Ja met op de achterkant, als ze uberhaupt eerst weer eens promoverenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef RayMania het volgende:
Een shirt met "FCDB is al voor de winterstop gedegradeerd" zou nog leuker zijn geweest.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:58 schreef rubbereend het volgende:
heb je nou eigenlijk al een kaartje voor Arsenal Appelsientje?
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Prijswinnaars PSV-shirt bekend
YES IK HEB GEWONNEN
BOERUHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ach kan ik weer een boertje blij maken. Wat een lelijk shirtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat je überhaupt meedoet aan een prijsvraag waarbij je zo'n PSV-shirt kunt winnen, zegt al veel.
Sloeber.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
en het is ook al uitverkochtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]en heb er ook geen geld voor
![]()
![]()
leuk leidje van Arling & Cameronquote:
FIFAquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:47 schreef RayMania het volgende:
Hallo B&A.
Fijn dat jullie er weer zijn.
* RayMania is potje FIFA spelen. PES.
Dat komt hard aanquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
Zat er in.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:04 schreef borisz het volgende:
feijenoord uit de uefa cup gezet
quote:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeendquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:09 schreef Bluezz het volgende:
Weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Ben hard aan het sparen voor ons nieuwe huis dat we hebben gekocht... en dat kost veel geld (keuken, badkamer enz... ) Maar tja omdat het nieuwbouw is wil je alles in 1x goed hebben..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sloeber.
Ik wilde kijken of die baas van jou een mooie werkgever was, maar als ik dit hoor, laat maar.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en het is ook al uitverkocht
kost die vrouw van je nu al zo veel dat het voetballen er onder moet lijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |