abonnement Unibet Coolblue
pi_46104353
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:50 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Lees je wel? Het vloog boven een drukbevolkt gebied waarbij getuigen het object boven hun hoofd zagen vliegen. Welk traject het heeft afgelegd is te lezen en te zien in de documentaire. Flares vallen af, dat moge duideijk zijn. Misschien weet je wat beters te bedenken ...
Nee, de flares waren ver weg. De andere sighting was misschien boven hun hoofd. En ik geloof niet in een coverup, alleen 2 verschillende sightings.
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:41:14 #52
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_46106334
Tvp
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_46109330
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef proteus het volgende:

[..]

Nee, de flares waren ver weg. De andere sighting was misschien boven hun hoofd. En ik geloof niet in een coverup, alleen 2 verschillende sightings.
Flares kunnen het niet geweest zijn, maar nog sterker zeg je misschien wel dat het allebei flares zijn geweest ..
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:53:18 #54
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46110960
Ik heb net de korte docu gezien en nee, dat kunnen echt geen flares zijn inderdaad . Het is in ieder geval erg onwaarschijnlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_46111824
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:14 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]

Flares kunnen het niet geweest zijn, maar nog sterker zeg je misschien wel dat het allebei flares zijn geweest ..
Ik geef je nota bene een link van een believer site, die zelf zeggen dat de latere sighting hoogstwaarschijnlijk flares zijn geweest. De eerdere sighting zullen geen flares geweest zijn nee. En hou eens op met die kinderachtige smilies.
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:19:52 #56
81237 releaze
best of both worlds
pi_46112002
heb er 30 minuten opzitten nu, interessante docu. straks meer kijken
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:27:08 #57
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46112288
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik geef je nota bene een link van een believer site, die zelf zeggen dat de latere sighting hoogstwaarschijnlijk flares zijn geweest. De eerdere sighting zullen geen flares geweest zijn nee. En hou eens op met die kinderachtige smilies.
mocht er een latere sighting zijn geweest van flares dan heeft de luchtmacht gewoon geprobeerd de | echte" sighting te verdoezelen.

ik blijf erbij dat de getuigen een ufo craft hebben waargenomen. ze zagen de lichten aankomen en dachten eerst dat het vliegtuigen of helicopters waren. pas toen de ufo zeer dichtbij was zagen ze dat de lichten allemaal aan 1 voertuig vastzaten.
pi_46112582
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef huupia het volgende:

[..]
ik blijf erbij dat de getuigen een ufo craft hebben waargenomen. ze zagen de lichten aankomen en dachten eerst dat het vliegtuigen of helicopters waren. pas toen de ufo zeer dichtbij was zagen ze dat de lichten allemaal aan 1 voertuig vastzaten.
Dat wil ik best geloven, maar ik denk dat de Phoenix Lights video dus niet van dit object is.
pi_46119343
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef proteus het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, maar ik denk dat de Phoenix Lights video dus niet van dit object is.
Als je er dan bij vertelt waarom je dat denkt? Ik denk namelijk dat het wel degelijk van "dit object" is. Flares blijven niet 2 minuten lang op dezelfde plek in de lucht hangen en al helemaal niet zo mooi symmetrisch en evenwijdig van elkaar.

Het is aan te raden om wat meer informatie door te nemen die geplaatst wordt door anderen, zoals deze korte docu geplaatst door huupia want dat kan alleen maar leerzaam zijn: http://www.youtube.com/watch?v=QiEPbTBm60I

Cover-up voor de volle 100% bewezen.
pi_46128680
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef proteus het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, maar ik denk dat de Phoenix Lights video dus niet van dit object is.
Wat is dit filmpje volgens jou dan wel als het geen UFO / Alien is, en ook geen flares ?

Wat is het volgens jou dan wel, of wat denk je dat het kan zijn
pi_46129781
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 02:06 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Wat is dit filmpje volgens jou dan wel als het geen UFO / Alien is, en ook geen flares ?

Wat is het volgens jou dan wel, of wat denk je dat het kan zijn
Het filmpje is van flares, en van de eerdere sighting zijn dus geen beelden.
pi_46129798
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:56 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Als je er dan bij vertelt waarom je dat denkt? Ik denk namelijk dat het wel degelijk van "dit object" is. Flares blijven niet 2 minuten lang op dezelfde plek in de lucht hangen en al helemaal niet zo mooi symmetrisch en evenwijdig van elkaar.

Het is aan te raden om wat meer informatie door te nemen die geplaatst wordt door anderen, zoals deze korte docu geplaatst door huupia want dat kan alleen maar leerzaam zijn: http://www.youtube.com/watch?v=QiEPbTBm60I

Cover-up voor de volle 100% bewezen.
Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien.

[edit: op de persoon spelen]

[ Bericht 11% gewijzigd door NorthernStar op 10-02-2007 08:27:51 ]
pi_46134040
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:39 schreef proteus het volgende:

[..]

Die link had ik al lang bekeken, maar dat zal je wel weer niet geloven. Net zoals je niet wilde geloven dat ik Out of the Blue jaren geleden al had gezien.
Ik denk eerder dat de beste skeptics hier een universitaire opleiding hebben genoten, niet de meeste.

[ Bericht 18% gewijzigd door NorthernStar op 10-02-2007 08:28:06 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_46152509
7/2/07 Strange Sightings In Triad Skies

Are the makings of a Sci-Fi movie happening in the Piedmont-Triad?

There have been strange reports about flying objects in the skies -- and some people think they're UFOs.

WXII 12's Nicole Ducouer spoke to a Kernersville man who said he captured an object on his cell phone.

Jamarus Crews said he was sitting in his Farmwood Garden Apartment when he saw something in the sky. It had lots of lights and made no noise, he said.

Charles Miller of Charlotte said he also caught an image of an object.

"From the first time I saw it until it was gone, it was 45 seconds and it crossed the entire sky," he told CNN.

Strange sightings have been reported in a number of locations in recent days.

The National Weather Service said it has seen nothing out of the ordinary on its radar, and the Appalachian State University Observatory said it was probably a bolide -- a fireball-like meteor that frequently enters the earth's atmosphere but is rarely seen.

http://www.wxii12.com/news/10955774/detail.html
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46152948
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Bregalad het volgende:
Jeff Willes legt op zijn DVD onder andere uit dat het geen flares van de luchtmacht zijn: 'Er ligt daar een burgerluchthaven en er staan huizen.' De onderstaande foto laat ook duidelijk zien hoe flares eruit zien.

[afbeelding]

De luchtmacht heeft overigens ook een verantwoording, als er flares tussen zitten die niet goed werken en naar beneden storten en in vredestijd het bezit van burgers in de fik zetten, dan is dat gewoon een vreselijk grove fout die te voorzien was geweest. Dat beseft elke luchtmachtstaf maar al te goed en dus zullen zij nooit boven een stad als Phoenix dergelijke 'brandbommen' afgooien. Ze hebben daar in de buurt vele en vele honderden vierkante kilometers woestenij en dus zullen ze beslist daar hun oefeningen houden.

Bron: Ufowijzer.nl - 7 Feb 2007
En hun zeggen weer dat het wel flares zijn (phoenix lights zijn terug):

http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
  vrijdag 9 februari 2007 @ 21:48:32 #66
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46155815
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:36 schreef AIRmichael het volgende:

[..]

En hun zeggen weer dat het wel flares zijn (phoenix lights zijn terug):

http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
nou wat toevallig. precies 10 jaar later worden er wat flares gedropt om de originele sighting te debunken.

en het wordt gebracht door fox news

hoe doorzichtig
pi_46158391
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef huupia het volgende:

[..]

nou wat toevallig. precies 10 jaar later worden er wat flares gedropt om de originele sighting te debunken.

en het wordt gebracht door fox news

hoe doorzichtig
Nogal ja. Eigenlijk best wel komisch, juist doordat het zo doorzichtig is.
pi_46159283
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:34 schreef proteus het volgende:

[..]

Het filmpje is van flares, en van de eerdere sighting zijn dus geen beelden.
Maar deze flares zien er dus echt niet standaar uit !

Hoe verklaar je dat dan ?
pi_46160251
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 23:20 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Maar deze flares zien er dus echt niet standaar uit !

Hoe verklaar je dat dan ?
Niet standaard? AIRmichael's link: http://www.myfoxphoenix.com/myfox/pages/Home/Detail?contentId=2299313&version=1&locale=EN-US&layoutCode=VSTY&pageId=1.1.1
Precies hetzelfde toch?
pi_46161343
quote:
Nee hoor, en flares die vallen toch naar beneden en gaan echt niet horizontaal hoor.

Dus jij vertrouwd iedereen.
pi_46164889
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 17:36 schreef DizzyDizzer het volgende:

Het begint allemaal met een formule van ene Dr. Amir Aczel die verder gaat dan de formule van Drake en een uitgbereider en gedetaileerdere formule is dan de Drake-formule van 1961. Deze man heeft een boek geschreven; 'Why there muste be intelligent life in the Universe'. Het gaat, zoals de naam al zegt, over waarom er wel intelligent leven moet bestaan in het universum. De Drake-formule gaat alleen over ons melkwegstelsel. De berekening van Azmir geldt voor het (voor ons tot nu toe) zichtbare universum, waarbij het gaat om biljoenen melkwegstelsels en biljoenen sterren. Door middel van deze wetenschappelijke formule voor kansberekening kom je uit op een 100 % kans op geavanceerde beschavingen elders in het universum.

P (life on at least one planet outside the earth) =
1 - (0.99999999999995)
^30,000000000000000000000000
= a number indistinguishable from
1
Het grappige met die Drake formule is dat die allerlei aannames doet die op geen enkele manier te onderbouwen zijn. Ook grappig is dat creationisten juist beweren dat de kans dat er leven ontstaat juist zó klein is dat het onaannemelijk is dat het uit zichzelf ontstaan is.
Nu zijn creationisten niet de meest betrouwbare bron (imo), maar die formule van Drake neemt zaken aan over het ontstaan van leven en het onstaan van intelligentie, waar we helemaal niets over kunnen zeggen, omdat we onvoldoende gegevens hebben om statistische uitspraken te doen. We hebben namelijk een steekproef van één, en elke statisticus kan je vertellen dat dat hetzelfde is als geen steekproef. Het is een beetje een poging om de uitslag van de verkiezingen te voorspellen op basis van de eerste voorbijganger die je tegenkomt. Dat gaat ook niet lukken.
in a crowd you lose humanity
pi_46164959
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 00:22 schreef Sander170 het volgende:

[..]

Nee hoor, en flares die vallen toch naar beneden en gaan echt niet horizontaal hoor.

Dus jij vertrouwd iedereen.
Jij wil beweren dat de nieuwe flares video (link AIRmichael) niet precies hetzelfde is als het Phoenix Ligths origineel? Dan zou ik een nieuwe bril aanschaffen. En waar haal jij vandaan dat ik iedereen vertrouw? Jouw oordeel, intelligentie en gezichtsvermogen vertrouw ik in ieder geval niet.
pi_46164996
quote:
Ziet er hetzelfde uit.
In het donker is het trouwens erg moeilijk om de afstand in te schatten van die lichten, dus ze hoeven niet boven de stad te hangen.
in a crowd you lose humanity
pi_46165146
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ziet er hetzelfde uit.
In het donker is het trouwens erg moeilijk om de afstand in te schatten van die lichten, dus ze hoeven niet boven de stad te hangen.
Ja, Phoenix Lights zal wel wat minder populair worden in de UFO wereld. En dat was het beste wat 'Out of the Blue' te bieden had. Rendlesham (het Engelse Roswell) is wat mij betreft ook verklaard: http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
  zaterdag 10 februari 2007 @ 09:50:13 #75
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165506
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:03 schreef proteus het volgende:

[..]

Ja, Phoenix Lights zal wel wat minder populair worden in de UFO wereld. En dat was het beste wat 'Out of the Blue' te bieden had. Rendlesham (het Engelse Roswell) is wat mij betreft ook verklaard: http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm
ik lach me suf met jou .

wat je vergeet is de ufo een compleet flightpad heeft afgelegd volgens de getuigen . dat kunnen onmogelijk flares zijn geweest . ook vergeet je dat die getuigen hebben gezien dat de lichten aan een voertuig vast zaten.

over rendlesham: skeppies kwamen meteen al met die vuurtoren aanzetten, en dat is gewoon complete bullshit, een belediging ook voor de intelligentie van een complete legereenheid. zij hebben de ufo's gewoon gezien, dus niet alleen een lichtje ofzo.

heb je de transcripties wel gehoord en gelezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door huupia op 10-02-2007 10:15:32 ]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:14:36 #76
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165790
@ proteus: kijk deze 22 min docu ff over de bentwaters sighting .

http://www.youtube.com/watch?v=qc0hMqOBFpY

firehouse my ass

luister ook ff naar het commentaar van een skeptic aan het einde , lijkt wel een dubbelganger van proteus
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:29:49 #77
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46165963
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het grappige met die Drake formule is dat die allerlei aannames doet die op geen enkele manier te onderbouwen zijn. Ook grappig is dat creationisten juist beweren dat de kans dat er leven ontstaat juist zó klein is dat het onaannemelijk is dat het uit zichzelf ontstaan is.
Nu zijn creationisten niet de meest betrouwbare bron (imo), maar die formule van Drake neemt zaken aan over het ontstaan van leven en het onstaan van intelligentie, waar we helemaal niets over kunnen zeggen, omdat we onvoldoende gegevens hebben om statistische uitspraken te doen. We hebben namelijk een steekproef van één, en elke statisticus kan je vertellen dat dat hetzelfde is als geen steekproef. Het is een beetje een poging om de uitslag van de verkiezingen te voorspellen op basis van de eerste voorbijganger die je tegenkomt. Dat gaat ook niet lukken.
de formule gaat uit van een aantal variabelen. zolang we niet alle variabelen weten, kan je niks met zekerheid zeggen.

toch geven de meeste astronomen de laatste jaren toe dat het universum gewoon moet krioelen van leven , vooral nu bekend is geworden dat planeten die om een ster draaien eerder regel dan uitzondering zijn.
pi_46165991
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:29 schreef huupia het volgende:

[..]

de formule gaat uit van een aantal variabelen. zolang we niet alle variabelen weten, kan je niks met zekerheid zeggen.

toch geven de meeste astronomen de laatste jaren toe dat het universum gewoon moet krioelen van leven , vooral nu bekend is geworden dat planeten die om een ster draaien eerder regel dan uitzondering zijn.
Over een aantal variabelen weten we niets zinnigs te zeggen, dat is het bezwaar bij die formule.
Als gezegd wordt dat de kans x is dat leven ontstaat, en dat de kans x is dat daar weer intelligent leven uit ontstaat, en de kans x is dat daar een beschaving uit ontstaat die tot radiocommunicatie in staat is, dan ben je met pure speculatie bezig.
in a crowd you lose humanity
pi_46166078
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 09:50 schreef huupia het volgende:

[..]

ik lach me suf met jou .

wat je vergeet is de ufo een compleet flightpad heeft afgelegd volgens de getuigen . dat kunnen onmogelijk flares zijn geweest . ook vergeet je dat die getuigen hebben gezien dat de lichten aan een voertuig vast zaten.
Ik vergeet helemaal niets. Voor de zoveelste keer: 2! sightings. De video -> flares. De 1e sighting met flightpad en voertuig -> geen video.
quote:
over rendlesham: skeppies kwamen meteen al met die vuurtoren aanzetten, en dat is gewoon complete bullshit, een belediging ook voor de intelligentie van een complete legereenheid. zij hebben de ufo's gewoon gezien, dus niet alleen een lichtje ofzo.

heb je de transcripties wel gehoord en gelezen.
Ga je weer. Heb jij http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm wel bekeken?
Die verklaart alles en eindigt met:

POSTSCRIPT:

One of the original promoters of this case, British UFOlogist Jenny Randles, who has probably spent more time investigating and writing about it than anyone else, has gradually come to accept most of the explanation outlined above, although she still nurtures the belief that something unusual may have happened even if it wasn’t a genuine UFO. In a 1998 book on the case, UFO Crash Landing, she writes glumly: “Many people think the Rendlesham story is a nonsense that was debunked out of existence. One might even be tempted to argue that if a UFO case like Rendlesham falls, then none is safe. The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration.”

That, of course, is exactly why the UFO community dare not let Rendlesham fall.

En over die belachelijke unsolved mysteries:
http://www.virtuallystran(...)98/apr/m03-009.shtml

Powell: Regarding one of the last clips shown, which depicted one
or two airmen prone as a very nearby and clearly craft-like
object rose from a landing position and took off, do you know if
there were any ground traces of this?

Burroughs: First of all, we did not see a structured "craft" as
was depicted. All we saw were lights that seemed to imply a
structure of some kind.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:37:13 #80
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46166082
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Over een aantal variabelen weten we niets zinnigs te zeggen, dat is het bezwaar bij die formule.
Als gezegd wordt dat de kans x is dat leven ontstaat, en dat de kans x is dat daar weer intelligent leven uit ontstaat, en de kans x is dat daar een beschaving uit ontstaat die tot radiocommunicatie in staat is, dan ben je met pure speculatie bezig.
klopt , maar toch is het een leuk hulpmiddel, omdat we door onderzoek steeds meer over eventuele kansen van die variabelen kunnen zeggen.

zoals de ontdekking van al die exo planeten de laatste jaren ( zijn er nu al een stuk of 150-200)
pi_46166133
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:37 schreef huupia het volgende:

[..]

klopt , maar toch is het een leuk hulpmiddel, omdat we door onderzoek steeds meer over eventuele kansen van die variabelen kunnen zeggen.

zoals de ontdekking van al die exo planeten de laatste jaren ( zijn er nu al een stuk of 150-200)
Over die planeten en zo, daar is nog wel iets over te zeggen, maar over het ontstaan van leven en wat daarna gebeurt, vooralsnog helemaal niets. En zolang daar niets zinnigs over te zeggen is, is die formule vrij zinloos. Behalve dan dat je kunt zeggen dat je wel hele kleine kansen moet invullen om er 1 uit te krijgen, maar je kunt niet uitsluiten dat die kansen idd zo klein zijn dat je er 1 uitkrijgt.
in a crowd you lose humanity
  zaterdag 10 februari 2007 @ 10:41:08 #82
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46166152
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:37 schreef proteus het volgende:

[..]

Ik vergeet helemaal niets. Voor de zoveelste keer: 2! sightings. De video -> flares. De 1e sighting met flightpad en voertuig -> geen video.
[..]

Ga je weer. Heb jij http://www.ianridpath.com/ufo/rendlesham.htm wel bekeken?
Die verklaart alles en eindigt met:

POSTSCRIPT:

One of the original promoters of this case, British UFOlogist Jenny Randles, who has probably spent more time investigating and writing about it than anyone else, has gradually come to accept most of the explanation outlined above, although she still nurtures the belief that something unusual may have happened even if it wasn’t a genuine UFO. In a 1998 book on the case, UFO Crash Landing, she writes glumly: “Many people think the Rendlesham story is a nonsense that was debunked out of existence. One might even be tempted to argue that if a UFO case like Rendlesham falls, then none is safe. The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration.”

That, of course, is exactly why the UFO community dare not let Rendlesham fall.

En over die belachelijke unsolved mysteries:
http://www.virtuallystran(...)98/apr/m03-009.shtml

Powell: Regarding one of the last clips shown, which depicted one
or two airmen prone as a very nearby and clearly craft-like
object rose from a landing position and took off, do you know if
there were any ground traces of this?

Burroughs: First of all, we did not see a structured "craft" as
was depicted. All we saw were lights that seemed to imply a
structure of some kind.
was jenny randles erbij dan?


ik hecht veel meer waarde aan de getuigenverklaringen van charles halt en zijn mannen, tevens de transcripties.

maargoed ik ga ook geen moeite meer doen om jou te overtuigen ,
pi_46168282
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 08:15 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het grappige met die Drake formule is dat die allerlei aannames doet die op geen enkele manier te onderbouwen zijn. Ook grappig is dat creationisten juist beweren dat de kans dat er leven ontstaat juist zó klein is dat het onaannemelijk is dat het uit zichzelf ontstaan is.
Nu zijn creationisten niet de meest betrouwbare bron (imo), maar die formule van Drake neemt zaken aan over het ontstaan van leven en het onstaan van intelligentie, waar we helemaal niets over kunnen zeggen, omdat we onvoldoende gegevens hebben om statistische uitspraken te doen. We hebben namelijk een steekproef van één, en elke statisticus kan je vertellen dat dat hetzelfde is als geen steekproef. Het is een beetje een poging om de uitslag van de verkiezingen te voorspellen op basis van de eerste voorbijganger die je tegenkomt. Dat gaat ook niet lukken.
Het gaat in de documentaire dan ook niet over de Drake formule, maar over de formule van Dr. Amir Aczel.
pi_46168322
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Het gaat in de documentaire dan ook niet over de Drake formule, maar over de formule van Dr. Amir Aczel.
Ja en? Ook die moet dan aannames doen over het ontstaan van (intelligent) leven, wat nog steeds pure speculatie is.
in a crowd you lose humanity
pi_46168374
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 10:37 schreef proteus het volgende:


POSTSCRIPT:

One of the original promoters of this case, British UFOlogist Jenny Randles, who has probably spent more time investigating and writing about it than anyone else, has gradually come to accept most of the explanation outlined above, although she still nurtures the belief that something unusual may have happened even if it wasn’t a genuine UFO. In a 1998 book on the case, UFO Crash Landing, she writes glumly: “Many people think the Rendlesham story is a nonsense that was debunked out of existence. One might even be tempted to argue that if a UFO case like Rendlesham falls, then none is safe. The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration.”

That, of course, is exactly why the UFO community dare not let Rendlesham fall.

En over die belachelijke unsolved mysteries:
http://www.virtuallystran(...)98/apr/m03-009.shtml

Powell: Regarding one of the last clips shown, which depicted one
or two airmen prone as a very nearby and clearly craft-like
object rose from a landing position and took off, do you know if
there were any ground traces of this?

Burroughs: First of all, we did not see a structured "craft" as
was depicted. All we saw were lights that seemed to imply a
structure of some kind.
O.M.G.
Neem je mbt dit incident ook al de officiële (cover-up) verklaring voor waar aan? Je blijft er maar op hameren dat je de documentaire jaren geleden al gezien hebt, maar dan kan ik weer niet anders dan je niet geloven. Want je hoort toch duidelijk aan de hand van de getuigenissen dat de officiële verklaring niet kan kloppen, tenzij alle getuigen hebben lopen hallucineren. Ook hoor je dat ze geheimhouding moeten hebben ondertekenen. Gelukkig voor open minded mensen houden ze zich daar dus blijkbaar niet altijd en voor eeuwig aan.
pi_46168395
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:22 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja en? Ook die moet dan aannames doen over het ontstaan van (intelligent) leven, wat nog steeds pure speculatie is.
Lekker belangrijk. Ik vind de besproken UFO incidenten inclusief bewezen geheimhouding veel interessanter. Laten we het daar eens over hebben.
pi_46168591
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]
Want je hoort toch duidelijk aan de hand van de getuigenissen dat de officiële verklaring niet kan kloppen, tenzij alle getuigen hebben lopen hallucineren. Ook hoor je dat ze geheimhouding moeten hebben ondertekenen.
"The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration". Dat geloof ik.
pi_46168626
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef proteus het volgende:

[..]

"The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration". Dat geloof ik.
Massa hallucinatie geloof jij dan.
pi_46168673
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:31 schreef proteus het volgende:

[..]

"The whole mystery may collapse into misperception and witness exaggeration". Dat geloof ik.
Speciaal voor jou in de herhaling, en lees het dit keer, ik vraag mij echt af wat je niet begrijpt aan een cover-up:

Larry Warren was een beveiligingsofficier op de Bentwaters luchtmachtbasis in Groot-Brittannië. Hij was aanwezig gedurende een gebeurtenis in 1980 waarbij een buitenaards toestel landde, zweefde en in wisselwerking stond met het luchtmachtpersoneel op de basis. Nadien werd het personeel dat getuige was van de gebeurtenis geïntimideerd, ingelicht en gedwongen documenten te ondertekenen waarin een valse voorstelling van zaken werd gegeven. Warren’s getuigenis wordt ondersteund door vele andere getuigenissen van militaire getuigen die bij ons zijn aangesloten. Er bestaat officiële documentatie betreffende dit incident, er is fotografisch materiaal en er is bewijs van fysieke landingssporen. Dit gehele incident wordt tevens ondersteund door de ambtenaar van het ministerie van defensie, Nick Pope en de vijfsterrengeneraal, marineman, voormalig minister van het ministerie van defensie, Lord Hill-Norton en door sergeant Clifford Stone.

Dat ze geheimhouding moesten ondertekenen was zeker ook een "witness exaggeration"?
pi_46168886
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:34 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Speciaal voor jou in de herhaling, en lees het dit keer, ik vraag mij echt af wat je niet begrijpt aan een cover-up:

Er bestaat officiële documentatie betreffende dit incident, er is fotografisch materiaal en er is bewijs van fysieke landingssporen.
Laat maar zien dan.

Speciaal voor jou omdat je niet snapt wat bewijs is:

Warren has been the subject of serious controversy regarding his attack on Bruni where he publicly accused Bruni's book of having "over 400 mistakes." and publicly asks her to respond to his questions. [6]. Although Bruni answered all of his questions[7], it is claimed that Larry Warren has not responded to her answers. Despite this, Warren's book is highly regarded by some, as is alongside Bruni's own book.

Some military personnel involved in the incident have gone on record saying that they refuse to believe that Larry Warren was involved in it at all. For reference see the two documentaries below.

The other problem, as Larry even admits himself, is that he keeps on changing his story
pi_46169164
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:41 schreef proteus het volgende:

[..]

Laat maar zien dan.

Speciaal voor jou omdat je niet snapt wat bewijs is:

Warren has been the subject of serious controversy regarding his attack on Bruni where he publicly accused Bruni's book of having "over 400 mistakes." and publicly asks her to respond to his questions. [6]. Although Bruni answered all of his questions[7], it is claimed that Larry Warren has not responded to her answers. Despite this, Warren's book is highly regarded by some, as is alongside Bruni's own book.

Some military personnel involved in the incident have gone on record saying that they refuse to believe that Larry Warren was involved in it at all. For reference see the two documentaries below.

The other problem, as Larry even admits himself, is that he keeps on changing his story
Nou nog iets in je eigen woorden kunnen uitleggen, praat wel zo makkelijk. Zo lijkt het alsof je het eerst beste copy paste wat je tegenkomt op de eerste beste ontkenners-site. Er staat ook niets nuttigs in behalve zwartmakerij. Je vergeet dat het om meerdere getuigen gaat. Dus de taktiek van een persoon zwart maken gaat niet werken.

In de documentaire is Edward Cabansag aan het woord te zien. Ook hij heeft geheimhouding moeten ondertekenen. Wat snap je daar niet aan? Nogmaals, wat snap je niet aan een cover-up wat niet duidelijker gepresenteerd kan worden? Bizar ... Of toch niet? Voor mij is er maar 1 verklaring voor jouw vreemde gedrag. Het lijkt mij dat jij duidelijk tot de groep ontkenners behoort en zeker niet tot de sceptici. Sceptici stellen nog normale vragen, jij wilt het laten overkomen alsof een hele groep niet weet wat ze gezien hebben, liegt over documenten die ze hebben moeten ondertekenen.
pi_46169364
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]
In de documentaire is Edward Cabansag aan het woord te zien. Ook hij heeft geheimhouding moeten ondertekenen. Wat snap je daar niet aan? Nogmaals, wat snap je niet aan een cover-up wat niet duidelijker gepresenteerd kan worden? Bizar ... Of toch niet? Voor mij is er maar 1 verklaring voor jouw vreemde gedrag. Het lijkt mij dat jij duidelijk tot de groep ontkenners behoort en zeker niet tot de sceptici. Sceptici stellen nog normale vragen, jij wilt het laten overkomen alsof een hele groep niet weet wat ze gezien hebben, liegt over documenten die ze hebben moeten ondertekenen.
http://www.virtuallystran(...)98/apr/m03-009.shtml:

Airman Edward N. Cabansag
81st Security Police Squadron
Typed and undated

On 26 Dec 80, SSgt Penniston and I were on Security #6 at
Woodbridge Base. I was the member. We were patrolling Delta NAPA
when we received a call over the radio. It stated that Police #4
had seen some strange lights out past the East Gate and we were
to respond. SSgt Penniston and I left Delta NAPA, heading for the
East Gate code two. When we got there, SSgt Steffans and A1C
Burroughs were on patrol. They told us they had seen some funny
lights out in the woods. We notified CSC [Central Security
Control - James] and we asked permission to investigate further.
They gave us the go-ahead. We left our weapons with SSgt Steffans
who remained at the gate. Thus the three of us went out to
investigate.

We stopped the Security Police vehicle about 100 meters from the
gate. Due to the terrain we had to go on by foot. We kept in
constant contact with CSC. While we walked, each one of us could
see the lights. Blue, red, white and yellow. The beacon light
turned out to be the yellow light. We could see them
periodically, but not in a specific pattern. As we approached,
the lights would seem to be at the edge of the forest. We were
about 100 meters from the edge of the forest when I saw a quick
movement, it looked visible for a moment. It looked like it spun
left about a quarter of a turn, then it was gone. I advised SSgt
Penniston and A1C Burroughs. We advised CSC and proceeded in
extreme caution.

When we got about 50-75 meters, MSgt Chandler/Flight Chief was on
the scene. CSC was not reading our transmissions very well, so we
used MSgt Chandler as a go-between. He remained back at our
vehicle. As we entered the forest, the blue and red lights were
not visible anymore. Only the beacon light was still blinking. We
figured the lights were coming from past the forest, since
nothing was visible as we passed through the woody forest. We
could see a glowing near the beacon light, but as we got closer
we found it to be a lit-up farmhouse.

After we had passed through the forest, we thought it had to be
an aircraft accident. So did CSC as well. But we ran and walked a
good 2 miles past our vehicle, until we got to a vantage point
where we could determine that what we were chasing was only a
beacon light off in the distance. Our route through the forest
and field was a direct one, straight towards the light.

We informed CSC that the light beacon was further than we
thought, so CSC terminated our investigation. A1C Burroughs and I
took a road, while SSgt Penniston walked straight back from where
he came. A1C Burroughs saw the light again, this time it was
coming from the left of us, as we were walking back to our patrol
vehicle.

We got in contact with SSgt Penniston and we took a walk through
where we saw he lights. Nothing. Finally, we made it back to our
vehicle, after making contact with the PC's and informing them of
what we saw. After that we met MSgt Chandler and we went into
service again after termination of the sighting.

Statement signed.
[End]
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:04:28 #93
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46169528
schrijver is die crap is ian ridpath , zeg maar de engelse marcel hulspas

met een eigen ufo debunk site ( waarschijnlijk betaald door het engelse mod)

misschien moet jij ( in je eigen woorden proteus) maar eens uitleggen waarom militairen een vuurtoren ( die ze elke nacht zien ) opeens gaan aanzien voor een ufo

waarom hadden ze problemen met hun aparatuur ( wat vaak voorkomt bij ufo's)

waarom kom jij ineens op de proppen met de (zogenaamde) mening van jenny randles , di gewoon een ufo en cattle mutilation believer is. ( ik zal op haar site nog wel opzoeken wat haar mening is)
pi_46169740
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:04 schreef huupia het volgende:
schrijver is die crap is ian ridpath , zeg maar de engelse marcel hulspas

met een eigen ufo debunk site ( waarschijnlijk betaald door het engelse mod)

misschien moet jij ( in je eigen woorden proteus) maar eens uitleggen waarom militairen een vuurtoren ( die ze elke nacht zien ) opeens gaan aanzien voor een ufo

waarom hadden ze problemen met hun aparatuur ( wat vaak voorkomt bij ufo's)

waarom kom jij ineens op de proppen met de (zogenaamde) mening van jenny randles , di gewoon een ufo en cattle mutilation believer is. ( ik zal op haar site nog wel opzoeken wat haar mening is)
Ridpath komt met prima verklaringen, die zelfs een believer als Randles overtuigen. Dat ze opeens iets aanzien kwam vanwege:

With this corrected date, I telephoned Dr John Mason, who collects reports of such sightings for the British Astronomical Association. He told me that shortly before 3 am on December 26 an exceptionally brilliant meteor, almost as bright as the full Moon, had been seen over southern England. Dr Mason confirmed that this meteor would have been visible to the airmen at Woodbridge as though something were crashing into the forest nearby. The time of the sighting matched that given in Col. Halt’s memo.

En problemen met apparatuur zie ik geen bewijs voor.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:16:32 #95
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46169850
ja, en een meteor vliegt ook weer omhoog he ?

laat maar
pi_46169994
OMG hier ga ik later wat uitgebreider op in, want dit is lachwekkend. Een meteoor!! Het wordt steeds gekker.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:25:31 #97
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46170068
Charles Halt he was dismissive of this, and confirmed that he and other witnesses were familiar with the lighthouse, which was indeed visible as an entirely separate object for some time during his actual UFO sighting. Furthermore, as he explained on the Strange But True documentary on the case, “A lighthouse doesn’t move through the forest; the lighthouse doesn’t go up and down, it doesn’t explode, doesn’t change shape, size - doesn’t send down beams of light from the sky”.

lees het hele verhaal nick pope ( ufo onderzoeker en voormalig ufo onderzoeker van het engelse mod)


http://www.nickpope.net/r(...)solved%20mystery.htm

When seeking expert analysis on a case such as this, one really cannot obtain a more authoritative view than that of Admiral of The Fleet The Lord Hill-Norton, a former Chief of the Defence Staff and Chairman of the NATO Military Committee. With the greatest of respect to the sceptics, Lord Hill-Norton is considerably better qualified to analyse an incident such as this. Commenting on the case he has said “It seems to me that something physical took place; I have no doubt that something landed … either large numbers of people … were hallucinating, and for an American Air Force nuclear base this is extremely dangerous, or what they say happened did happen, and in either of those circumstances there can only be one answer, and that is that it was of extreme defence interest …”.

In summary, while it’s a neat soundbite to claim that the case is resolved, this would be a premature and naïve claim to make, and one that is clearly inconsistent with the facts. As Georgina Bruni has shown, there is still work to be done here.
pi_46170081
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:22 schreef DizzyDizzer het volgende:
OMG hier ga ik later wat uitgebreider op in, want dit is lachwekkend. Een meteoor!! Het wordt steeds gekker.
Dus je had Ian Ridpath's site nog niet bekeken? Wel telkens anderen beschuldigen van het niet lezen en kijken...
pi_46170259
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 13:25 schreef huupia het volgende:
Charles Halt he was dismissive of this, and confirmed that he and other witnesses were familiar with the lighthouse, which was indeed visible as an entirely separate object for some time during his actual UFO sighting. Furthermore, as he explained on the Strange But True documentary on the case, “A lighthouse doesn’t move through the forest; the lighthouse doesn’t go up and down, it doesn’t explode, doesn’t change shape, size - doesn’t send down beams of light from the sky”.
wederom: http://www.virtuallystran(...)98/apr/m03-009.shtml

>Halt witnessed the odd red light that moved in front of and behind
>trees to suddenly explode into five white objects. (Do lighthouse
>beams do this?)

In Halt's microcassette recording, the 'Halt tape'*, he only
refers to pieces of the light 'shooting off'.
  zaterdag 10 februari 2007 @ 13:40:52 #100
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46170447
hoe je het went of keert, die mening van ridpath wordt door lang niet iedereen onderschreven

georgina bruni heeft de zaak ook heel nauwkeurig onderzocht, en jaren later nog eens alle getuigen gesproken.

zij kwam tot de conclusie dat daar wel degelijk een ufo craft is geland

ze schreef het boek "you can't tell the people "

http://en.wikipedia.org/wiki/You_Can%27t_Tell_the_People

de titel heeft ze ontleend aan een gesprek met margareth thatcher die zei tegen haar over ufo's :

"UFOs! You must get your facts right and you can't tell the people".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')