontwijken. Ik vond het al vreemd dat de straat was afgezet. Hoorde van mijn vriendin dat het een flinke klap was. Gelijk allerlei mensen kijken natuurlijk, die liepen al over Hart van Nederland te speculeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |