Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzoquote:
daar baal ik ook van. Hoop dat ze snel naar bed gaan want ik wil de explosie over de cp nog ff meemaken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
oh kut, Huub wordt dronken....Gaat niet goed.....
Meldt je aan ! Gaat lukken !quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzo
Of: "Erg hè, zo'n levertransplantatie."quote:
Of gewoon een briefje op haar kussen. dat is 1 richtingsverkeer...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je kan het ook echt lezen zoals hoe zij het zou zeggen...![]()
![]()
Ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. Maar het kan ook zijn dat ik het geblockt heb. Zeg maar eeen natuurlijke filter dat beelden van enge bewoners tegenhoudt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
advies kwartier voor je je bed in duikt de streams uit zetten. Voor je het weet komt Satan bij je spoken in je dromen.![]()
Cheers mate ! Down the drain.....quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nevelig ......
[afbeelding]
*proest*quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzo
Die slaapt alquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
Waar is Sylvia eigenlijk?
Een maand is lang en aangezien ik daar niet op FOK! zou mogen verveel ik me toch dus ik zou haar sowieso overal stalken. Heb toch niks beters te doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Erg hè, zo'n levertransplantatie."
Eigenlijk wel een goed idee ja, iemand dat huis in die Nataasia gaat proberen te slopen binnen een maand. En dat je dan kan wedden wie je denkt dat er wint of zo.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Wireless het volgende:
[..]
Schaduw en copyrigth op een screenshot![]()
Ik ga dan voor het eerst op je stemmen in de popi poll.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Een maand is lang en aangezien ik daar niet op FOK! zou mogen verveel ik me toch dus ik zou haar sowieso overal stalken. Heb toch niks beters te doen
Nah. Wat heb jij nou weer voor een raar beeld van campings.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
Een camping is er een etiquettecursus bij.....![]()
trustequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:07 schreef ruby het volgende:
M'n ogen knallen dicht. Slaap lekker allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |