quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)
Lijkt me toch een leuke binnenkomer.
Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
Jaaaaaaa en dan doe ik ook weer mee ook voor Danny maak ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Is ook niet nodig. We houden wel weer een kaartenactie namens FOK!![]()
Gogogo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
Hoe groot zou de kans zijn dat ik het huis in kan voor een maandje ofzo, enkel en alleen om Natasia aan te pakken op een manier die de huidige bewoners kennelijk niet durven.
"Hoi, ik ben Danny"
"O ja, jij bent die moeder die geen reet om haar 'kiddies' geeft, hoi" (en dat zo casual mogelijk tussen neus en lippen door he)
Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
Lijkt me echt te gek.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Viel mij van de week ook al op. Ze kijkt hem nooit in de ogen, als ze tegen hem praat kijkt ze ergens anders heen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
En hij is nog niet eens begonnen aan zijn favo drankje, de whiskeyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
.NL is weer straalbezopen aan het worden......
Minstens 2 maanden.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL .. volgens mij heeft Sylvia gewoon een spannend boek in dat tijdschrift verstopt. Ze leest er al een week in
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
[b]Egocentrisme is een term uit de psychologie. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
Ik zei toevallig nog geen 5 minuten geleden dat Natasia wel een autist leek. Volkomen in haar eigen wereldje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.[/i]
Wonderen bestaan maar in dit geval vrees ik het ergste......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar ego
Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Misschien gaat ie Natasia wel bekken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef Black_king het volgende:
.NL is weer straalbezopen aan het worden......
Nee nee, moet je subtieler doen:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
Klopt helemaal he...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Egocentrisme is een term uit de psychologie. Wie egocentrisch is, heeft een verminderd vermogen om zich in een ander of diens standpunten of gevoel te verplaatsen (empathie). Het gevolg is dat de persoon zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is. Er wordt verondersteld dat bij egocentrisme de zogenaamde theory of mind een rol speelt. Dit is het vermogen om het gedachtepatroon van een ander te kunnen overzien of construeren en tot op zekere hoogte een reactie te kunnen voorspellen.
Egocentrisme dient niet te worden verward met egoïsme. Bij egoïsme is iemand wel op de hoogte van de wensen van een ander, maar niet bereid te delen.
Bij een aantal psychische aandoeningen komt egocentrisme voor. Bij aandoeningen als anti-sociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis kan iemand zich sympathiek en meelevend opstellen, maar meestal blijkt dit gefingeerd te zijn om een bepaald doel te bereiken. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lijkt me echt te gek.
Ik zou het niet kunnen.
je moet ontzettend veel ballen hebben om dat te kunnen.![]()
Ga je mond spoelen....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien gaat ie Natasia wel bekken.![]()
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:45 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee nee, moet je subtieler doen:
Hoi, ik ben Danny.
Ik heb geen vriendin en ook geen kinderen. Ik ben ook niet vet en redelijk knap en heb ik geen dokters nodig om me goed te voelen.... etc etc...
"Hoi, ik ben Natasiaaaaaaaaaa"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
"Hoi, ik ben Danny"
dat wil je alleen maar zien omdat jij hem zo vindt.. dat tussen bart en lelsey is echt als je dat niet ziet ben je erg dom..ik vind Bart veruit de sterkste speler.. zag je ook gister aan tafel hoe die Natasia als buffer gebruikte en zo het poker-uitje naar zich toetrokquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:40 schreef noucky het volgende:
Bart vind ik een boer eerste klasse en vreselijk arrogant. Alsof hij alleen de villa kan winnen en goed is. Bart heeft totaal geen oog voor de ander, alleen zichzelf.
Ik snap ook werkelijk niet wat Lesley in hem ziet. Daarbij krijg ik steeds meer het idee dat Lesley niet echt verliefd op hem is.
Super goed idee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.
"Ik hou van mijn kiddies en van mijn wilgoooooowwww"
"maar lang niet zoveel als van jezelf en aandacht"
Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
b) ik heb alles hier op FOK! al 1000x eerder gehoord
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
Ik denk dat je een reeële kans maakt !!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:47 schreef Danny het volgende:
[..]
pff, dat zou mijn kennismaking zijn, maar ik heb nog wel meer te melden hoor.
"Ik hou van mijn kiddies en van mijn wilgoooooowwww"
"maar lang niet zoveel als van jezelf en aandacht"
Boem, boem, boem. Heel de FOK!king dag. Het mooie is natuurlijk dat ze weinig heeft om mij op te pakken.
a) ze kent me niet
b) ik heb alles hier op FOK! al 1000x eerder gehoord
c) wat zij vindt en zegt zal me echt m'n taas jeuken, daar ben ik dan niet voor. Ik ben er om haar zo snel mogelijk over het randje te duwen. De huidige groep doet niets dan haar waanbeelden versterken, maar dat zou dan heel snel over zijn. Ik heb knor's toestemming al om het huis in te gaan een maandje of twee, daarna vertrek ik vrijwillig (wil ik ook gewoon voor tekenen) en kan de eerstvolgende échte kandidaat erin.
Precies!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nataasia: "Nou Danny, jij gaat hier een heeeeeeeeeele zwaaaaaaare tijd krijgen reken daar maar op!!! Zeg niet dat ik je niet gewaaaaaaarschuwd heb mannetje! Jij hebt een grote fout begaan door hier in dit huis te komen.
Danny: "Jij ook, met een doodziek kind dat zijn moe..
Nataasia: "En dan hoef je me niet zo'n blik te geven, want ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik lust je rauw! Ik ken jouw soort! Daar maak ik korte metten mee!"
Danny: "Houd je lelijke klep nou ff een paar seco..
Nataasia: "Heeeeele korte metten hoor je!!! Jij krijgt spijt zoals je nog nooit spijt hebt gehad, dat je met Nataasia in dit huis bent gaan zitten. Your ass is mine mannetje!!!! YOUR ASS IS MINE!!! YOUR ASS IS MINE!!"
Danny: "Zucht"![]()
ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
DGK_REDACTIE:
"Hoi, ik ben Danny"
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.
Vandaar dat dat alleen maar een begin is. Weet ze meteen dat ze niet over me heen gaat lopenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Daar ga je haar absoluut niet mee raken, Danny, geloof me.
Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ben getrouwd, heb twee kinderen, weeg 104 kilo en heb een rattenkop. Ik leef niet in eenzelfde waanwereldje als Natasia.
Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zou zeggen ...duik de buurt in ! verzamel alle lege verpakkingen van spaarlampen die je maar kunt krijgen ...stuur ze in naar brian en team ...en win een uurtje DGK !! JIJ hebt toch geen maand nodig om haar ff goed de waarheid te zeggendta lukt in een uurtje ook wel
![]()
![]()
Die zit natuurlijk te bedenken hoe ie Natasia in z'n bed kan krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:50 schreef noucky het volgende:
Is het stilte voor de storm dat we Nattenel niet echt horen ? Blijkbaar moet er eerst een fles naar binnen eer hij de moed kan verzamelen om weer te gaan bashen.
Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Danny was jij vroeger ook op clubs van het net.
Ben effe nieuwsgierig.
Niet als je je voorstelt als streamer. Daar blijken ze ontzag voor te hebben....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:51 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt, maar dan betekent het niks. Dan ben ik een domme kijker die het verkeerd heeft gezien.
Golden Talkroom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet dat ik me kan herinneren, maar welke zou dat geweest moeten zijn?
Wow ! Right moment, Dude !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Verliefd op het glas .......
[afbeelding]
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:54 schreef Sonique het volgende:
Nl is observing...
dan heeft ze nog heel wat te verbeterenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:56 schreef Sonique het volgende:
Natasia: 'ik verbeter mezelf'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |