Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
oh, stemmen Fokkers niet? ... dan heb ik vast een paar regels overtreden want ik heb net een godvermogen uitgegeven aan Huub. Neem mij alsjblieft niet kwalijk dan, ben een beginnend Fokker.
Hou maar mn mond...............durf niet te posten wat ik hoopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia komt Brian en Nena vergezellen
en Natasia zit bij haar kinderen.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef ruby het volgende:
Leuk dat Natasia er ook weer bij is gaan zitten. Ze meldt dat Ilona bij de "populaire" bewoners zit.
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hou maar mn mond...............durf niet te posten wat ik hoop
Thanks voor de uitleg Sonique. Ik heb me bij deze poll laten leiden door m'n emoties. Soort van haatgevoelens tegen ...eh .... tegen iedereen die tegen Huub was ....de rest eigenljk. Dus dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja mag wel stemmen hoor, tis niet verboden.
Maar vele FOKKERS komen van BB af, en daar is het meer regel van uitzondering dat je gewoon niet stemt omdat het vermoeden er was dat het allemaal doorgestoken kaart was.
ik wel iig...
Het maakt ze echt geen bal uit Danny ! Anders hadden ze haar er geen eens in gelatenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Ik begrijp dat de poll is geweest en dat Huub op 1 stond. Misschien is dit dan reden om die trol eruit te flikkeren. Ik ben er wel voor om de politiek er nog eens bij te halen. Het mag toch niet zo zijn dat iemand maandenlang z'n kids vrijwillig uit handen geeft uit eigenbelang en zelfgeilerij? Als de redactie z'n uiterste best doet haar erin te houden moeten er misschien andere opties worden bekeken om haar eruit te krijgen, of in ieder geval haar kinderen veilig te stellen, bij een moeder die WEL van ze houdt.
Ik ben het met je eens dat ze er gewoon uit moet, maar of haar kinderen daar beter van worden??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Ik begrijp dat de poll is geweest en dat Huub op 1 stond. Misschien is dit dan reden om die trol eruit te flikkeren. Ik ben er wel voor om de politiek er nog eens bij te halen. Het mag toch niet zo zijn dat iemand maandenlang z'n kids vrijwillig uit handen geeft uit eigenbelang en zelfgeilerij? Als de redactie z'n uiterste best doet haar erin te houden moeten er misschien andere opties worden bekeken om haar eruit te krijgen, of in ieder geval haar kinderen veilig te stellen, bij een moeder die WEL van ze houdt.
volgens mij denkt ze aan het woord verzuipenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?![]()
Nee, joh, nog ergerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
[..]
Je hoopt toch niet op zo'n quasi geile sex-actie van Brian?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij denkt ze aan het woord verzuipen![]()
Heeft Ilona in de afgelopen maanden iets nuttigs bijgedragen tot het programma? Ik volg DGK pas 3 weken en ik begin me af te vragen wat ze in dit programma doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:44 schreef kleinzusje het volgende:
Zou er nu een keuze moeten gemaakt worden tussen NL en Ilona ? ( als laatste 2 )
Dat was al zo erg en wordt nog erger, maar hulp moetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:47 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ze er gewoon uit moet, maar of haar kinderen daar beter van worden??
Ze doet de boodschappenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft Ilona in de afgelopen maanden iets nuttigs bijgedragen tot het programma? Ik volg DGK pas 3 weken en ik begin me af te vragen wat ze in dit programma doet
Ik zou wel eens de DGK 'point of view' willen horen..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Danny het volgende:
Hier gewoon wel hoorquote:
Kunnen we op zijn minst afspreken dat we geen caps meer maken van dwnngmw ??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:46 schreef Meneermax het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1516455714.jpg]afbeelding][/URL]
Kijk! Een orka in het bubbelbad!
eens en van Zdngmwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kunnen we op zijn minst afspreken dat we geen caps meer maken van dwnngmw ??
Uh wat doe jij hier? vol down?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, gaat iets niet goed ........
[afbeelding]
Idd, ze kijkt niet bepaald vrolijk...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mja...quote:Talpa speelt het spel mee. niets is waar Wilgo heeft geld gehad. chek dis
« on: Yesterday at 09:51:02 » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
ZOals eerder vermeld is het uit gelekt, dat Talpa het mee speelt en wilgo een ex bedrag heeft gegeven voor zijn spel achter de schermen. Hij moest doen alsof. Als je terug leest wat in de voorwaarde staat geschreven gaat het lampje branden.
Hier staat een stuk wat ze van je vragen.
En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t. Nou ja, bijna dan. Want je mede-Miljonairs kunnen besluiten je er, mits unaniem, uit te stemmen. En ook populariteit speelt een belangrijke rol.
Maar het belangrijkste is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang. Durf jij die uitdaging aan te gaan?
Het populariteit van Nats is niet hoog onder de Blanke bevolking. Het is de redacktie die een vuil spel speelt.
Ze lurken nu nog steeds mee al die tijd, maar idd geen antwoord gezien op jouw vragenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Misschien dat donder en bliksem wel een optie zijn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef crohntje het volgende:
Wat irritant weer dat geld over de balk smijten om niks. Nataas; dus ik ga bellen; we willen licht bij de jacuzzi en.......pfffff
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'tis hier toch ook gezellig
ik heb mijn post zelfs nog een gequote, maar mocht niet batenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Dat wordt genieten dan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
IK MIS JE HEEL ERG OP VOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja...
Kom je toch gezellig hier ?quote:
Hoi, BS!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, hij heeft iets gekregen wat LAKSerend werkt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
De "bakstenen" waar Bart last van had, zijn verdwenen bevestigd hij nu
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heet geen imoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...
Ze zit aan de passoa dus zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
Zie je mijn avatar ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
Serieus bedoelt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik heet geen imo![]()
En dan is het nog Mevrouw Imo![]()
daar luister ik nu ook naar, is me ietssssssss te gezellig in de jacuzziquote:
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
Ah Thanks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:59 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
huub heeft 36 punten gejat als tegenactie, dus dat krijgt ze ook wel wat aandacht van NL
Sorry grapjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Sonique het volgende:
[..]
Serieus bedoelt?
Of weet je echt niet wat imo is?
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog meequote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat weer als vanouds .... hoe dronken wordt hij vanavond ?
[afbeelding]
Ja natasia, vreeet en zuip je maar weer dik...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:02 schreef Black_king het volgende:
Natasia gaat aan de chips......
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die gaat Carlos steeds vaker ontlopen. Of haar blaas perforeert door een overdosis chinese wonderthee.![]()
ik had begrepen in de uitzending dat NL en bart ze hadden gejat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah Thanks.
Ik hoop dat het trouwens uitkomt dat die walgelijke Brian ze van Huub heeft gejat.
ooo maar die komt vast nog wel ...vooral na deze uitslagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De whiskey is nog niet aangebroken, dus nu valt het nog mee
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
Nee hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik raar dat ik de streams uit heb ?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Effe poll erin en iedereen kijkt weer.
Dacht toch dat een heleboel er genoeg van hadden straks.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja natasia, vreeet en zuip je maar weer dik...
Het doel waarvoor je in het huis zit en je je gezin voor in de steek laat is dus ook niet zo belangrijk...
Gelukkig zet je hier je familie niet mee bekijks...
Dom wijf...
Dan maar "in mijn ogen". Sinds de gouden kooi houd ik niet zo van Engelse termenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
kan
'in my opinion' is het orgineel
Ow, ik dacht dat ik wat anders had gelezen hier. Naja, whatever.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
ik had begrepen in de uitzending dat NL en bart ze hadden gejat.![]()
jeetje je lijkt nu op Brainlessquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat ik wat anders had gelezen hier. Naja, whatever.
streams staan uit hier, ik lees het wel als ze weer aan kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Zdngmw is dronken dus vandaar dat ze vrolijk is. Ik lach me rot als de bewoners haar er uitstemmen de volgende stemmingsronde.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:08 schreef Gert het volgende:
Wat moet dat stelletje hufters zich lullig voelen nu zeg. Héérlijk, dat gemaakt vrolijke, dat geforceerd bagatelliseren van de poll, whehehehe.![]()
Heeft iemand een filmpje van het verschijnen van de uitslag? Ik wil die koppen nog wel eens zien.
Nataasia lijkt als enige écht vrolijk. Zingend: "Ik mag blijven, ik mag blijven."
Nataasia lijkt me ineens een hele sterke kandidaat om te winnen. Die gaat er nooit vrijwillig uit. Nog niet met 10 paarden.![]()
wij kijken teveel naar natasia !! slecht voorbeeld doet volgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Slimme zet van redactie.
Nee hoor, had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Day zal ook wel balen nu Baqrtje is onttroont![]()
Volgens mij is het kunstgrasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
btw, gras is toch niet zo groen in deze tijd van het jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |