Serieus bedoelt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik heet geen imo![]()
En dan is het nog Mevrouw Imo![]()
daar luister ik nu ook naar, is me ietssssssss te gezellig in de jacuzziquote:
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
Ah Thanks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
huub heeft 36 punten gejat als tegenactie, dus dat krijgt ze ook wel wat aandacht van NL
Sorry grapjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Serieus bedoelt?
Of weet je echt niet wat imo is?
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat weer als vanouds .... hoe dronken wordt hij vanavond ?
[afbeelding]
Ja natasia, vreeet en zuip je maar weer dik...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.![]()
ik had begrepen in de uitzending dat NL en bart ze hadden gejat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah Thanks.
Ik hoop dat het trouwens uitkomt dat die walgelijke Brian ze van Huub heeft gejat.
ooo maar die komt vast nog wel ...vooral na deze uitslagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog mee
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |