'mis je je kinderen?'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef Danny het volgende:
[..]
Och, de puisten op m'n reet zijn lastiger dan jij
[..]
ik wacht
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
leg uit?
[..]
Moment, trek ik ff me jas uit. Maar, leg uit?
Met een herhaling van zinnen gaat ze er niet komen. Dat spelletje kan ik ook spelen hoor.
En 's morgens out of the blue
"mogguh Natasia, aangekomen?"
En EXTREEM vriendelijk blijven natuurlijk.
Een camping is er een etiquettecursus bij.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: toch wel jammer van die twaalf uur, want ik had me eens flink uit elkaar kunnen laten trekken
Jezus Natasia!!! ....
advies kwartier voor je je bed in duikt de streams uit zetten. Voor je het weet komt Satan bij je spoken in je dromen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah oké. Zoiets moet je ook rustig aan doen. Voor je het weet, krijg je nachtmerries.![]()
Je kan het ook echt lezen zoals hoe zij het zou zeggen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"
Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"![]()
Nooit op clubs geweest.quote:
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzoquote:
daar baal ik ook van. Hoop dat ze snel naar bed gaan want ik wil de explosie over de cp nog ff meemaken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
oh kut, Huub wordt dronken....Gaat niet goed.....
Meldt je aan ! Gaat lukken !quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, die zal er vast wel tussen zitten. Maar bij van die uitspraken als 'ik hou van me kiddies' zou ik me expres verslikken in m'n drankje enzo
Of: "Erg hè, zo'n levertransplantatie."quote:
Of gewoon een briefje op haar kussen. dat is 1 richtingsverkeer...quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je kan het ook echt lezen zoals hoe zij het zou zeggen...![]()
![]()
Ik heb er gelukkig nog geen last van gehad. Maar het kan ook zijn dat ik het geblockt heb. Zeg maar eeen natuurlijke filter dat beelden van enge bewoners tegenhoudt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
advies kwartier voor je je bed in duikt de streams uit zetten. Voor je het weet komt Satan bij je spoken in je dromen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |