Het hangt er erg van af wat voor nieuws en welke bron. NWS is voornamelijk 'mainstream nieuws'.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:46 schreef Daniel.J het volgende:
Ik vind het wel weer erg cliche Fok!forum dat alle topics die over u.f.o's gaan in NWS direct naar truth gesmeten worden, alsof het onderwerp niet met de realiteit maar aanname te maken heeft
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef Elvi het volgende:
Mag er een nieuw topic komen over reïncarnatie-weigering? In dit topic: Spiritueel of ? ging het er in het begin wel over maar zoals zo vaak hier in TRUTH word het weer een discussie over hoe goedgelovig men is om daarin te geloven en hoe slim en intelligent de sceptici wel niet zijn![]()
Ik zou zeggen!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef Elvi het volgende:
Is het trouwens een idee om een derde TRUTH-mod erbij te nemen? Want net als gister was er dus een hele dag niemand 'aanwezig' zeg maar![]()
Ow ik zou best Mod willen worden hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 12:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen!!!
Solliciteer naar die functieGewoon een open sollicitatie-brief schrijven
Jij liever dan ik, mocht je die ambitie tot modden hebben
Go for itquote:Op maandag 22 januari 2007 12:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ow ik zou best Mod willen worden hoorIk heb geen leven; ik ben héél erg vaak online. Vaker dan de huidige modjes volgens mij
![]()
Ahhh... Is het zo erg?quote:Op maandag 22 januari 2007 12:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen blauw willen zijn al kreeg ik fok! erbijAls user al genoeg zeik aan de kop, als mod zal dat helemaal een grote berg stress betekenen.
Weet je het zeker? Fokkers kunnen volgens mij 100 keer erger zijn dan kinderen en peutersquote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ahhh... Is het zo erg?![]()
Naja ik ben leidster kinderopvang van oorsprong... Peuters, fokkers... is toch hetzelfde volgens mij![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef merlin693 het volgende:
Ga je ze ze ook goed gedrag stckertjes geven ?![]()
![]()
![]()
Zo, ben weer Back in Town (jaja ook modjes hebben naast Fok een levenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef Elvi het volgende:
Mag er een nieuw topic komen over reïncarnatie-weigering? In dit topic: Spiritueel of ? ging het er in het begin wel over maar zoals zo vaak hier in TRUTH word het weer een discussie over hoe goedgelovig men is om daarin te geloven en hoe slim en intelligent de sceptici wel niet zijn![]()
Het is nogal offtopic daar en ik snap ook eerlijk gezegd niet dat er geen mod ingrijpt![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef merlin693 het volgende:
Ga je ze ze ook goed gedrag stckertjes geven ?![]()
![]()
![]()
Heel vriendelijk aangeboden van je maar nee hoor, het lukt zo ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef Elvi het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie gehad van de huidige modjes op mn vraag of ik mee moet helpen ofzo?![]()
In het topic over chemtrails.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:03 schreef smash789 het volgende:
Damnnnnn... DIe DizzyDizzer is echt een fucking FREAK. Niet te geloven dit. Wat een weirdo.
Hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef DizzyDizzer het volgende:
Is de mod met vakantie ofzo?
is al opgelost..dus..quote:Lilith-Wicca(Moderator) - zondag 28 januari 2007 @ 20:58
Ouwehoeren hoort erbij maar twee topics is een beetje te veel van het goede.
slotje
quote:
okay, thanksquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ben er net huupia. Je vraag gister was er even bij ingeschoten, ik zal zo even met de bezem door dat topic.
@Normalneo: idem, zal er zo naar kijken.
In de preview zie je idd vaak van die codes maar als je het dan post komt het er wel goed te staan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:35 schreef DizzyDizzer het volgende:
Ik heb een lang artikel gemaakt die ik wil plaatsen, maar ik heb het in 'Word' gemaakt. Als ik het hier copy past en preview, dan zie ik allemaal onleesbare stukken dankzij de "-tekens en bijv ï%ë (door die kutpuntjes), maar als ik het dan in een veld hier vervang, dan lukt het soms wel en soms niet, vrij irritant. Heeft iemand misschien een tip?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:00 schreef DizzyDizzer het volgende:
Bedankt voor het meedenken, maar het lostte niets op. Tot ik in Word het lettertype verandere van 'Times New Roman' naar 'Arial', probleem opgelost.Ik plaats het morgen wel, kan ik het nog rustig een keer nalezen.
ga jij er ook nog ff op door zeg! wannabemodquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:44 schreef Daniel.J het volgende:
Met jullie beiden.
Zo kan ie wel weer.
Ja! haha dat was wel serieus! Bedankt voor het terugzetten!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:08 schreef NorthernStar het volgende:
Was dat serieus?
Excuus dan. Zal hem wel terughalen
Wat is er onduidelijk aan on-topic blijven?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik heb ook al meerdere keren gereageerd op een ander die van deze zaak af ging en dus niet ik.
Zeg dat dan tegen hem, ik wil alleen maar duidelijkheid !
Hij mag het me nog steeds uitleggen hoor.![]()
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Mod wat had ik hem dan moeten vragen ?
quote:Ja ik word natuurlijk weer een troll genoemd omdat ik niet in ufo's geloof. Typisch he
Dat lijkt mij ook het beste.quote:maar mischien is deze draad snel vol en kunnen we het ontopic overnieuw proberen
@ Mods, aub deze viezigheid verwijderen, voordat ik er wat van zeg en ik het vervolgens gedaan heb... bvd.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:39 schreef proteus het volgende:
[..]
Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien. Jij moet eens ophouden met anderen aan te raden wat te doen. Waarom moet we ons iets van jou aantrekken? Wat heb jij voor opleiding/diploma's? De meeste skeptics hier hebben universiteit, en ik heb de indruk dat jij nog staat te vakkenvullen of zo.
jah vin ik ook deze is echt onder den gordel hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
@ Mods, aub deze viezigheid verwijderen, voordat ik er wat van zeg en ik het vervolgens gedaan heb... bvd.
Dit aso gedrag tolereren we hier op Fok! echt niet hoor.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jah vin ik ook deze is echt onder den gordel hoor
dit kannie!![]()
Ik had het gister wel gezien maar in eerste instantie laten staan omdat ik het zo'n idiote uitspraak vond en iemand daar eerder zichzelf ietwat belachelijk mee maakt imo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:51 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
@ Mods, aub deze viezigheid verwijderen, voordat ik er wat van zeg en ik het vervolgens gedaan heb... bvd.
Mijn opmerking was geheel to the point, aangezien believers erg veel waarde hechten aan titels en geloofwaardigheid.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 08:49 schreef Wombcat het volgende:
De opmerking was niet geheel correct, maar aanpassen vind ik overdreven, vooral ook omdat er toch niemand op inging.
Als je dat soort opmerkingen gaat editten, doe dan deze ook:
Out Of The Blue
Die is nl. van hetzelfde niveau, maar dan de andere kant op.
Da's ook weer waar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:21 schreef proteus het volgende:
[..]
Mijn opmerking was geheel to the point, aangezien believers erg veel waarde hechten aan titels en geloofwaardigheid.
Jij weet helemaal niet welke opleiding andere users hebben genoten. En dan nog, scholing als argument gebruiken is imo gewoon een flame. Dat zou je moeten aanvoelen met je universitaire achtergrond.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:21 schreef proteus het volgende:
[..]
Mijn opmerking was geheel to the point, aangezien believers erg veel waarde hechten aan titels en geloofwaardigheid.
het is een argument van niks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:21 schreef proteus het volgende:
[..]
Ja en? Daarmee bevestig je mijn punt dat je waarde hecht aan een academische titel. Logica is niet jouw en zeker niet Dizzy's sterkste punt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:45 schreef huupia het volgende:
[..]
het is een argument van niks.
ik heb in een ouder ufo topic al een keer bewezen dat er zat ufo onderzoekers zijn met een academische titel
dus niet alleen skeppies![]()
Waarde aan een titel? Jouw titel is 'ontkenner', niet iets om trots op te zijn. Over logica gesproken, dat is iets wat in jouw hoofd met betonnen plaat ervoor niet voorkomt. En je weet inderdaad niet wat voor opleiding ik heb gehad dus dat maakt jou eigenlijk een hele grote kneus om er maar vanuit te gaan dat ik iets laags gedaan zou hebben. Jij komt imo zo dom over dat je misschien wel bij op de sociale werkplaats zit te internetten. Ja, dat is een flame, en eentje die op hetzelfde neerkomt als die domme kutflame van jou. Dan kan je er ff over nadenken hoe dom je bezig bent. Vraag jezelf af waarom. Ik weet wel waarom, omdat de discussie zelf je te moeilijk wordt, dan is een veelgebruikte taktiek van ontkenners om op de man te spelen. Dan maar beledigen en proberen ze pissig te maken als er niets anders meer opzit, he? Staat dat niet in de handleiding van stichting Skepsis? Beetje normaal leren discussieren anders ga ik jou negeren. Veel zinnigs heb je toch niet te zeggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef proteus het volgende:
[..]
Ja en? Daarmee bevestig je mijn punt dat je waarde hecht aan een academische titel. Logica is niet jouw en zeker niet Dizzy's sterkste punt.
Wat maakt mij het nou uit of jij mij ontkenner noemt of skeptic. Als je de discussies (ook op andere topics) ziet ben jij telkens degene die niet kan discussieren. Ik kan je zelfs op internet vinden. Gebanned op een sekssite. Verbaast me niets. En als je wil kan ik mijn titel komen laten zien bij de supermarkt waar jij vakken aan het vullen bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:15 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Waarde aan een titel? Jouw titel is 'ontkenner', niet iets om trots op te zijn. Over logica gesproken, dat is iets wat in jouw hoofd met betonnen plaat ervoor niet voorkomt. En je weet inderdaad niet wat voor opleiding ik heb gehad dus dat maakt jou eigenlijk een hele grote kneus om er maar vanuit te gaan dat ik iets laags gedaan zou hebben. Jij komt imo zo dom over dat je misschien wel bij op de sociale werkplaats zit te internetten. Ja, dat is een flame, en eentje die op hetzelfde neerkomt als die domme kutflame van jou. Dan kan je er ff over nadenken hoe dom je bezig bent. Vraag jezelf af waarom. Ik weet wel waarom, omdat de discussie zelf je te moeilijk wordt, dan is een veelgebruikte taktiek van ontkenners om op de man te spelen. Dan maar beledigen en proberen ze pissig te maken als er niets anders meer opzit, he? Staat dat niet in de handleiding van stichting Skepsis? Beetje normaal leren discussieren anders ga ik jou negeren. Veel zinnigs heb je toch niet te zeggen.
Ben jij er nou alweer?!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:59 schreef DizzyDizzer het volgende:
Kom maar langs dan om je dipoma'tje te laten zien waar geen hond interesse in heeft.![]()
begrijpend lezen is zo moeilijk he proteus laatstaan redeneren.( over sterke punten gesproken)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:02 schreef proteus het volgende:
[..]
Ja en? Daarmee bevestig je mijn punt dat je waarde hecht aan een academische titel. Logica is niet jouw en zeker niet Dizzy's sterkste punt.
hij heeft anders wel een puntquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij er nou alweer?!
Wegwezen, ik blijf niet bezig.
( skeptic mode )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit of jij mij ontkenner noemt of skeptic. Als je de discussies (ook op andere topics) ziet ben jij telkens degene die niet kan discussieren. Ik kan je zelfs op internet vinden. Gebanned op een sekssite. Verbaast me niets. En als je wil kan ik mijn titel komen laten zien bij de supermarkt waar jij vakken aan het vullen bent.
bespottelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
Ia anders wel standaard om een gebande die onder een kloon doorpost te bannenquote:
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:30 schreef Daniel.J het volgende:
Ik denk dat ik wat meer ervaring heb.
okay, ken voor de rest dizzy zijn geschiedenis niet. onder die naam was het wat mij betreft geen ban waardquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ia anders wel standaard om een gebande die onder een kloon doorpost te bannen
Hoeft dus niets met de posts in TRU te maken hebben.
Ik weet ook niet wiens kloon hij was, maar als dizzydizzer vind ik het jammar dat ie geband isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:34 schreef huupia het volgende:
[..]
okay, ken voor de rest dizzy zijn geschiedenis niet. onder die naam was het wat mij betreft geen ban waard
maar wie ben ik![]()
Zijn toch nog geen redelijk serieuze reacties in dat topicquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Daniel.J het volgende:
Zou een moderator hier (nu al) wat op willen ruimen en duidelijk maken dat er serieus gediscuseerd dient te worden en het onzvolk eens moet opflikkeren.
Backmashing, zoek met mij mee.
En de TT moet Backmasking heten, foute typo.
Ik denk dat er zowieso een mod in truth bij moet trouwens, en ik meld me daar voor aan.
Want er moet echt veel harder gemodereerd worden om relschoppers duidelijk te maken dat mensen het niet op prijs stellen dat ze elk topic een onz topic maken.
asjeblieft nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Daniel.J het volgende:
Ik denk dat er zowieso een mod in truth bij moet trouwens, en ik meld me daar voor aan.
Nee, als je er een mod bijneemt moet je er zeker van kunnen zijn dat de persoon weet wat hij moet doen en ook kan samenwerken, anders heb je een wannabee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te makenHet gaat toch om je motivatie en gedrevenheid...
Volgens mij verwar je mij net als de meesten met BaajGuardian.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij net als de meesten met BaajGuardian.
Ik ben al crew in een groep op andere locaties, en niet alleen op fora, veel ervaring en ben zeer goed in modereren.
Da's toch ook een account van jou?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:45 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij net als de meesten met BaajGuardian.
Ik zie een paar posts van mensen die veel andere topics van mij bewust hebben verpest, daarnaast is het overgrote deel ridiculisatie en totaal niet constructief voor het topic, ik vroeg mensen mee te doen te zoeken naar verborgen teksten, niet een psychologisch babbeltje te maken of stukjes tekst te pasten of te verzinnen in een poging grappig te zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zijn toch nog geen redelijk serieuze reacties in dat topic
Hmmmm.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:51 schreef huupia het volgende:
ik ga voor wombcat , die heeft zowieso altijd meer aandacht voor de vorm dan de inhoud
een prima mod in de dop
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hmmmm.
Ik weet niet of ik dat nu positief of negatief moet opvatten
Dat kan je wel vinden maar als de 'beleidsmakers' vinden dat het losser moet gaat dat niet lukken al zet je er 20 mods bij.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:18 schreef Daniel.J het volgende:
Want er moet echt veel harder gemodereerd worden om relschoppers duidelijk te maken dat mensen het niet op prijs stellen dat ze elk topic een onz topic maken.
Een klein beetje Sturm und Drang is prima maar heb niet de verwachting dat je het als mod allemaal wel even zult veranderen want dan heb je na twee maanden tegenzin om de pc aan te zetten. Moet ik zelf ook nog wel eens voor oppassen, voor te hoge ambitie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:08 schreef nokwanda het volgende:
Heb al die ambitie als drijfveer dan ook nooit zo goed begrepen, NS. Lijkt me helemaal niet zo'n fantastische positie.
* Ik wil niet veel zeggen, maar dit noemen ze toch ook weer op de man afspelen ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit of jij mij ontkenner noemt of skeptic. Als je de discussies (ook op andere topics) ziet ben jij telkens degene die niet kan discussieren. Ik kan je zelfs op internet vinden. Gebanned op een sekssite. Verbaast me niets. En als je wil kan ik mijn titel komen laten zien bij de supermarkt waar jij vakken aan het vullen bent.
Waar jij je gelukkig niet schuldig aan maakt?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:04 schreef Daniel.J het volgende:
Het schijnt de basis voor elke discussie te zijn op fok.
Als je doelt op het reageren op persoonlijke aanvallen en figuren als jijzelf die zelf duidelijk niks beters in het leven te doen hebben dan anderen analyseren en daar dan de psycholoog over gaan uithangen, ja dan maak ik mij er ook aan schuldig.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:32 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Waar jij je gelukkig niet schuldig aan maakt?
Dan kan een beetje zelfrelativering geen kwaad.quote:Op zondag 11 februari 2007 02:39 schreef Daniel.J het volgende:
Als je doelt op het reageren op persoonlijke aanvallen en figuren als jijzelf die zelf duidelijk niks beters in het leven te doen hebben dan anderen analyseren en daar dan de psycholoog over gaan uithangen, ja dan maak ik mij er ook aan schuldig.
Je bedoelt het goed, en als het ontspoort ligt het niet aan jou? Waar twee op de man spelen hebben twee schuld.quote:Maar mijn intentie is altijd een tiervrij topic.
Als jij antwoorden zoekt over de muziek waar je vader naar luisterde dan staat het elke user vrij daarover te speculeren. Begin er dan niet over als het te pijnlijk voor je is...quote:En nu we toch samen in feedback zitten vraag ik je nogmaals eens te kappen met het bovenstaande, je weet niks over mij, niks over mijn wijlen vader, niks over mijn moeder, en hebt ook niks erover te zeggen.
En een doodsbedreiging, wat denk je dat dat opwekt? Wel eens bij stilgestaan?quote:Je wekt enkel irritatie op en 'unless het je daar om te doen is, en dat duidelijk vraagt om moderatie wegens opzettelijke trollerij, oplopend tot een ban, mag je daar best eens mee ophouden.
Rustig maar, naarmate ik je beter zal gaan leren kennen worden de vakjes veel genuanceerder.quote:Ik loop jouw leven ook niet in vakjes te plaatsen om iemand neer te zetten als vul maar in, en als dat de enige manier is waarop jij een discussie kan houden dan heb ik wederom oprecht medelijden met je.
Daniel.J geeft jou helemaal geen doodsbedreiging hoor, waar lees jij dat dan ?quote:Op zondag 11 februari 2007 02:49 schreef ArchEnemy het volgende:
[..]
Dan kan een beetje zelfrelativering geen kwaad.
[..]
Je bedoelt het goed, en als het ontspoort ligt het niet aan jou? Waar twee op de man spelen hebben twee schuld.
[..]
Als jij antwoorden zoekt over de muziek waar je vader naar luisterde dan staat het elke user vrij daarover te speculeren. Begin er dan niet over als het te pijnlijk voor je is...
En dat je moeder je aanmoedigd users te bedreigen is op z'n minst een beetje typisch.
En mij gebieden mijn mond te houden als een antwoord je niet bevalt bevestigt dat je alleen maar interesse toont in een bevestiging van een vermoeden.
Dat is niet echt slim. Agressie inzetten om onwenselijke feiten/antwoorden buiten je eigen werkelijkheid te houden kan zelfs ziekelijke vormen aannemen, kijk daar mee uit.
[..]
En een doodsbedreiging, wat denk je dat dat opwekt? Wel eens bij stilgestaan?
[..]
Rustig maar, naarmate ik je beter zal gaan leren kennen worden de vakjes veel genuanceerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |