Nee, dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Kun je me wel pm'en welke fout waren als er fout waren?
Zoals de waard is........quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
maar toch ga ik niet vertellen welke je fout hebt. Anders zou je namelijk alle goede antwoorden aan iemand anders kunnen geven.
Jou geloof ik wel, maar als ik aan jou de fouten geef, moet ik dat bij iedereen doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat ik wel weet welke fout zijn. Goede antwoorden aan iemand anders geven ga ik trouwens echt niet doen, ik wil winnen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jou geloof ik wel, maar als ik aan jou de fouten geef, moet ik dat bij iedereen doen.
En wie weet gaat Blumchen meedoen.
Ik heb net nog gezwaaid, maar je zwaaide niet terugquote:
Huismannenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef golfer het volgende:
Het zonnetje scheen hier naar binnen in de woonkamer en toen pas zag ik hoeveel stof er overal lag, dus maar even gestofzuigd.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:02 schreef TerroRobbie het volgende:Ik was gisteren toevallig eens op de FP. Zag die prijsvraag, voor de grap meegedaan win ik ook nog.
Ben ik nu voor zoveel tijd uitgesloten van deelname?
Nee, ik zag je niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb net nog gezwaaid, maar je zwaaide niet terug.
Heb je trouwens die graffitti gezien van James Brown bij zeg maar die schuttingen van waar het oude Circus stond? Best mooi gedaan.
Ja met op de achterkant, als ze uberhaupt eerst weer eens promoverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Een shirt met "FCDB is al voor de winterstop gedegradeerd" zou nog leuker zijn geweest.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
heb je nou eigenlijk al een kaartje voor Arsenal Appelsientje?
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Prijswinnaars PSV-shirt bekend
YES IK HEB GEWONNEN
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ach kan ik weer een boertje blij maken. Wat een lelijk shirtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.
Sloeber.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
en het is ook al uitverkochtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
leuk leidje van Arling & Cameronquote:
FIFAquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
Hallo B&A.
Fijn dat jullie er weer zijn.
* RayMania is potje FIFA spelen. PES.
Dat komt hard aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
Zat er in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
quote:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Ben hard aan het sparen voor ons nieuwe huis dat we hebben gekocht... en dat kost veel geld (keuken, badkamer enz... ) Maar tja omdat het nieuwbouw is wil je alles in 1x goed hebben..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sloeber.
Ik wilde kijken of die baas van jou een mooie werkgever was, maar als ik dit hoor, laat maar.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het is ook al uitverkocht
kost die vrouw van je nu al zo veel dat het voetballen er onder moet lijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |