abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:39:57 #201
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45424376
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)

Lijkt me toch een leuke binnenkomer.

Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:40:00 #202
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45424378
Egocentrisme is een term uit de psychologie. Wie egocentrisch is, heeft een verminderd vermogen om zich in een ander of diens standpunten of gevoel te verplaatsen (empathie). Het gevolg is dat de persoon zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is. Er wordt verondersteld dat bij egocentrisme de zogenaamde theory of mind een rol speelt. Dit is het vermogen om het gedachtepatroon van een ander te kunnen overzien of construeren en tot op zekere hoogte een reactie te kunnen voorspellen.

Egocentrisme dient niet te worden verward met egoïsme. Bij egoïsme is iemand wel op de hoogte van de wensen van een ander, maar niet bereid te delen.

Bij een aantal psychische aandoeningen komt egocentrisme voor. Bij aandoeningen als anti-sociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis kan iemand zich sympathiek en meelevend opstellen, maar meestal blijkt dit gefingeerd te zijn om een bepaald doel te bereiken. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
pi_45424381
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:40:45 #204
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45424406
LOL .. volgens mij heeft Sylvia gewoon een spannend boek in dat tijdschrift verstopt. Ze leest er al een week in
pi_45424410
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef ruby het volgende:

[..]

Is ook niet nodig. We houden wel weer een kaartenactie namens FOK!
Jaaaaaaa en dan doe ik ook weer mee ook voor Danny maak ik een uitzondering.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_45424412
quote:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)

Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
Gogogo.
Maaf zullen je kindertjes je niet missen
Goedemorgen :W
pi_45424427
.NL is weer straalbezopen aan het worden......
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45424440
quote:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"

Lijkt me echt te gek.
Ik zou het niet kunnen.
je moet ontzettend veel ballen hebben om dat te kunnen.
pi_45424442
Zoals de zaken nu staan zou wat mij betreft Huub of Sylvia op den duur als winnaar uit de bus mogen komen.
Nena is ook wel okay maar niet als winnaar want die heeft al een paar keer laten weten dat ze een paar miljoen niet veel geld vind en het huis ook niet zo bijzonder groot...
pi_45424453
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
Viel mij van de week ook al op. Ze kijkt hem nooit in de ogen, als ze tegen hem praat kijkt ze ergens anders heen.
pi_45424458
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

www.goudenkooi.tv (gokje?)
Dank je Bong

http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:42:14 #212
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45424459
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
En hij is nog niet eens begonnen aan zijn favo drankje, de whiskey
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45424467
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .. volgens mij heeft Sylvia gewoon een spannend boek in dat tijdschrift verstopt. Ze leest er al een week in
Minstens 2 maanden.....
pi_45424471
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
[b]Egocentrisme is een term uit de psychologie. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
Klopt precies !
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:42:36 #215
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424474
quote:
Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.[/i]
Ik zei toevallig nog geen 5 minuten geleden dat Natasia wel een autist leek. Volkomen in haar eigen wereldje.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_45424489
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar ego
Wonderen bestaan maar in dit geval vrees ik het ergste......
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:43:12 #217
58921 Day
You can fly!
pi_45424493
quote:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"

Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.
Natasia leeft in haar eigen wereld en daar is zij de koningin.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:43:53 #218
521 ruby
Hell yeah!
pi_45424514
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
Misschien gaat ie Natasia wel bekken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:45:24 #219
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45424558
quote:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"

Nee nee, moet je subtieler doen:

Hoi, ik ben Danny.
Ik heb geen vriendin en ook geen kinderen. Ik ben ook niet vet en redelijk knap en heb ik geen dokters nodig om me goed te voelen.... etc etc...
pi_45424592
quote:
Egocentrisme is een term uit de psychologie. Wie egocentrisch is, heeft een verminderd vermogen om zich in een ander of diens standpunten of gevoel te verplaatsen (empathie). Het gevolg is dat de persoon zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is. Er wordt verondersteld dat bij egocentrisme de zogenaamde theory of mind een rol speelt. Dit is het vermogen om het gedachtepatroon van een ander te kunnen overzien of construeren en tot op zekere hoogte een reactie te kunnen voorspellen.

Egocentrisme dient niet te worden verward met egoïsme. Bij egoïsme is iemand wel op de hoogte van de wensen van een ander, maar niet bereid te delen.

Bij een aantal psychische aandoeningen komt egocentrisme voor. Bij aandoeningen als anti-sociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis kan iemand zich sympathiek en meelevend opstellen, maar meestal blijkt dit gefingeerd te zijn om een bepaald doel te bereiken. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
Klopt helemaal he...
Maar ze is ook nog eens narcistisch
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:47:18 #221
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424606
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Lijkt me echt te gek.
Ik zou het niet kunnen.
je moet ontzettend veel ballen hebben om dat te kunnen.
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.
"Ik hou van mijn kiddies en van mijn wilgoooooowwww"
"maar lang niet zoveel als van jezelf en aandacht"
Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
b) ik heb alles hier op FOK! al 1000x eerder gehoord
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:47:26 #222
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45424612
Natasia tegen Nena:
Ik vind je lief omdatr ik je lief vindt, maar als ik je moet branden doe ik dat ook gewoon

Ze zit weer op haar oude volume.
pi_45424619
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef ruby het volgende:

[..]

Misschien gaat ie Natasia wel bekken.
Ga je mond spoelen....

pi_45424625
Surinamers zijn over het algemeen rumoeriger als Nederlanders, maar Nataasia lijkt mij echt een geval apart. Die foto met het afgebrande huis en een vrouw erbij komt nu wel erg dichtbij de waarheid in de toekomst.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:48:35 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424645
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef Sonique het volgende:

[..]

Nee nee, moet je subtieler doen:

Hoi, ik ben Danny.
Ik heb geen vriendin en ook geen kinderen. Ik ben ook niet vet en redelijk knap en heb ik geen dokters nodig om me goed te voelen.... etc etc...
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:48:44 #226
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_45424650
Volgens mij elke keer als ze in dat bubbelbad zitten beginnen ze nena te "kneden"
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  Moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 23:48:54 #227
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45424657
quote:
"Hoi, ik ben Danny"
Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:49:38 #228
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_45424672
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
dat wil je alleen maar zien omdat jij hem zo vindt.. dat tussen bart en lelsey is echt als je dat niet ziet ben je erg dom..ik vind Bart veruit de sterkste speler.. zag je ook gister aan tafel hoe die Natasia als buffer gebruikte en zo het poker-uitje naar zich toetrok

Bart!!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_45424692
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:

[..]

Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
Super goed idee.
maar NL wilde het ook zo doen.
Maar die is voor de bijl gegaan.
Ben bang dat de redactie niet van je weet wel bashen houd
pi_45424695
Is het stilte voor de storm dat we Nattenel niet echt horen ? Blijkbaar moet er eerst een fles naar binnen eer hij de moed kan verzamelen om weer te gaan bashen.
pi_45424699
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:

[..]

a) ze kent me niet
Ik denk dat je een reeële kans maakt !!!

Go for it ! Ze worden helemaal gek daar !
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:50:49 #232
58921 Day
You can fly!
pi_45424703
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:

[..]

Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"
Precies!
Het beste zou nog zijn om haar kompleet te negeren. En dat gaat Danny niet lukken, gok ik zo.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:50:57 #233
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45424709
quote:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"

ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggen dat lukt in een uurtje ook wel

[ Bericht 1% gewijzigd door snetje op 17-01-2007 00:23:42 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:50:59 #234
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45424711
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.

Dan maar direct en frontaal... Maar dan ook 300% en haar appart nemen en het haar zeggen.

En nadat ze het de anderen vertelt heeft het gewoon keihard ontkennen...

Dat doet haar flippen.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:51:02 #235
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424713
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Day het volgende:

Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.
Vandaar dat dat alleen maar een begin is. Weet ze meteen dat ze niet over me heen gaat lopen
Het ENIGE wat zij doet is dezelfde zin 20x herhalen. Kom op, ik heb in de winkel KLANTEN gehad die zowel verbaal als qua persoonlijkheid sterker waren en daar was ik ook nooit van onder de indruk.
pi_45424731
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:

[..]

Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.
Ben effe nieuwsgierig.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:51:54 #237
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424735
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef snetje het volgende:

[..]

ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggen dta lukt in een uurtje ook wel
Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:52:04 #238
521 ruby
Hell yeah!
pi_45424737
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef noucky het volgende:
Is het stilte voor de storm dat we Nattenel niet echt horen ? Blijkbaar moet er eerst een fles naar binnen eer hij de moed kan verzamelen om weer te gaan bashen.
Die zit natuurlijk te bedenken hoe ie Natasia in z'n bed kan krijgen.
  Admin dinsdag 16 januari 2007 @ 23:52:22 #239
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_45424745
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.
Ben effe nieuwsgierig.
Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?
pi_45424753
je vergeet nog, IK KAN NIET MET JOU!
pi_45424774
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef Danny het volgende:

[..]

Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.
Niet als je je voorstelt als streamer. Daar blijken ze ontzag voor te hebben....
pi_45424780
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:52 schreef Danny het volgende:

[..]

Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?
Golden Talkroom.
pi_45424787
.NL is gewoon lekker zijn dosis aan het innemen....
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:54:44 #244
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_45424792
Verliefd op het glas .......

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:54:47 #245
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45424793
Nl is observing...
pi_45424798
NL is op een andere wereld......
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_45424810
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verliefd op het glas .......

[afbeelding]
Wow ! Right moment, Dude !
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:56:16 #248
521 ruby
Hell yeah!
pi_45424835
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Nl is observing...
Ik dacht dat jij ging slapen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:56:43 #249
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45424849
Natasia: 'ik verbeter mezelf'
pi_45424865
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'ik verbeter mezelf'
dan heeft ze nog heel wat te verbeteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')