Hij is leuk.quote:
Ik vind hem vooral lekker rivellaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:28 schreef clauwheee het volgende:
Hij is leuk.
Hij is heel grappig.
Hij is leuk.
Hij heeft schijt aan alles.
Hij is leuk.
Hij is goed.
Hij is leuk.
Enzo.
Bluezzie! Eerlijk alles delen!![]()
Leukste aflevering tot nu toe vind ik. Lekker mollend bezig in de eerste opdracht, en de treinreis was leuk met Paulquote:
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:02 schreef RayMania het volgende:
Ik moest gister m'n tas afgeven bij de Mediamarkt, meestal moeten alleen scholieren dat. Ook voor het eerst in vijf jaar dat mij dat wordt gevraagd.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik moest wat ruilen, maar ik heb het inderdaad gehad met die winkel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat je dan niet alsnog automatisch rechtsomkeert maakt (is nl. sowieso een K-winkel)
Jij bent denk ik degene die al ver van tevoren alles in gereedheid brengt en zorgt dat ze geen minuut te laat de pan in gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:21 schreef Bjoro het volgende:
nog 3 kwartier en de wekelijkse kroketten gaan weer de pan in
Ik heb je quiz bijna compleetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
Zooo, pokertoernooitje gewonnen met 10 man.
Wowquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb je quiz bijna compleet.
Eens per week mag toch wel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
Jammer alleen dat ik aan het afvallen ben... dus geen snacks voor mij![]()
maar dat kon je toch wel weten, de manier waarop wij hier voorbereid worden op rampenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Overigens: Hoe goed is Nederland voorbereid op echt grote calamiteiten:
Eerst liggen gisteren sites als van het KNMI, ANWB etc, plat
Dus besluit de overheid om Crisis.nl te gaan gebruiken voor info over de storm.
Ligt ook die site voornamelijk plat.
Ik trek de conclusie nu vast dat als er echt iets mega loos is in Nederland, de informatievoorziening bedroevend zal zijn en de vraag niet aankan.
Dan hoeft een parlementaire onderzoekscommissie alleen maar even mijn post terug te zoeken om te weten dat het al lang bekend was dat het systeem echt voor geen ene meter deugt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga jou ff PM voor een paar nummers
dat is wel de oudste truc zeg, hij vind je leuk dus checkt ie even je ID......... insmijters zijn zo doorzichtigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het ergste was dat de rest gewoon mocht doorlopen. En ik was de oudste van het hele stel.
Ik heb toch geen bruikbare hint gegeven?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm. Nieuwe weg naar de laatsten misschien gevonden.
67 inmiddels ook gevondenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb toch geen bruikbare hint gegeven?
Zozo, je gaat voor de 98+?quote:
Hoog in de 80.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de 100 natuurlijk.
Wat heb je nu als topscore in je tussenstand?
Nou, hij zag er anders helemaal niet vriendelijk uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is wel de oudste truc zeg, hij vind je leuk dus checkt ie even je ID......... insmijters zijn zo doorzichtig
*buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
*hik
Alvast Cup A Soup aanreiktquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou, hij zag er anders helemaal niet vriendelijk uit
* clauwheee kakt ongelofelijk in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |