Hij is leuk.quote:
Ik vind hem vooral lekker rivellaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Hij is leuk.
Hij is heel grappig.
Hij is leuk.
Hij heeft schijt aan alles.
Hij is leuk.
Hij is goed.
Hij is leuk.
Enzo.
Bluezzie! Eerlijk alles delen!![]()
Leukste aflevering tot nu toe vind ik. Lekker mollend bezig in de eerste opdracht, en de treinreis was leuk met Paulquote:
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:02 schreef RayMania het volgende:
Ik moest gister m'n tas afgeven bij de Mediamarkt, meestal moeten alleen scholieren dat. Ook voor het eerst in vijf jaar dat mij dat wordt gevraagd.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik moest wat ruilen, maar ik heb het inderdaad gehad met die winkel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)
Jij bent denk ik degene die al ver van tevoren alles in gereedheid brengt en zorgt dat ze geen minuut te laat de pan in gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik heb je quiz bijna compleetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Zooo, pokertoernooitje gewonnen met 10 man.
Wowquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb je quiz bijna compleet.
Eens per week mag toch wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Jammer alleen dat ik aan het afvallen ben... dus geen snacks voor mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |