Nee, hij zou wat wijn gaan halen geloof ik voor Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef noucky het volgende:
Is Huub de jacuzzi uitgejaagd? Ik zie hem nu ineens bij het bed.
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar egoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:29 schreef Day het volgende:
Dat geschreeuw is precies de reden waarom ze niet met haar in discussie gaan, ze luistert toch niet. Why waste your breath?
Het jammere is alleen dat ze daardoor denkt dat ze 'de strijd' gewonnen heeft.
ja...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef ruby het volgende:
Slaap lekker Sonique, en ik hoop voor je dat Natasia niet in je dromen verschijnt.
Mooi he? Wat een secreet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:32 schreef Sonique het volgende:
Natasia tegen Nena:
'Liefde? Jij kan het nog geen eens spellen!!"
Dat breekt m'n klomp. ik kap ermee..
Truste...
Hear ! Hear !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:31 schreef noucky het volgende:
De ratten en Natasia staan bij mij zo laag dat ze nooit meer in waarde kunnen gaan stijgen.
Mochten ze zich ietwat anders opstellen, dan zijn ze bij mij nog niet achting gestegen.
Voor mij blijven Huub en Sylvia dan ook nog zeer lange tijd op nummer 1 staan.
Die is mooi bedacht!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze moet niet alleen haar tieten en buik verkleinen maar ook haar ego
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:35 schreef snetje het volgende:
en wederom distans ditansjee distanschieerd distantieert bart zich weer van de mensen waar hij niet mee geaassood assoos stellutje associalen geassocieerd wil worden ....kortom iedereen dus![]()
Ok, ik heb mijn glas al in de aanslag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, hij zou wat wijn gaan halen geloof ik voor Brian
een motje..... in het bad...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een dotje van een knotje
[afbeelding]
Is ook niet nodig. We houden wel weer een kaartenactie namens FOK!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:37 schreef Danny het volgende:
Als de kans nihil is ga ik geen moeite doen. En wees niet bang, ik zal geen reclame maken voor FOK!, daar wil ik nog voor tekenen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |