Bikkelen Clauquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:58 schreef clauwheee het volgende:
Heuj!
Zoo...de Lama's waren super!! Beetje laat alleen..bijna half twee dat de boel was afgelopen en half drie dak in bed lag. Half zeven wekker, hoppa. Lange douche doet wonderen..
Dat ga ik nu dus niet redden. Van Parkwijk naar Muziekwijk met de bus duurt al 20 minuten, en die trein gaat om 9:51. Moet nog alles 'doen'.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:06 schreef Suijk het volgende:
Ja, je moet vertrekken vanaf muziekwijk Ray.
Nou, die trein rijdt sowieso niet op tijd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat ga ik nu dus niet redden. Van Parkwijk naar Muziekwijk met de bus duurt al 20 minuten, en die trein gaat om 9:51. Moet nog alles 'doen'.
De planning was om naar school te gaan (geen stage), dus zo'n ramp is het niet. Zou ook maar voor een half uurtje zijn. Die docent komt trouwens ook uit Almere, dus of hij er is, is ook nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, die trein rijdt sowieso niet op tijd.
Ik kijk mooi op het centraal station uit, af en toe rijdt er een trein doorheen, maar de perrons zijn helemaal leeg.
Ik werk in het WTC gebouw.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
De planning was om naar school te gaan (geen stage), dus zo'n ramp is het niet. Zou ook maar voor een half uurtje zijn. Die docent komt trouwens ook uit Almere, dus of hij er is, is ook nog maar de vraag.
Jij kijkt uit op CS. Woon je dan bij 't Baken in de buurt ofzo?
quote:
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.quote:
Ik toeter wel heel hard als ik over de A6 rijdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.
Zal ik doen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgende keer even zwaaien naar de 5e verdieping van het zwarte gebouw.
Vrouwen en met de trein? Ja, je komt erlangsquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Kom ik daarlangs met de trein Suijkie?
*denkt*
Mwah, als je om rijdt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:34 schreef Bluezz het volgende:
Kom ik daarlangs met de trein Suijkie?
*denkt*
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mwah, als je om rijdt.
Ray, ik hoor dat er wel treinen vanaf parkwijk rijden, die stoppen alleen niet in CS...
whehequote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:36 schreef RayMania het volgende:
Vrouwen en met de trein? Ja, je komt erlangs.
ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oudquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Er werd net gezegd door een paar patienten toen ze mij zagen, en niet wisten waar ze heen moesten :
"Even aan dat meisje vragen"Meisje, ik, haha, hoor je dat? Meisje
![]()
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oud![]()
die ken ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoor.
Hahaha, Pwned wie eine Noob1!!1111einzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Ja joh, in een zkh bedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Lekker geslapen bloes?
Schaamwaardig voor die persoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.quote:
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.
Nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Afblijvenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Zie je eruit als 12 dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |