ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oudquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef Bluezz het volgende:
Er werd net gezegd door een paar patienten toen ze mij zagen, en niet wisten waar ze heen moesten :
"Even aan dat meisje vragen"Meisje, ik, haha, hoor je dat? Meisje
![]()
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef borisz het volgende:
[..]
ik heb het wel is andersom dat er dan meneer tegen mij wordt gezegd. Dan denk ik ook, ik ben toch niet zo oud![]()
die ken ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Is uw vrouw thuis?", als ze m'n moeder moeten hebben aan de telefoon, regelmatig hoor.
Hahaha, Pwned wie eine Noob1!!1111einzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Ja joh, in een zkh bedquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Lekker geslapen bloes?
Schaamwaardig voor die persoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
Ik moest laatst m'n ID laten zien toen ik een kroeg binnen wilde
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.quote:
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.
Nee, vertel eens?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Afblijvenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al verteld dat Ik Ruben N. zo leuk vind???
Zie je eruit als 12 dan ofzo?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel eens met sigaretten halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |