Hier ook hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
streams staan uit hier, ik lees het wel als ze weer aan kunnen![]()
Ik heb ook zeer degelijk wel gestemd op Huub en Sylvia een aantal keren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.
Maar vele FOKKERS komen van BB af, en daar is het meer regel van uitzondering dat je gewoon niet stemt omdat het vermoeden er was dat het allemaal doorgestoken kaart was.
Niet dat dit doorgestoken kaart zou zijn trouwens, maar de meeste zijn er gewoon principieel op tegen denk ik dan...
Alle sms dingetjes op TV.
ik wel iig...
Ik help het je hopen, maar ik ben het hopen wat haar betreft zo langzamerhand aan het afleren....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.
quote:
ja ik ook, maar ja als je nix te hopen hebt is het nog erger om naar haar te kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik ben het hopen wat haar betreft zo langzamerhand aan het afleren....![]()
Stop dan nu maar, ze blijft nog een paar maandenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Als die draak er over 2 weken nog steeds in zit dan stop ik met kijken
idd, iemand die z'n statement kracht wil bijzetten door een aangedikte slagzin te gebruiken als bewijs getuigt dat het water/cel inhoud van de persoon z'n hoofd een verkeerde verhouding heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, had niet anders verwacht.
Ben ergens nog verbaasd dat hij 2e staat.
En mensen, het Mamjo-forum is nou echt geen betrouwbare bron!
Ik ga hier echt niet verkondigen dat Wilgo niet om is gekocht, maar het klakkeloos aannemen, omdat het op Mamjo gepost is, doe ik ook niet.
Hier gaat er dan een hele goede fles wijn open. En dat meen ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.
Mag ik, mag ik?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
Wie houdt Natasia haar hoofd even onder water? Dank u.
Be my guest.quote:
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard inquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook teut aan het worden....
Ik vermoed angst. Angst om door haar neergesabeld te worden....Om geen weerwoord te hebben, dat is de enige verklaring.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Be my guest.
Waarom doet "die groep" alsof ze Natasia zo cool vinden? Waarom? Dit houdt een mens toch niet vol in z'n leven?
Oh god, ik hou m'n hart weer vast.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:19 schreef Black_king het volgende:
Brian is ook teut aan het worden....
dat wil ik zienquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Huub gaat ook de jacuzzi in. Ilona zegt als jij erin stapt stapt de rest eruit.
Huub zegt dat boeit me niet.
Ziet er wel naar uit .....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard in
Gecombineerd met de frustratie van de poll kan het nog leuk worden als Huub zo de Yacuzi in gaat....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De meeste hebben natuurlijk ruim een week niet gedronken door het alc.verbod dus dan knalt het natuurlijk dubbelhard in
Great Cap !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ziet er wel naar uit .....
[afbeelding]
Haat is een te mild woord.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:22 schreef Missy_1974 het volgende:
ja hoor natas begint al: Hoezo nodig jij jezelf uit
huub: het is ook mijn jacuzi
Waarmee wil ze de rest dan neersabelen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:21 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik vermoed angst. Angst om door haar neergesabeld te worden....Om geen weerwoord te hebben, dat is de enige verklaring.
Ze vindt altijd wel een reden om om haar heen te slaan..... Al is het om de klank van een stem....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Waarmee wil ze de rest dan neersabelen?
Het betekenbd niet dat als je het hardst en het meest praat en schreeuwt en niet niet luisterd, je autoatisch ook gelijk hebt natuurlijk...
Maar dat is een bijefect van egocentrisme. Je gelooft dat de andere denken dat je gelijk hebt omdat dat ook wereklijk zo is in je egocentristische (is dat een woord?) universum...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |