Als je het op een wetenschappelijke manier zou benaderen, zou je alle opties open moeten houden, totdat je met bewijs bepaalde mogelijkheden uit kunt sluiten. En dat is wat we aan het doen zijn hier, we leggen alle feiten naast elkaar en we houden alle opties (nog) voor mogelijk. Misschien is het iets waar geen van ons ooit aan gedacht heeft, dat weten we dus (nog) niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Dream on..
UFO's als in 'onbekende vliegende voorwerpen' bestaan.. ok..
Maar ze komen zeker niet 'van elders'..
En jij bent een bekende van Kluupkluup die hem even probeerd te helpen, ik zag je berichten staan in zijn profilequote:
Er is zat bewijs. Er is ook bewijs dat jullie 3 elkaar kennen en zo inhoud-loos als de pest zijn: http://fotoboek.fok.nl/user/-skippybal-/3/25quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Heb ik gedaan. Je bewijs is dat er geen bewijs is![]()
dat valt nog te bezien .quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:21 schreef Kluupkluup het volgende:
Dream on..
UFO's als in 'onbekende vliegende voorwerpen' bestaan.. ok..
Maar ze komen zeker niet 'van elders'..
mischien vind je dit reuze interesantquote:Waarom zijn Ufo's altijd in de vorm van een schotel en zelden in de vorm van Star Wars Enterprise?
Kan aan mij liggen maar de voorwerpen op die foto's zien er niet uit als voorwerpen die grote afstanden af kunnen leggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
mischien vind je dit reuze interesant
http://jnaudin.free.fr/html/repulsin.htm
V.Schouwberger is na de oorlog (WWII) voor de amerikanen gaan werken die hem leeggetrokken hebben (ik heb hier altijd een beetje een N.Tesla deja vu gevoel)
[afbeelding]
repulsin type B
[afbeelding]
Repulsin type B
Je kent ze ook wel als "Foo fighters"
http://www.frank.germano.com/viktorschauberger_3.htm
biografie
http://www.newphys.se/fnysik/2_1/schauberger/
Lijkt mij meer een onderdeel van een prototype staalmotor!!, bovendien zou zoiets moeilijk te besturen zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
V.Schouwberger is na de oorlog (WWII) voor de amerikanen gaan werken die hem leeggetrokken hebben (ik heb hier altijd een beetje een N.Tesla deja vu gevoel)
[afbeelding]
repulsin type B
[afbeelding]
Repulsin type B
biografie
foo fighters was gewoon een benaming voor ufo's . de duitsers dachten dat ze van de engelsen waren en vice versaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:27 schreef merlin693 het volgende:
[..]
[afbeelding]
repulsin type B
[afbeelding]
Repulsin type B
biografie
nee het is geen onderdeel van..het is een Repulsin engine die gebruikt maakt van imploderende Vortexes en Coanda effectquote:Lijkt mij meer een onderdeel van een prototype staalmotor!!,
dat waren de experimentele RFZ"s (RFZ=runflugzeug=rond vliegtuig) ook wel Haunibu (egyptisch woord voor vliegend schip) genaamdquote:Kan aan mij liggen maar de voorwerpen op die foto's zien er niet uit als voorwerpen die grote afstanden af kunnen leggen.
Te zwaar en te weinig aandrijvings-mogelijkheden.
daar zijn de meningen verdeeld over...zoek eens op project bell en Charite-Anlagequote:foo fighters was gewoon een benaming voor ufo's . de duitsers dachten dat ze van de engelsen waren en vice versa
Gastquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:18 schreef AIRmichael het volgende:
Fotos gemaakt met een mobieltje (Copy paste naar je browser):
http://img253.imageshack.us/img253/2251/ohareufo1qi3.jpg
http://img175.imageshack.us/img175/6011/ohareufo2ys8.jpg
Dat beweer ik helemaal niet! Ik beweer dat het wel ERG toevallig is dat net bij die gehypete amerikanen altijd zoveel UFO's gezien worden..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:14 schreef huupia het volgende:
[..]
dat valt nog te bezien .
jij beweert dat ufo's alleen in de vs voorkomen.
dat is regelrechte bullshit. ( misschien moet je het cometa rapport eens lezen)
zo, en nu terug naar je ballenbak
![]()
uit een eerdere post van kluupkluup :quote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat beweer ik helemaal niet! Ik beweer dat het wel ERG toevallig is dat net bij die gehypete amerikanen altijd zoveel UFO's gezien worden..
Komt bij dat ik het wel heeeel erg vreemd vind dat er nog nooit echt hele overtuigende beelden gemaakt zijn van een UFO. Je ziet altijd enkele een lichtbolletje of iets dat de vorm heeft van een schotel. Waarom nou geen opnames van een meter of honderd afstand? Dat je ook echt details ziet..
Om de simpele reden dat alles fake is..
Mja, ieder z'n eigen droomwereldje natuurlijk..
Precies, vandaar waarschijnlijk dat jij allerlei dingen ter plekke verzint die niet overeen komen met de realiteit. Over je eigen droomwereldje gesproken ... Spiegeltje spiegeltje aan de wand ...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:49 schreef Kluupkluup het volgende:
...........
Mja, ieder z'n eigen droomwereldje natuurlijk..
Als je dit op een wetenschappelijke manier zou benaderen, zou je erachter komen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er daadwerkelijk ufo's ons komen bezoeken:quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:40 schreef AIRmichael het volgende:
[..]
Als je het op een wetenschappelijke manier zou benaderen, zou je alle opties open moeten houden, totdat je met bewijs bepaalde mogelijkheden uit kunt sluiten. En dat is wat we aan het doen zijn hier, we leggen alle feiten naast elkaar en we houden alle opties (nog) voor mogelijk. Misschien is het iets waar geen van ons ooit aan gedacht heeft, dat weten we dus (nog) niet.
Nee.. Amerikanen zijn gewoon gek op sensatie en zien in alles een UFO..quote:Op zondag 4 februari 2007 22:51 schreef Sander170 het volgende:
Kluupkluup !
In de minder goed ontwikkelde landen, hebben ook lang niet alle mensen:
mobieltjes met ingebouwde camera, digitale cameras, of digitale fototoestellen en dergelijke.
Jammer genoeg omdat niet iedereen er daar geld voor heeft, maar de ufo's zijn er wel.
Ik kijk verder daar waar we niet / nog niet kunnen kijken, als je begrijpt wat ik bedoel !
Als UFO's intelligent leven vertegenwoordigen weet jij a. niks van waar ze vandaan komen, en b. je hebt geen idee wat er nog allemaal mogelijk is op gebied van transport.quote:Op maandag 5 februari 2007 00:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Als je dit op een wetenschappelijke manier zou benaderen, zou je erachter komen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er daadwerkelijk ufo's ons komen bezoeken:
-In ons zonnestelsel komt verder geen (intelligent) leven voor
-Sneller reizen dan C (ongeveer 300.000 km/s) is onmogelijk
-Andere zonnestelsels liggen zeer ver weg
En als er van de 100 nou 1 tussen zit die het toevallig wel is, zonder dat we het op dit moment echt weten.quote:Op maandag 5 februari 2007 01:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nee.. Amerikanen zijn gewoon gek op sensatie en zien in alles een UFO..
En tuurlijk.. Er zit altijd wel een verdwaalde 'spot' bij uit Europa of China.. Maar de Amerikanen smullen er het meest van..
Beetje vreemd dat er na zoveel incidenten nog geen tastbaar bewijs is (onee, dat neemt de CIA meteen mee he?!) Come on..
Het kan gewoon niet. Als er al iets buitenaards bestaat zou het sowieso toevallig zijn dat ze ons 'even' bezoeken en dat ze schijnbaar van onze grootte zijn en in voorwerpen rondvliegen die voor ons nog voorspelbaar zijn..
om maar even ontopic te blijen.. deze spot in chicago vind ik niet overtuigend...quote:Op maandag 5 februari 2007 01:36 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En als er van de 100 nou 1 tussen zit die het toevallig wel is, zonder dat we het op dit moment echt weten.
Tussen al die fakers zit vast wel één echte tussen, kan toch ook niet anders.
Ik hou het open dat ze zullen bestaan, maar waar en wanneer he''![]()
( En ze zullen komen... ).
Denk ik.![]()
Nou prima, dat mag je vinden. Alleen wat maakt het uit?quote:Op maandag 5 februari 2007 02:01 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
om maar even ontopic te blijen.. deze spot in chicago vind ik niet overtuigend...
Wat is dit voor aparte moderatiequote:Op maandag 5 februari 2007 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als UFO's intelligent leven vertegenwoordigen weet jij a. niks van waar ze vandaan komen, en b. je hebt geen idee wat er nog allemaal mogelijk is op gebied van transport.
Verder gaat dit topic over de O'Hare sighting en de eventuele ontwikkelingen erover bij te houden. Het hele gesteggel over of je wel of niet in UFO's gelooft is hier offtopic. Als je het allemaal maar onzin vindt, prima, maar blijf dan uit dit topic. Vanaf nu gaat het iig gewoon gedelete worden.
Ja en zo kun je van elk topic over een specifieke sighting wel weer een algemeen welles/nietes topic maken.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:18 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Wat is dit voor aparte moderatieIk mag toch een reden aangeven waarom ik het ZEER onwaarschijnlijk vind dat er ufo's naar ons komen?
Zijn ze bedoeld om te overtuigen dan?quote:Bovendien vind ik de foto's nou niet echt overtuigend overkomen.
Iets wat zwaarder is als lucht zal ook nooit kunnen vliegen...quote:En wat er allemaal nog mogelijk is op het gebied van transport weet ik inderdaad niet, maar iedereen heeft zich te houden aan de wetten van Einstein. Wat dus inhoudt dat je met een beperkte snelheid kan reizen (<C).
Heb je zelf door hoe dom je hier doet?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:42 schreef NorthernStar het volgende:
Iets wat zwaarder is als lucht zal ook nooit kunnen vliegen...![]()
Na, jij weet ook dat in Truth elke verklaring die nuchter is en niet bol staat van buitenaardsen of complotten strikt wordt afgewezen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja en zo kun je van elk topic over een specifieke sighting wel weer een algemeen welles/nietes topic maken.
Dat kloptquote:Ja en zo kun je van elk topic over een specifieke sighting wel weer een algemeen welles/nietes topic maken.
Ja als een foto wordt gepost moet hij natuurlijk wel overtuigend zijnquote:Zijn ze bedoeld om te overtuigen dan?
Onzinargument. Sinds Newton was al bekend dat je als je de zwaartekracht kon overwinnen je kon vliegen. Bovendien is het daadwerkelijk onmogelijk sneller te reizen dan C. Dat is bewezen en als je dat onderuit wil halen geef ik je heel veel succesquote:Iets wat zwaarder is als lucht zal ook nooit kunnen vliegen...![]()
Het is heel erg zeker dat je niet sneller dan het licht kan reizen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:55 schreef huupia het volgende:
the maded schreef:
ook is nog niet zeker of er niet sneller dan het licht gereist kan worden, en misschien is dat wel helemaal niet nodig als je over verschillende dimensies spreekt. dat andere zonne/sterrestelsels ver weg liggen is een kwestie van perceptie. wat is ver ?
leuke "vakantie kiekjes", maar wat hebben deze wolken te maken met een sighting van een flying disk door een stuk of 12 onafhankelijke getuigen.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:28 schreef Pietverdriet het volgende:
http://145.23.254.254/VinkCMS/mmbase/images/29988
Lensvormige wolken, komen voor als het hard waait.
bron?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is heel erg zeker dat je niet sneller dan het licht kan reizen.
De relativiteitstheorie van Einstein.quote:
Omgquote:we weten nog helemaal niet zeker of er in ons zonnestelsel geen intelligent leven voorkomt, ook is nog niet zeker of er niet sneller dan het licht gereist kan worden, en misschien is dat wel helemaal niet nodig als je over verschillende dimensies spreekt. dat andere zonne/sterrestelsels ver weg liggen is een kwestie van perceptie. wat is ver ?
heel vroeger was 1000 km al ver, nu lachen we erom
Dat een weerfenomeen aangezien kan worden voor iets anders.quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef huupia het volgende:
[..]
leuke "vakantie kiekjes", maar wat hebben deze wolken te maken met een sighting van een flying disk door een stuk of 12 onafhankelijke getuigen.
Dat zou kunnen, maar wat wil je er verder mee?quote:Op maandag 5 februari 2007 09:57 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar meestal zijn ufo sightings gewoon te verklaren. Bovendien vind ik het waarschijnlijker dat een "ufo" een experimenteel voertuig is van het leger dan van een buitenaardse entiteit.
Nee maar, "moeten" zelfs.quote:Ja als een foto wordt gepost moet hij natuurlijk wel overtuigend zijn
Het is net zo onzinnig om met de huidige technische kennis zo stellig te zijn over dat UFO's onmogelijk van grote afstanden kunnen komen.quote:Onzinargument. Sinds Newton was al bekend dat je als je de zwaartekracht kon overwinnen je kon vliegen. Bovendien is het daadwerkelijk onmogelijk sneller te reizen dan C. Dat is bewezen en als je dat onderuit wil halen geef ik je heel veel succes![]()
Dat is geen gevalletje technische kennis, dat is fundamentele natuurkunde.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:06 schreef NorthernStar het volgende:
Het is net zo onzinnig om met de huidige technische kennis zo stellig te zijn over dat UFO's onmogelijk van grote afstanden kunnen komen.
Nee jouw "niks kan sneller dan het licht" riedeltje is gewoon niet hèt argument tegen buitenaardse oorsprong van UFO's zoals je suggereert.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:04 schreef ThaMadEd het volgende:
Het wordt waarschijnlijk wel geëdit, maar hoe kunnen we hier serieus over een fenomeen discussiëren als mensen sommige basisprincipes van de wetenschap niet eens kennen / accepteren
ken uw feiten,quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Omg![]()
1: In ons zonnestelsel komt GEEN intelligent leven behalve het onze
2: Het is absoluut zeker dat er NIET sneller dan het licht gereisd kan worden
3: Wat hebben verschillende dimensies ermee te maken?
4: Het klopt dat we lachen om 1000 km, maar andere zonnestelsels liggen onnoemelijk ver weg. Het dichtstbijzijnde ligt ongeveer 200 lichtjaren van het onze, wat betekent dat je 200 jaar met de snelheid van het licht (ong 300000 km/s) zou moeten reizen om het onze te bereiken. Aangezien die snelheid niet gehaald kan worden, zou iets er veel langer over doen. Dat zou dus betekenen dat datgene veel langer zou moeten leven dan wij, en dan heb ik het ook nog over het dichtstbijzijnde zonnestelsel.
Niet hèt, wel één. Het zegt wel degelijk iets. Het zegt dat iedereen zich te houden heeft aan een fundamentele wet, en dat daar niet vanaf geweken kan worden.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee jouw "niks kan sneller dan het licht" riedeltje is gewoon niet hèt argument tegen buitenaardse oorsprong van UFO's zoals je suggereert.
Het zegt niks. Ruimte en tijd zijn te manipuleren, iets waar de mensheid nog maar net mee begonnen is. Dus nogmaals, wie weet wat er allemaal mogelijk is.
Wil je hier met alle geweld verder op doorgaan mag je een nieuw topic openen. Dit staat totaal los van het topic onderwerp.
en daarom is deze these dan ook volstrekt nutteloosquote:Op maandag 5 februari 2007 10:26 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Niet hèt, wel één. Het zegt wel degelijk iets. Het zegt dat iedereen zich te houden heeft aan een fundamentele wet, en dat daar niet vanaf geweken kan worden.
Nog een argument dan: in de wetenschapsbijlage van het NRC stond een keer een verhaal dat ging over buitenaards leven. Of het mogelijk was dat er een beschaving was nog veel geavanceerder dan de onze. Het antwoord volgens een evolutiebioloog, socioloog en psycholoog? Nee. Een beschaving die te geavanceerd wordt, verliest het sociale aspect. Mensen planten zich niet meer voort en de beschaving sterft gewoon uit. Een lot dat ons misschien ook staat te wachten? Ik weet het niet, aannemelijk klinkt het wel. Er worden steeds minder kinderen geboren in ontwikkelde landen. Daarentegen hebben we genoeg onderontwikkelde landen waar men zich nog wel genoeg voortplant.
Deze these gaat er natuurlijk wel vanuit dat er menselijke eigenschappen aan buitenaardsen kunnen worden toegeschreven.
Ken uw feiten zegt meneerquote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef huupia het volgende:
[..]
ken uw feiten,
wat jij allemaal roept is niet voor 100% bewezen, het wordt alleen vaak gedacht.
punt 1 - is niet bewezen ( al denk ik zelf dat de kans idd klein is)
punt2 - in de fysica wordt dit niet uitgesloten, alleen komen er dan een aantal paradoxen tevoorschijn
punt 3- superstring theorie ? , wij kennen 3 dimensies. waarschijnlijk zijn er vele dimensies, die wij niet kunnen waarnemen. het is zelfs mogelijk dat er gewoon rond onze planeet een heel andere dimensie kan bestaan, je hoeft nu niet met de lichtsnelheid te reizen. misschien hebben deze aliens wel een manier gevonden om door bepaalde punten door die dimensie naar ons toe te komen.
punt 4 de dichtsbijzijnde ster is alpha centauri en ligt op 4,3 lichtjaar ( misschien hoef je die afstand niet echt af te leggen, als je de ruimte voor je kunt buigen ( soort warp drive)
en als laatste ga jij ervan uit dat onze wetenschap al zover is dat je kan uitsluiten dat wezens die misschien wel een technologische voorsprong van duizenden jaren hebben deze problemen niet kunnen overwinnen.
denk alleen maar wat hier de laatste honderd jaar al niet is ontdekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |