abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 22:08:06 #201
64743 huupia
debunk the debunkers !
  maandag 5 februari 2007 @ 22:15:13 #202
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46023499
Dan Aykroyd Purchases Real O'Hare UFO Photographs / Videos?

http://www.ufocasebook.com/aykroydpurchase.html
pi_46023625
Het ziet er mooi uit, maar alle bronnen zijn het ufomagazine zo ongeveer naar wat ik nu lees

Kijk: ik zeg niet dat er geen buitenaards leven is, dat zal er ongetwijfeld ergens zijn. Ik vind het alleen onwaarschijnlijk dat ze ons kunnen bereiken + dat als ze ons bereiken dat ze dom rondjes gaan cirkelen ipv contact zoeken.
pi_46024611
quote:
Op maandag 5 februari 2007 02:01 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

om maar even ontopic te blijen.. deze spot in chicago vind ik niet overtuigend...
Ik had het ook over zijn algemeen.

Laat me jou dan deze vraag stellen, wat vind jij dan wel overtuigend bewijs, of toon eens een foto aub.

Misschien begrijp ik je dan.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 22:59:33 #205
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46025345
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Ik had het ook over zijn algemeen.

Laat me jou dan deze vraag stellen, wat vind jij dan wel overtuigend bewijs, of toon eens een foto aub.

Misschien begrijp ik je dan.
Ik heb nu al een paar keer gevraagd om bij de O'Hare zaak te blijven. Ga dan niet vragen naar andere dingen.
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2007 @ 23:15:10 #206
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46026002
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:15 schreef huupia het volgende:
Dan Aykroyd Purchases Real O'Hare UFO Photographs / Videos?

http://www.ufocasebook.com/aykroydpurchase.html
Hehe
quote:

Aykroyd in Possession of Real O'Hare Footage

By his own admission, actor and UFO enthusiast Dan Aykroyd is in possession of "real" movie footage of the O'Hare Airport UFO of November 7, 2006. The news came to me first this morning from Jerome Prophet's blog, which was referred from UFO News This is how it happened.

According to the former Saturday Night Live star, Dan Aykroyd and his group of filmmakers have come into possession of exclusive O'Hare Airport UFO photographs and video footage.

During a recent promotion for his line of Tequila beverages, I had a chance to speak briefly with Aykroyd about the topic of UFOs.

"Will you be releasing any more UFO documentaries?"

"We should have another DVD out by next year," Aykroyd replied. "You know there was a major sighting in Chicago recently," he said in referring to the O'Hare Airport UFO.

Acknowledging the event, I asked if there would be any exclusive O'Hare UFO content in the film. To my surprise, he said not only will they be exposing new photographs of the O'Hare Airport UFO, but exclusive video footage. Dan appeared excited about the new film and the O'Hare story, "it will have photographs, video, and the whole works."

Ben het hier trouwens wel mee eens (uit de link van huupia)

I'll once again state that it does not matter whether photographs, or videos exist of the UFO which is alleged to have hovered over the O'Hare International Airport. What matters is that as the Chicago Tribune reported that a dozen United Airlines employees sighted a disk shaped object hovering over one the busiest airports in the world.
pi_46028025
Zie Truth Feedback

[ Bericht 80% gewijzigd door NorthernStar op 06-02-2007 01:03:06 ]
pi_46030393
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:18 schreef Sander170 het volgende:
Zie Truth Feedback
Ik ga lekker slapen, bedankt nog.

En tot morgen...
pi_46033035
quote:
Op maandag 5 februari 2007 22:18 schreef ThaMadEd het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar alle bronnen zijn het ufomagazine zo ongeveer naar wat ik nu lees
http://www.nsa.gov/ufo
pi_46078350
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef awesomedude het volgende:
Ik heb er nog een gevonden, maar wel anders,

[afbeelding]
Deze is ook fake en het origineel is te zien op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/O'Hare_International_Airport
pi_46078895
Hier is een filmpje te zien (Helaas heb ik het zelf alleen nog zonder geluid gezien), met een klein stukje over O'Hare.

http://www.myufo.com/2007/01/ohare_ufo_youtube_coverage.html
pi_46079149
Dit is een Rendered plaatje (dus niet echt!!!) van wat we binnenkort misschien te zien krijgen. (Er blijkt een high res foto gemaakt te zijn!!!!!!)

Bron: http://youtubevideo.pbwiki.com/O'hare%20UFO%20picture%20released
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:01:55 #213
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46080962
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef AIRmichael het volgende:
Hier is een filmpje te zien (Helaas heb ik het zelf alleen nog zonder geluid gezien), met een klein stukje over O'Hare.

http://www.myufo.com/2007/01/ohare_ufo_youtube_coverage.html
beetje dom filmpje. standaard debunk commentaar van onwetende verslaggevers.
pi_46081395
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:01 schreef huupia het volgende:

[..]

beetje dom filmpje. standaard debunk commentaar van onwetende verslaggevers.
Wat is debunk?

Wat maakt jou wetender dan zij? Maw wat voor logische verklaring geef jij eraan?
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:03:50 #215
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46088046
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:17 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Wat is debunk?

Wat maakt jou wetender dan zij? Maw wat voor logische verklaring geef jij eraan?
ik denk dat ik een stuk meer van het ufo gebeuren weet dan de gemiddelde nieuwslezer

what you see is what you get : als een dozijn mensen onafhankelijk van elkaar een flying disk zien, dan is het ook een flying disk en geen bullshit verhaal als een "weather fenomenon"
pi_46089520
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 22:03 schreef huupia het volgende:

[..]

ik denk dat ik een stuk meer van het ufo gebeuren weet dan de gemiddelde nieuwslezer

what you see is what you get : als een dozijn mensen onafhankelijk van elkaar een flying disk zien, dan is het ook een flying disk en geen bullshit verhaal als een "weather fenomenon"
Dat hoeft niet altijd waar te zijn. Als iets een "weather fenomenon" is maakt het niet uit hoeveel personen het zien. Of nou 1 persoon het ziet of 5, ze zullen het alle 5 fout zien.
pi_46089727
Een "weather phenomenon" die zich manifesteert als een metaal achtige disc die vervolgens wegschiet recht omhoog en een gat achterlaat in de wolken...
Knap
pi_46089773
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:03 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd waar te zijn. Als iets een "weather fenomenon" is maakt het niet uit hoeveel personen het zien. Of nou 1 persoon het ziet of 5, ze zullen het alle 5 fout zien.
Mee eens.
pi_46095859
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:14 schreef Refragmental het volgende:
Een "weather phenomenon" die zich manifesteert als een metaal achtige disc die vervolgens wegschiet recht omhoog en een gat achterlaat in de wolken...
Knap
En jij weet dat dit waar is omdat?
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:16:18 #220
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46096241
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

En jij weet dat dit waar is omdat?
getuigen verklaringen van een dozijn onafhankelijke medewerkers van o'hare airport ( fuck , dit is al de 6de keer dat dit is gezegt)

maarja, je kan ook de getuigen ridiculiseren of niet geloven . ( oog kleppen voor en gaan met die banaan )

ben wel benieuwd naar die film die dan akroyd in zijn bezit schijnt te hebben.
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 09:20:22 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46096323
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef huupia het volgende:

[..]
Ja. Ik kan wel begrijpen dat hij er wat voor terug wil hebben via dat hij ze op DVD uitbrengt (hij zal er wel flink voor hebben moeten dokken) maar het was fijner geweest als hij ze nu gelijk had vrijgegeven. Hij wil graag een reputatie op dit gebied, dan had hij er gelijk een gehad.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:22:17 #222
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46096382
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja. Ik kan wel begrijpen dat hij er wat voor terug wil hebben via dat hij ze op DVD uitbrengt (hij zal er wel flink voor hebben moeten dokken) maar het was fijner geweest als hij ze nu gelijk had vrijgegeven. Hij wil graag een reputatie op dit gebied, dan had hij er gelijk een gehad.
idd, hij zal er een flinke duit voor hebben betaald, dat moet natuurlijk terugkomen door die dvd.
pi_46096657
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:16 schreef huupia het volgende:

[..]

getuigen verklaringen van een dozijn onafhankelijke medewerkers van o'hare airport ( fuck , dit is al de 6de keer dat dit is gezegt)

maarja, je kan ook de getuigen ridiculiseren of niet geloven . ( oog kleppen voor en gaan met die banaan )

Zonder ondersteunend bewijs van film of foto kan je daar weinig waarde aan hechten. Bovendien waar staat dat ze het onafhankelijk van elkaar zagen en niet MET elkaar? Overigens wordt er nogal makkelijk gezegd dat je oogkleppen voor hebt als je het niet gelooft. Wat een onzin zeg. Trouwens mainstrream media hebben er geen enkel belang bij om zoiets NIET te melden, want het levert enorme sensatie op op het moment dat ze het zouden doen. Dus is er werkelijk iets gaande, reken maar dat het dan in alle kranten staat + op tv is.
pi_46097429
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:34 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Zonder ondersteunend bewijs van film of foto kan je daar weinig waarde aan hechten. Bovendien waar staat dat ze het onafhankelijk van elkaar zagen en niet MET elkaar? Overigens wordt er nogal makkelijk gezegd dat je oogkleppen voor hebt als je het niet gelooft. Wat een onzin zeg. Trouwens mainstrream media hebben er geen enkel belang bij om zoiets NIET te melden, want het levert enorme sensatie op op het moment dat ze het zouden doen. Dus is er werkelijk iets gaande, reken maar dat het dan in alle kranten staat + op tv is.
Het is al op Fox news, CNN , BBC geweest.
pi_46097516
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

Het is al op Fox news, CNN , BBC geweest.
Dan zou het in Nederland ook vermeld zijn lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')