Zonder vriendin had je geen nieuw huis gekocht, dus indirect ligt het daar wel aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Nieuwe huis... .. sorry rubber..
Ik denk dat ze gewoon een ronde verder zullen gaan zonder te spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tottenham moet nu tegen Wisla ofzo?
welk huis, er staat nog niksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Nieuwe huis... .. sorry rubber..
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:54 schreef rubbereend het volgende:
zo nu is iig zeker al het stof van mn modknopjes
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zonder vriendin had je geen nieuw huis gekocht, dus indirect ligt het daar wel aan natuurlijk.
Welkom in VBL sjimzquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.
Helemaal bedroevend is het om te zien dat er vaak niet eens beargumenteerd wordt.
jamaar jamaar dan hadden wij niks te doenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom het meerendeel niet gewoon zonder te trollen/schelden kan discussieren.
Helemaal bedroevend is het om te zien dat er vaak niet eens beargumenteerd wordt.
kun je dat wel betalen ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:03 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb net 't avond eten op.... Vis met gebakken aardappels.. en groente (weet alleen niet precies wat het was.. maar was wel lekker)
Toch makkelijk dat ik avond eten kan eten
quote:
en wat heb je dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]eten is hier heeeeel erg goedkoop (voor mijn middag eten betaal ik gemiddeld 80 cent
)
Snack (iedere dag wat anders) brood (bolletjes) met beleg en melk...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wat heb je dan?
hoeveel man werken daar dan?
Deze had ik even gemist.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je me aan 30,58 en 67 kan helpen.
Blij dat je weer thuis bent ??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist.
Ik zal es kijken... we gaan gewoon hints doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |