Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh, stemmen Fokkers niet? ... dan heb ik vast een paar regels overtreden want ik heb net een godvermogen uitgegeven aan Huub. Neem mij alsjblieft niet kwalijk dan, ben een beginnend Fokker.
Hou maar mn mond...............durf niet te posten wat ik hoopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia komt Brian en Nena vergezellen
en Natasia zit bij haar kinderen.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Leuk dat Natasia er ook weer bij is gaan zitten. Ze meldt dat Ilona bij de "populaire" bewoners zit.
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hou maar mn mond...............durf niet te posten wat ik hoop
Thanks voor de uitleg Sonique. Ik heb me bij deze poll laten leiden door m'n emoties. Soort van haatgevoelens tegen ...eh .... tegen iedereen die tegen Huub was ....de rest eigenljk. Dus dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.
Maar vele FOKKERS komen van BB af, en daar is het meer regel van uitzondering dat je gewoon niet stemt omdat het vermoeden er was dat het allemaal doorgestoken kaart was.
ik wel iig...
Het maakt ze echt geen bal uit Danny ! Anders hadden ze haar er geen eens in gelatenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Ik begrijp dat de poll is geweest en dat Huub op 1 stond. Misschien is dit dan reden om die trol eruit te flikkeren. Ik ben er wel voor om de politiek er nog eens bij te halen. Het mag toch niet zo zijn dat iemand maandenlang z'n kids vrijwillig uit handen geeft uit eigenbelang en zelfgeilerij? Als de redactie z'n uiterste best doet haar erin te houden moeten er misschien andere opties worden bekeken om haar eruit te krijgen, of in ieder geval haar kinderen veilig te stellen, bij een moeder die WEL van ze houdt.
Ik ben het met je eens dat ze er gewoon uit moet, maar of haar kinderen daar beter van worden??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Ik begrijp dat de poll is geweest en dat Huub op 1 stond. Misschien is dit dan reden om die trol eruit te flikkeren. Ik ben er wel voor om de politiek er nog eens bij te halen. Het mag toch niet zo zijn dat iemand maandenlang z'n kids vrijwillig uit handen geeft uit eigenbelang en zelfgeilerij? Als de redactie z'n uiterste best doet haar erin te houden moeten er misschien andere opties worden bekeken om haar eruit te krijgen, of in ieder geval haar kinderen veilig te stellen, bij een moeder die WEL van ze houdt.
volgens mij denkt ze aan het woord verzuipenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?![]()
Nee, joh, nog ergerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij denkt ze aan het woord verzuipen![]()
Heeft Ilona in de afgelopen maanden iets nuttigs bijgedragen tot het programma? Ik volg DGK pas 3 weken en ik begin me af te vragen wat ze in dit programma doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Zou er nu een keuze moeten gemaakt worden tussen NL en Ilona ? ( als laatste 2 )
Dat was al zo erg en wordt nog erger, maar hulp moetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ze er gewoon uit moet, maar of haar kinderen daar beter van worden??
Ze doet de boodschappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Ilona in de afgelopen maanden iets nuttigs bijgedragen tot het programma? Ik volg DGK pas 3 weken en ik begin me af te vragen wat ze in dit programma doet
Ik zou wel eens de DGK 'point of view' willen horen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Hier gewoon wel hoorquote:
Kunnen we op zijn minst afspreken dat we geen caps meer maken van dwnngmw ??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1516455714.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk! Een orka in het bubbelbad!
eens en van Zdngmwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen we op zijn minst afspreken dat we geen caps meer maken van dwnngmw ??
Uh wat doe jij hier? vol down?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, gaat iets niet goed ........
[afbeelding]
Idd, ze kijkt niet bepaald vrolijk...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mja...quote:Talpa speelt het spel mee. niets is waar Wilgo heeft geld gehad. chek dis
« on: Yesterday at 09:51:02 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
ZOals eerder vermeld is het uit gelekt, dat Talpa het mee speelt en wilgo een ex bedrag heeft gegeven voor zijn spel achter de schermen. Hij moest doen alsof. Als je terug leest wat in de voorwaarde staat geschreven gaat het lampje branden.
Hier staat een stuk wat ze van je vragen.
En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t. Nou ja, bijna dan. Want je mede-Miljonairs kunnen besluiten je er, mits unaniem, uit te stemmen. En ook populariteit speelt een belangrijke rol.
Maar het belangrijkste is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang. Durf jij die uitdaging aan te gaan?
Het populariteit van Nats is niet hoog onder de Blanke bevolking. Het is de redacktie die een vuil spel speelt.
Ze lurken nu nog steeds mee al die tijd, maar idd geen antwoord gezien op jouw vragenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Misschien dat donder en bliksem wel een optie zijn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef crohntje het volgende:
Wat irritant weer dat geld over de balk smijten om niks. Nataas; dus ik ga bellen; we willen licht bij de jacuzzi en.......pfffff
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'tis hier toch ook gezellig
ik heb mijn post zelfs nog een gequote, maar mocht niet batenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Dat wordt genieten dan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
IK MIS JE HEEL ERG OP VOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja...
Kom je toch gezellig hier ?quote:
Hoi, BS!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, hij heeft iets gekregen wat LAKSerend werkt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
De "bakstenen" waar Bart last van had, zijn verdwenen bevestigd hij nu
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heet geen imoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...
Ze zit aan de passoa dus zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
Zie je mijn avatar ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
Serieus bedoelt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik heet geen imo![]()
En dan is het nog Mevrouw Imo![]()
daar luister ik nu ook naar, is me ietssssssss te gezellig in de jacuzziquote:
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
Ah Thanks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
huub heeft 36 punten gejat als tegenactie, dus dat krijgt ze ook wel wat aandacht van NL
Sorry grapjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Serieus bedoelt?
Of weet je echt niet wat imo is?
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat weer als vanouds .... hoe dronken wordt hij vanavond ?
[afbeelding]
Ja natasia, vreeet en zuip je maar weer dik...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.![]()
ik had begrepen in de uitzending dat NL en bart ze hadden gejat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah Thanks.
Ik hoop dat het trouwens uitkomt dat die walgelijke Brian ze van Huub heeft gejat.
ooo maar die komt vast nog wel ...vooral na deze uitslagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog mee
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Effe poll erin en iedereen kijkt weer.
Dacht toch dat een heleboel er genoeg van hadden straks.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja natasia, vreeet en zuip je maar weer dik...
Het doel waarvoor je in het huis zit en je je gezin voor in de steek laat is dus ook niet zo belangrijk...
Gelukkig zet je hier je familie niet mee bekijks...
Dom wijf...
Dan maar "in mijn ogen". Sinds de gouden kooi houd ik niet zo van Engelse termenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
kan
'in my opinion' is het orgineel
Ow, ik dacht dat ik wat anders had gelezen hier. Naja, whatever.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
ik had begrepen in de uitzending dat NL en bart ze hadden gejat.![]()
jeetje je lijkt nu op Brainlessquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik wat anders had gelezen hier. Naja, whatever.
streams staan uit hier, ik lees het wel als ze weer aan kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
Wat moet dat stelletje hufters zich lullig voelen nu zeg. Héérlijk, dat gemaakt vrolijke, dat geforceerd bagatelliseren van de poll, whehehehe.![]()
Heeft iemand een filmpje van het verschijnen van de uitslag? Ik wil die koppen nog wel eens zien.
Nataasia lijkt als enige écht vrolijk. Zingend: "Ik mag blijven, ik mag blijven."
Nataasia lijkt me ineens een hele sterke kandidaat om te winnen. Die gaat er nooit vrijwillig uit. Nog niet met 10 paarden.![]()
wij kijken teveel naar natasia !! slecht voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Nee hoor, had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Day zal ook wel balen nu Baqrtje is onttroont![]()
Volgens mij is het kunstgrasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
btw, gras is toch niet zo groen in deze tijd van het jaar?
Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
streams staan uit hier, ik lees het wel als ze weer aan kunnen![]()
Ik heb ook zeer degelijk wel gestemd op Huub en Sylvia een aantal keren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.
Maar vele FOKKERS komen van BB af, en daar is het meer regel van uitzondering dat je gewoon niet stemt omdat het vermoeden er was dat het allemaal doorgestoken kaart was.
Niet dat dit doorgestoken kaart zou zijn trouwens, maar de meeste zijn er gewoon principieel op tegen denk ik dan...
Alle sms dingetjes op TV.
ik wel iig...
Ik help het je hopen, maar ik ben het hopen wat haar betreft zo langzamerhand aan het afleren....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.
quote:
ja ik ook, maar ja als je nix te hopen hebt is het nog erger om naar haar te kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik ben het hopen wat haar betreft zo langzamerhand aan het afleren....![]()
Stop dan nu maar, ze blijft nog een paar maandenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Als die draak er over 2 weken nog steeds in zit dan stop ik met kijken
idd, iemand die z'n statement kracht wil bijzetten door een aangedikte slagzin te gebruiken als bewijs getuigt dat het water/cel inhoud van de persoon z'n hoofd een verkeerde verhouding heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, had niet anders verwacht.
Ben ergens nog verbaasd dat hij 2e staat.
En mensen, het Mamjo-forum is nou echt geen betrouwbare bron!
Ik ga hier echt niet verkondigen dat Wilgo niet om is gekocht, maar het klakkeloos aannemen, omdat het op Mamjo gepost is, doe ik ook niet.
Hier gaat er dan een hele goede fles wijn open. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.
Mag ik, mag ik?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Wie houdt Natasia haar hoofd even onder water? Dank u.
Be my guest.quote:
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard inquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook teut aan het worden....
Ik vermoed angst. Angst om door haar neergesabeld te worden....Om geen weerwoord te hebben, dat is de enige verklaring.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Be my guest.
Waarom doet "die groep" alsof ze Natasia zo cool vinden? Waarom? Dit houdt een mens toch niet vol in z'n leven?
Oh god, ik hou m'n hart weer vast.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook teut aan het worden....
dat wil ik zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Huub gaat ook de jacuzzi in. Ilona zegt als jij erin stapt stapt de rest eruit.
Huub zegt dat boeit me niet.
Ziet er wel naar uit .....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard in
Gecombineerd met de frustratie van de poll kan het nog leuk worden als Huub zo de Yacuzi in gaat....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard in
Great Cap !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit .....
[afbeelding]
Haat is een te mild woord.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:22 schreef Missy_1974 het volgende:
ja hoor natas begint al: Hoezo nodig jij jezelf uit
huub: het is ook mijn jacuzi
Waarmee wil ze de rest dan neersabelen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik vermoed angst. Angst om door haar neergesabeld te worden....Om geen weerwoord te hebben, dat is de enige verklaring.
Ze vindt altijd wel een reden om om haar heen te slaan..... Al is het om de klank van een stem....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarmee wil ze de rest dan neersabelen?
Het betekenbd niet dat als je het hardst en het meest praat en schreeuwt en niet niet luisterd, je autoatisch ook gelijk hebt natuurlijk...
Maar dat is een bijefect van egocentrisme. Je gelooft dat de andere denken dat je gelijk hebt omdat dat ook wereklijk zo is in je egocentristische (is dat een woord?) universum...
Je bent zeker niet de enige....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:25 schreef petraa het volgende:
Ik Haat haar
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:28 schreef Meneermax het volgende:
Natas moet gewoon eens een flinke hartstilstand krijgen.
Ik haat haar ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige....![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:28 schreef Meneermax het volgende:
Natas moet gewoon eens een flinke hartstilstand krijgen.
Ik heb ook meerdere visioenen gehad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:27 schreef petraa het volgende:
Ze kan ook zo verschrikkelijk ongeinteresseerd kijken als huub aan het praten is. Ik zou haar zo graag haar nek omdraaien. Heb nooit moordneigingen gehad maar nu wel
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef blomst het volgende:
Huub reageerd weer goed.
Als hij nu maar niet teveel gaat drinken![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Meneermax het volgende:
Zo heftig is het met BB nooit geweest he? Zoveel haat tegen een bewoner?
precies je zegt het goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Dat geschreeuw is precies de reden waarom ze niet met haar in discussie gaan, ze luistert toch niet. Why waste your breath?
Het jammere is alleen dat ze daardoor denkt dat ze 'de strijd' gewonnen heeft.
Nou..... Hilde, Menno, Etienne komen een beetje in de buurt hoor....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Meneermax het volgende:
Zo heftig is het met BB nooit geweest he? Zoveel haat tegen een bewoner?
Hij begint al aardig op weg te gaan jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:30 schreef ruby het volgende:
NL klinkt ook lekker helder. Ik hoor 'm af en toe slissen.
Je dicht Natasia teveel hersencellen toe.... Ze kan alléén maar bashen. Dat is haar makke.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:30 schreef Sonique het volgende:
Ok, dus even samenvatten wat Natsia zegt:
Huub heeft de eerste plek te danken omdat zij (hun) huub de hele tijd hebben lopen kutten en huub bij Fok in de slachtofferrol kwam en dardoor de simpatiestemmen kreeg...
Maar waarom beginnen ze nu weer (en vooral natasia) Huub te bashen dan?
Dat is dan toch behoorlijk dom, want Huub heeft nu een 'klein' stokje achter de deur.
Mij bashen, ik populair zijn... toch?
Of toch niet?
Nee, hij zou wat wijn gaan halen geloof ik voor Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef noucky het volgende:
Is Huub de jacuzzi uitgejaagd? Ik zie hem nu ineens bij het bed.
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar egoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Dat geschreeuw is precies de reden waarom ze niet met haar in discussie gaan, ze luistert toch niet. Why waste your breath?
Het jammere is alleen dat ze daardoor denkt dat ze 'de strijd' gewonnen heeft.
ja...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Slaap lekker Sonique, en ik hoop voor je dat Natasia niet in je dromen verschijnt.
Mooi he? Wat een secreet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
Natasia tegen Nena:
'Liefde? Jij kan het nog geen eens spellen!!"
Dat breekt m'n klomp. ik kap ermee..
Truste...
Hear ! Hear !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:31 schreef noucky het volgende:
De ratten en Natasia staan bij mij zo laag dat ze nooit meer in waarde kunnen gaan stijgen.
Mochten ze zich ietwat anders opstellen, dan zijn ze bij mij nog niet achting gestegen.
Voor mij blijven Huub en Sylvia dan ook nog zeer lange tijd op nummer 1 staan.
Die is mooi bedacht!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar ego
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:35 schreef snetje het volgende:
en wederom distans ditansjee distanschieerd distantieert bart zich weer van de mensen waar hij niet mee geaassood assoos stellutje associalen geassocieerd wil worden ....kortom iedereen dus![]()
Ok, ik heb mijn glas al in de aanslag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, hij zou wat wijn gaan halen geloof ik voor Brian
een motje..... in het bad...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een dotje van een knotje
[afbeelding]
Is ook niet nodig. We houden wel weer een kaartenactie namens FOK!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)
Lijkt me toch een leuke binnenkomer.
Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
Jaaaaaaa en dan doe ik ook weer mee ook voor Danny maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. We houden wel weer een kaartenactie namens FOK!![]()
Gogogo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)
Lijkt me echt te gek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Viel mij van de week ook al op. Ze kijkt hem nooit in de ogen, als ze tegen hem praat kijkt ze ergens anders heen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
En hij is nog niet eens begonnen aan zijn favo drankje, de whiskeyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
.NL is weer straalbezopen aan het worden......
Minstens 2 maanden.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .. volgens mij heeft Sylvia gewoon een spannend boek in dat tijdschrift verstopt. Ze leest er al een week in
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
[b]Egocentrisme is een term uit de psychologie. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
Ik zei toevallig nog geen 5 minuten geleden dat Natasia wel een autist leek. Volkomen in haar eigen wereldje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.[/i]
Wonderen bestaan maar in dit geval vrees ik het ergste......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar ego
Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Misschien gaat ie Natasia wel bekken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
.NL is weer straalbezopen aan het worden......
Nee nee, moet je subtieler doen:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Klopt helemaal he...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Egocentrisme is een term uit de psychologie. Wie egocentrisch is, heeft een verminderd vermogen om zich in een ander of diens standpunten of gevoel te verplaatsen (empathie). Het gevolg is dat de persoon zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is. Er wordt verondersteld dat bij egocentrisme de zogenaamde theory of mind een rol speelt. Dit is het vermogen om het gedachtepatroon van een ander te kunnen overzien of construeren en tot op zekere hoogte een reactie te kunnen voorspellen.
Egocentrisme dient niet te worden verward met egoïsme. Bij egoïsme is iemand wel op de hoogte van de wensen van een ander, maar niet bereid te delen.
Bij een aantal psychische aandoeningen komt egocentrisme voor. Bij aandoeningen als anti-sociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis kan iemand zich sympathiek en meelevend opstellen, maar meestal blijkt dit gefingeerd te zijn om een bepaald doel te bereiken. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me echt te gek.
Ik zou het niet kunnen.
je moet ontzettend veel ballen hebben om dat te kunnen.![]()
Ga je mond spoelen....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien gaat ie Natasia wel bekken.![]()
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee nee, moet je subtieler doen:
Hoi, ik ben Danny.
Ik heb geen vriendin en ook geen kinderen. Ik ben ook niet vet en redelijk knap en heb ik geen dokters nodig om me goed te voelen.... etc etc...
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
"Hoi, ik ben Danny"
dat wil je alleen maar zien omdat jij hem zo vindt.. dat tussen bart en lelsey is echt als je dat niet ziet ben je erg dom..ik vind Bart veruit de sterkste speler.. zag je ook gister aan tafel hoe die Natasia als buffer gebruikte en zo het poker-uitje naar zich toetrokquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
Super goed idee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.
"Ik hou van mijn kiddies en van mijn wilgoooooowwww"
"maar lang niet zoveel als van jezelf en aandacht"
Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
b) ik heb alles hier op FOK! al 1000x eerder gehoord
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
Ik denk dat je een reeële kans maakt !!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.
"Ik hou van mijn kiddies en van mijn wilgoooooowwww"
"maar lang niet zoveel als van jezelf en aandacht"
Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
b) ik heb alles hier op FOK! al 1000x eerder gehoord
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
Precies!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"![]()
ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.
Vandaar dat dat alleen maar een begin is. Weet ze meteen dat ze niet over me heen gaat lopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.
Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.
Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggendta lukt in een uurtje ook wel
![]()
![]()
Die zit natuurlijk te bedenken hoe ie Natasia in z'n bed kan krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef noucky het volgende:
Is het stilte voor de storm dat we Nattenel niet echt horen ? Blijkbaar moet er eerst een fles naar binnen eer hij de moed kan verzamelen om weer te gaan bashen.
Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.
Ben effe nieuwsgierig.
Niet als je je voorstelt als streamer. Daar blijken ze ontzag voor te hebben....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.
Golden Talkroom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?
Wow ! Right moment, Dude !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verliefd op het glas .......
[afbeelding]
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Nl is observing...
dan heeft ze nog heel wat te verbeterenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'ik verbeter mezelf'
Och, de puisten op m'n reet zijn lastiger dan jijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
ik wachtquote:Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
leg uit?quote:Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!!
leg uit?quote:YOUR ASS IS MINE!!!
leg uit?quote:YOUR ASS IS MINE!!"
leg uit?quote:YOUR ASS IS MINE!!"
Moment, trek ik ff me jas uit. Maar, leg uit?quote:YOUR ASS IS MINE!!"
Ow dit was een hele makkelijke voor Nenaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
Natasia tegen Nena:
'Liefde? Jij kan het nog geen eens spellen!!"
Dat breekt m'n klomp. ik kap ermee..
Truste...
Ik sproei hier heel mijn computer onder. hahaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef noucky het volgende:
Surinamers zijn over het algemeen rumoeriger als Nederlanders, maar Nataasia lijkt mij echt een geval apart. Die foto met het afgebrande huis en een vrouw erbij komt nu wel erg dichtbij de waarheid in de toekomst.
Ah oké. Zoiets moet je ook rustig aan doen. Voor je het weet, krijg je nachtmerries.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja, maar dat was pas de eerste keer....
Doe het meestal in etappes...
Ik lees jou vaker en ik zie hoezeer jij VOOR de ratten bent. Ik denk dat jij dan iets over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:49 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat wil je alleen maar zien omdat jij hem zo vindt.. dat tussen bart en lelsey is echt als je dat niet ziet ben je erg dom..ik vind Bart veruit de sterkste speler.. zag je ook gister aan tafel hoe die Natasia als buffer gebruikte en zo het poker-uitje naar zich toetrok![]()
Bart!!![]()
'mis je je kinderen?'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Och, de puisten op m'n reet zijn lastiger dan jij
[..]
ik wacht
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
Moment, trek ik ff me jas uit. Maar, leg uit?
Met een herhaling van zinnen gaat ze er niet komen. Dat spelletje kan ik ook spelen hoor.
En 's morgens out of the blue
"mogguh Natasia, aangekomen?"
En EXTREEM vriendelijk blijven natuurlijk.
Een camping is er een etiquettecursus bij.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: toch wel jammer van die twaalf uur, want ik had me eens flink uit elkaar kunnen laten trekken
Jezus Natasia!!! ....
advies kwartier voor je je bed in duikt de streams uit zetten. Voor je het weet komt Satan bij je spoken in je dromen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah oké. Zoiets moet je ook rustig aan doen. Voor je het weet, krijg je nachtmerries.![]()
Je kan het ook echt lezen zoals hoe zij het zou zeggen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"![]()
Nooit op clubs geweest.quote:
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzoquote:
daar baal ik ook van. Hoop dat ze snel naar bed gaan want ik wil de explosie over de cp nog ff meemaken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
oh kut, Huub wordt dronken....Gaat niet goed.....
Meldt je aan ! Gaat lukken !quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzo
Of: "Erg hè, zo'n levertransplantatie."quote:
Of gewoon een briefje op haar kussen. dat is 1 richtingsverkeer...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je kan het ook echt lezen zoals hoe zij het zou zeggen...![]()
![]()
Ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. Maar het kan ook zijn dat ik het geblockt heb. Zeg maar eeen natuurlijke filter dat beelden van enge bewoners tegenhoudt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
advies kwartier voor je je bed in duikt de streams uit zetten. Voor je het weet komt Satan bij je spoken in je dromen.![]()
Cheers mate ! Down the drain.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nevelig ......
[afbeelding]
*proest*quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzo
Die slaapt alquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
Waar is Sylvia eigenlijk?
Een maand is lang en aangezien ik daar niet op FOK! zou mogen verveel ik me toch dus ik zou haar sowieso overal stalken. Heb toch niks beters te doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Erg hè, zo'n levertransplantatie."
Eigenlijk wel een goed idee ja, iemand dat huis in die Nataasia gaat proberen te slopen binnen een maand. En dat je dan kan wedden wie je denkt dat er wint of zo.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Wireless het volgende:
[..]
Schaduw en copyrigth op een screenshot![]()
Ik ga dan voor het eerst op je stemmen in de popi poll.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Een maand is lang en aangezien ik daar niet op FOK! zou mogen verveel ik me toch dus ik zou haar sowieso overal stalken. Heb toch niks beters te doen
Nah. Wat heb jij nou weer voor een raar beeld van campings.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Een camping is er een etiquettecursus bij.....![]()
trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
M'n ogen knallen dicht. Slaap lekker allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |