damn heb het net weer gehad.. omfgquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef NrSiX het volgende:
Ik trek het niet meer vandaag lol, ben net bijna in slaap gevallen![]()
echt erg, schrok in 1 keer met mijn hoofd omhoog (collega heeft niets gezien gelukkig). Nog nooit eerder gehad op stage lol
Net koffie gehad, en het is weer vol te houden
Stelt dat patat voor?quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Goover het volgende:
Natuurlijk ook weer een foto van het eten van vandaag!
[afbeelding]
Maar er is nog verschil tussen sommige soorten. Ik weet niet zeker of dit eierspatzle zijn. Maar smaakt een beetje neutraal, echt vies kan het haast niet zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:49 schreef NrSiX het volgende:
omg das ranzig, heb in zwitserland bij mijn broer thuis wel eens eierspatszli gehad, echt te ranzig![]()
Werkt niet meerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Goover het volgende:
Natuurlijk ook weer een foto van het eten van vandaag!
[afbeelding]
Slapenquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:53 schreef HansU het volgende:
ik ga een bakje koffie halen, val bijna in slaap. En dat na ruim 8 uur slaap
Ik zal duimen voor jequote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!
Druk op stage?
Ik heb zo moeilijkste tentamen van m'n leven... Ben er nu 3x voor gezakt en wil het nu toch echt een keer halen!!
Willen jullie voor me duimen?![]()
Dat zullen we doen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!
Druk op stage?
Ik heb zo moeilijkste tentamen van m'n leven... Ben er nu 3x voor gezakt en wil het nu toch echt een keer halen!!
* Goover duimtquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!
Druk op stage?
Inderdaad, waar draait dit moeilijke tentamen om?quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:16 schreef PieterBas het volgende:
Waar gaat het over?
okee doen we , duim duim duim duim duim duimquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:12 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!
Druk op stage?
Taal en taalwetenschap.. Ruim 800 bladzijde tellend boek..quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Inderdaad, waar draait dit moeilijke tentamen om?
ik had niet eens de moeite genomen het boek te kopen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:38 schreef PieterBas het volgende:
Ik was waarschijnlijk al bij pagina 1 afgehaakt
dat was tog allemaal helemaal niet nodig op school vroeger, we makken hier tog nouweleiks taalfouten?quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
En ik dacht dat ik het zwaar had op de middlebare school, met de bijvoegelijkenaamwoordenvoorzetselwerkwoord-woorden
Anno 2007 hebben ze daar spellingscheckers voor uitgevondenquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:04 schreef HansU het volgende:
[..]
dat was tog allemaal helemaal niet nodig op school vroeger, we makken hier tog nouweleiks taalfouten?
die werkt niet goed op mijn pc hier, hij onderstreept nooit wat. En die spellingscheckers zijn ook geschreven door een stelletje josti's volgens mij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Anno 2007 hebben ze daar spellingscheckers voor uitgevonden
Snijworstquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef HansU het volgende:
geen menu keuze ofzo vandaag
Moet ik dan maar een pol doen of ik eerst mijn boterham met snijworst of eerst mijn boterham met boterhammenworst op eet?
Kaas.. heb je de hagelslag als laatstquote:
Ik heb het erg druk! Maar fijn dat je aan mij denktquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:42 schreef HansU het volgende:
geen menu keuze ofzo vandaag
Moet ik dan maar een pol doen of ik eerst mijn boterham met snijworst of eerst mijn boterham met boterhammenworst op eet?
oder Hagelslagquote:
en die arme diertjes dan, die bruut geslacht zijn om tot worstje gedraaid te wordenquote:
Goover zal een partij afvallen na zijn stage.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef Theamerican het volgende:
ga je dat niet missen goover als je klaar met stage bent dat lekkere eten
Reden waarom ik niet voor de Partij voor de Dieren gestemd hebt, ik hou van een stukje vleesquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef HansU het volgende:
[..]
en die arme diertjes dan, die bruut geslacht zijn om tot worstje gedraaid te worden![]()
Super zielig toch![]()
Ik ook, gister helaas ook vegatarisch moeten koken, dat lekkere stukje vlees mis je behoorlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Reden waarom ik niet voor de Partij voor de Dieren gestemd hebt, ik hou van een stukje vlees![]()
![]()
zo snel gaat het nu ook niet meer hier (gelukkig). Iedereen doet zo nu en dan wel wat geloof ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Vond t al raar dat er helemaal niks gepost was in t stage topic. Blijkt er alweer een nieuwe te zijn![]()
ja, het is echt super belangrijk dat je kan reflecteren en dergelijke......... NOTquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:22 schreef Stranger het volgende:
Blegh, ik begin het echt een beetje zat te worden, maar verslagen leren maken hoort er nou eenmaal bij![]()
en daar moet ik straks een verslag over schrijven.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:24 schreef HansU het volgende:
[..]
ja, het is echt super belangrijk dat je kan reflecteren en dergelijke......... NOT
Ik heb zo vermoeden dat de vlaggenmast van de achterburen niet lang meer zal staanquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef HansU het volgende:
het begint hier steeds harder en harder te waaien..
Neu, in Nederland kan ik veel lekkerder etenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:13 schreef Theamerican het volgende:
ga je dat niet missen goover als je klaar met stage bent dat lekkere eten
Hier ook, er is een weer alarm af gegeven bij het bedrijf waar ik werk. Alle ramen moeten nu dicht en de zonweringen allemaal omhoog etc etc.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:29 schreef HansU het volgende:
het begint hier steeds harder en harder te waaien..
Duim, duim, duimquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik begin 30 januari. Bij een reclamebureau dat reclame met een "K" schrijft.... Duim voor mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:14 schreef Cuegirllie het volgende:
YEAAAHH!!!
Ik hoef geen presentatie aan de directie te geven!! Alleen aan stagebegeleider en schoolcoach en systeembeheerder!! Relaxed!!!
* Goover duimt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:49 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik begin 30 januari. Bij een reclamebureau dat reclame met een "K" schrijft.... Duim voor mij.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie van m'n stagebegeleider hier
Conclusies:
Cuegirllie heeft tijdens de stage laten zien over een behoorlijke kennis te beschikken ten aanzien van informatiebeveiliging. Het door haar opgeleverde beveiligingsplan zal een bruikbaar document zijn in de organisatie. Wij hebben Cuegirllie ervaren als een prettige collega die haar best doet om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren
Lekker!!!quote:
Netjes hoorquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Conclusie van m'n stagebegeleider hier
Conclusies:
Cuegirllie heeft tijdens de stage laten zien over een behoorlijke kennis te beschikken ten aanzien van informatiebeveiliging. Het door haar opgeleverde beveiligingsplan zal een bruikbaar document zijn in de organisatie. Wij hebben Cuegirllie ervaren als een prettige collega die haar best doet om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren
ik verveel me.. ow wacht ik ga filmpjes kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:27 schreef Zosk het volgende:
wat?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Zoo, ik ben er weer..
Tentamen ging wel okay... Ik ben blij met een 6 (dan heb ik het gehaald)
Het was net hier nog even zonnig... en gefeliciteerd met je 6quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:21 schreef miss-scofield het volgende:
Zoo, ik ben er weer..
Tentamen ging wel okay... Ik ben blij met een 6 (dan heb ik het gehaald)
Wat een weer, vette omweg! Normaal in 20 minuten met de bus.. nu moest ik om, omdat er een hijskraan op de universiteit is gevallen. Nu deed ik er een uur over ofzo, hele stukken gelopen!
Bluh, waar is de zon?!
Shit.. dan wordt het nog ergerquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
Het is nu volle storm.. en het gaat richting oosten. Er is ook een verkeersalarm afgekondigd..dat betekend dat men afgeraden wordt op de weg op te gaan..
Moest wel 3 kilometer lopen.. maar het was nog altijd sneller dan stilstaan in de busquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
haha Beter!! Je hebt het dus nog wel goed voor elkaar gehad.
mijn god waar haal je die energie vandaan gatverdame nog een stage moet je inhalen ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag!
Ja die lacht de hele daaaag!
Goedemorgen allemaal,
Mijn laatste stage dag vandaag, vanmiddag rijden we vanaf hier weer terug naar Nederland. Alle spullen zijn al in de auto gepropt. Zodra we hier alles afgerond hebben zijn we weg
Dan heb ik ff 2 weekjes geen stage, maar daarna begint mijn 2e stageperiode!
gut gutquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:18 schreef Stranger het volgende:
In principe zou vandaag mijn laatste dag moeten zijn, maar ik denk niet dat mijn stageverslag af komt vandaag.
Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel als er weer iets achter je ligt, voor mij is dat volgende week het gevalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:21 schreef Goover het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen,
Die lacht de hele dag!
Ja die lacht de hele daaaag!
Goedemorgen allemaal,
Mijn laatste stage dag vandaag, vanmiddag rijden we vanaf hier weer terug naar Nederland. Alle spullen zijn al in de auto gepropt. Zodra we hier alles afgerond hebben zijn we weg
Dan heb ik ff 2 weekjes geen stage, maar daarna begint mijn 2e stageperiode!
suc6quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Stranger het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat het verslag per se vandaag ingeleverd moet worden.
Afraffelen dan maar
Dat is de juiste instelling..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:30 schreef Stranger het volgende:
Oh, ik krijg net te horen dat het verslag per se vandaag ingeleverd moet worden.
Afraffelen dan maar
Mooizoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
MENSEN ME BEOORDELING IS GOED IK BEN GELUKKIG JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
MENSEN ME BEOORDELING IS GOED IK BEN GELUKKIG JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dat wordt mijn 2e verslag..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:11 schreef littledevilSC het volgende:
Blegh, vandaag weer een voortgangsrapportage schrijven voor m'n stagedocent. Hij wil 'up-to-date' blijven van de stand van zaken, problemen en/of afwijkingen en hij wil een nieuwe detailplanning voor volgende week.![]()
Zucht.. Hoe verzinnen ze het. Of die kerel dat werkelijk nakijkt![]()
Nog meer mensen die moeten voldoen aan dit soort crap?
bah, dat moet ik ook nog.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leerdoelen
Reflectie
en nog een heleboel onzin..
Gisteren al taart op.. maar lust vandaag ook wel een stukje taartquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:32 schreef tonks het volgende:
Iemand taart?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejj, ik heb ook mijn tussentijdse stagebeoordeling..
Een ZEER GOED!!![]()
Grappig was.. de 'aankruishokjes' gaan maar tot goed.. Heeft mn begeleider er onder gezet: Ze verdient meer dan een goed, een zeer goed!!![]()
gewoon het organisatie beleid, ook dom lullen dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
In mijn eerste verslag... Wat is het beleid van de organisatie van de organisatie
Welke beleid?!?
Hetquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:15 schreef PieterBas het volgende:
In mijn eerste verslag... Wat is het beleid van de organisatie van de organisatie
Welke beleid?!?
We werken hier met 4 man en 1 secretaresse.. ben ik snel met Staff klaarquote:
Ik zit hier in me eentje, maar in de rest van het gebouw wachelen er nog dik 12000 rond.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We werken hier met 4 man en 1 secretaresse.. ben ik snel met Staff klaar
Die energie haal ik uit het feit dat ik vanmiddag naar huis ga!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:38 schreef Theamerican het volgende:
[..]
mijn god waar haal je die energie vandaan gatverdame nog een stage moet je inhalen ofzo![]()
de rest van het jaar dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef PieterBas het volgende:
Hoe lang is je volgende stageperiode?
Ik mis me klas wel een beetje. Ik zie hen nu sporadisch, en voor mijn stage heb ik hen ook niet veel gezien door de minor die volgende op een andere locatie...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:54 schreef HansU het volgende:
[..]
de rest van het jaar dus.
Mis je zo je klas dan niet?
Ik vind het maar een raar systeem om een heel jaar stage te lopen. Het lijkt me beter om nu eens een half jaar op school te zitten en dingen te leren waaraan je tekort schoot op je stage.
Slettigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:11 schreef PieterBas het volgende:
Ben maar begonnen aan het 2e verslag... meteen een SWOT analyse over mijzelf moeten maken
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Slettig
Wereldvreemd
Oraal georienteerd
Tieten kijkend
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:24 schreef HansU het volgende:
[..]
Slettig
Wereldvreemd
Oraal georienteerd
Tieten kijkend
threat omdat er teveel tijd in gaat zitten misschienquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Tieten kijken vind ik toch meer een opportunity dan een threat
Welkomquote:Op zondag 21 januari 2007 18:10 schreef rena het volgende:
Een stagetopicEven mezelf in de OP zetten.
Ik loop sinds 2,5 maand stage bij een reisbureau, en het is echt onwijs tof. Heb net mijn eerste beoordeling gehad en die was echt super positief. Ik moet nu nog 2,5 maand, maar ben het stiekem al wel een beetje zat.Ook omdat ik inderdaad al echt wel als personeel gezien word en gewoon al mee moet boeken, wat wel onwijs stoer is, om te zien dat ik echt al voor mezelf een omzet haal per week. Maar het is wel echt zwaar.
Lenen bij het IBG, aanrader? (is een oud topic, maar er is nog niet zo lang geleden in gereageerdquote:Op maandag 22 januari 2007 09:17 schreef Theamerican het volgende:
![]()
![]()
![]()
IB Groep
![]()
![]()
![]()
![]()
heb me brief gehad wat ik elke maand ga krijgen ga zowat 200 euro zakken. omdat me aanvullende beurs lager is doordat me vader meer verdient dan jaar ervoor![]()
![]()
nu zit ik dus te denken om lening te nemen bij hun maar iemand ervaring ermee?
goedemorgen,quote:Op maandag 22 januari 2007 09:36 schreef PieterBas het volgende:
Moest 2 weken geleden mijn 1e stageverslag inleveren. Aangezien mijn stagebegeleider van school(waarschijnlijk heeft hij geen idee dat hij mijn stagebegeleider is) tot 3 keer toe verzuimd om een 2 simpele vragen te beantwoorden.. "Klopt het dat u mijn stagedocent bent, en ik mijn verslag naar u moet sturen", ga ik maar naar een andere stagedocent vragen..
Aan deze docent heb ik dus helemaal niks...
btw Goedemorgen allemaal![]()
Welkomquote:Op maandag 22 januari 2007 09:50 schreef Herr_Munk het volgende:
Nooit geweten dat dit topic bestond, nou ik loop dus ook stage bij een touroperator, toerisme dus.
ik heb nog 8 dagen te gaan. Weet niet of ik die laatste 2 ook nog heen moetquote:Op maandag 22 januari 2007 09:54 schreef Theamerican het volgende:
mensen die komen en mensen die gaan nog 5 dagen te gaan OLEEEEEEEE
Daar heb ik geen spullen voor hier...quote:
wil je helpen met mijn bedrijfsanalyse maken?quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
ik verveel me. mn stagebegeleider blijkt ziek te zijn, dus geen overleg en geen nieuwe opdracht![]()
Ik zou wel willen helpen, alleen ik heb geen idee wat een bedrijfsanalyse is...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:52 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
wil je helpen met mijn bedrijfsanalyse maken?
Mooi om te horen! Veel plezier ermeequote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Katana het volgende:
Nou, ik ben vandaag begonnen met mn 1e stagedag. Zit nu op mijn stage en het bevalt me allemaal erg goed. Leuke collega’s, leuk gebouw, leuke sfeer etc. 1e Indruk is dus goed! Ze zijn ook erg flexibel met werktijden. Zo mag ik op vrijdagmiddag thuis aan mijn stageverslag werken en mag ik die uren gewoon doorrekenen. Ik ga die 22 weken wel doorkomen vermoed ik zo
Dat is niet verkeerdquote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Katana het volgende:
Nou, ik ben vandaag begonnen met mn 1e stagedag. Zit nu op mijn stage en het bevalt me allemaal erg goed. Leuke collega’s, leuk gebouw, leuke sfeer etc. 1e Indruk is dus goed! Ze zijn ook erg flexibel met werktijden. Zo mag ik op vrijdagmiddag thuis aan mijn stageverslag werken en mag ik die uren gewoon doorrekenen. Ik ga die 22 weken wel doorkomen vermoed ik zo
ik ook, ik ben gemiddeld ongeveer 2 uur per dag bezig met schoolwerk, zij het voor mn stage of iets anders.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerdIk mag op mijn stage gewoon aan mijn stageverslag werken, thuis komt er toch niks van
![]()
Als het goed is, mag ik binnenkort een aantal dagen per week thuis werken![]()
Dat dacht ik ook toen ik er net wasquote:Op maandag 22 januari 2007 11:46 schreef Katana het volgende:
Ik ga die 22 weken wel doorkomen vermoed ik zo
ben al de hele ochten bezig eraan te beginnen maar nog niet veel gedaan.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:01 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik ook, ik ben gemiddeld ongeveer 2 uur per dag bezig met schoolwerk, zij het voor mn stage of iets anders.
ow, ja..dat ken ik , dat heb ik ook dagelijks alleen als ik eenmaal begonnen ben ben ik niet meer te stoppen.quote:Op maandag 22 januari 2007 12:27 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
ben al de hele ochten bezig eraan te beginnen maar nog niet veel gedaan.
klinkt ook bekend idd dan is het ineen 2 uur snachts bij wijze van spreke maar wel af, ene ik wet ook niet precies wat een bedrijfsanalyse is ben ik tegelijk aan het uitzoekenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:37 schreef francis997 het volgende:
[..]
ow, ja..dat ken ik , dat heb ik ook dagelijks alleen als ik eenmaal begonnen ben ben ik niet meer te stoppen.
Bedrijfsanalyse kan je opsplitsen in eenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:45 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
klinkt ook bekend idd dan is het ineen 2 uur snachts bij wijze van spreke maar wel af, ene ik wet ook niet precies wat een bedrijfsanalyse is ben ik tegelijk aan het uitzoeken
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bedrijfsanalyse kan je opsplitsen in een
interne analyse
externe analyse
Ik had ooit eens een heel lijstje wat in een bedrijfsanalyse allemaal voorkomt, zal ff kijken of ik het nog ergens kan vinden![]()
ben nog niet klaar en zou zosk ookal sturen damnquote:Op maandag 22 januari 2007 13:33 schreef SvenM het volgende:
Je zou aan het eind van je stage toch een foto plaatsen Theamerican
is wel mierenneukerig.. gaat het uiteindelijk niet meer om de informatie die erin staat?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:37 schreef Theamerican het volgende:
hij zit al me spelfouten op te noemen gaat lekker zo
Eisen van school zijn altijd onduidelijk..quote:Op maandag 22 januari 2007 13:28 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
heb ik inmiddels al, sterker nog ff googlen en ikkwam al een heel end alleen de eisen van school zijn iets wat onduidelijk
maar heb een Stakeholder analyse. en een SWOT analyse gebruike en een verhaaldje erom heen getypt dus ik zie wel wat de uitslag wordt alsik het inlever
zei ik ook al zit zo blad bij welke punten die moet beoordelen zei daar moet je naar kijken hij zeg ja maar spelfouten leestekens enzo hoor erook bijquote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
is wel mierenneukerig.. gaat het uiteindelijk niet meer om de informatie die erin staat?![]()
Niet lullig bedoeld.. maar op zich mag je best meer gebruik maken van leestekensquote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zei ik ook al zit zo blad bij welke punten die moet beoordelen zei daar moet je naar kijken hij zeg ja maar spelfouten leestekens enzo hoor erook bij
nooit gehad dit
ligt me gewoon niet die leestekens vind stom dom en snap er geen zak van wanneer ik , " " ; moet doenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld.. maar op zich mag je best meer gebruik maken van leestekensSoms moet ik 3 keer lezen om te begrijpen wat je bedoelt
En ik weet wel dat dit alleen FOK! is.. Maar beter gebruik je het overal, dan hoef je ook niet meer na te denken als je verslag moet schrijven.
Dit is een test op het gebied van mijn leestekens. Waarom? Gewoon daarom.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:03 schreef Theamerican het volgende:
dit is test op gebied van mijn leestekens waarom, gewoon daarom.
punten ervoor zijn:
je wordt er beter in.
het is handig.
"goed"
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 januari 2007 14:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit is een test op het gebied van mijn leestekens. Waarom? Gewoon daarom.
Punten ervoor zijn:
- Je wordt er beter in;
- Het is handig.
"goed"
![]()
waarschijnlijk wel, succes nog dit jaarquote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef Stranger het volgende:
Oh ja mensen, ik ben klaar, het slowchatten was leuk, en ik zie een gedeelte van jullie vast volgend jaar de eerste helft van het schooljaar weer
Het eerste helft van het volgende schooljaar zit ik misschien in Zweden.. het 2e helft van het volgende jaar..ben ik wel weerquote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef Stranger het volgende:
Oh ja mensen, ik ben klaar, het slowchatten was leuk, en ik zie een gedeelte van jullie vast volgend jaar de eerste helft van het schooljaar weer
een typische gevalletje van zodra de kat van huis is, dansen de muizen op tafelquote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef NrSiX het volgende:
Ciao Stranger
Ik snap iets niet, collega's hier moeten targets halen om in dienst te blijven, zodra de baas de deur uit is gaat spele.nl aan.. als ik in die positie van hun zat was ik op jacht gegaan buiten de deur om nieuwe klanten te scoren maar goed :S
tja.. misschien hebben zij die tijd al achter hun en doen ze nu liever niks.. en zien ze t wel allemaal..quote:Op maandag 22 januari 2007 14:24 schreef NrSiX het volgende:
Ciao Stranger
Ik snap iets niet, collega's hier moeten targets halen om in dienst te blijven, zodra de baas de deur uit is gaat spele.nl aan.. als ik in die positie van hun zat was ik op jacht gegaan buiten de deur om nieuwe klanten te scoren maar goed :S
Doei!!quote:Op maandag 22 januari 2007 14:19 schreef Stranger het volgende:
dat kan maar ze zijn beiden gewaarschuwdquote:Op maandag 22 januari 2007 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja.. misschien hebben zij die tijd al achter hun en doen ze nu liever niks.. en zien ze t wel allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |