Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
'tis hier toch ook gezellig
ik heb mijn post zelfs nog een gequote, maar mocht niet batenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Dat wordt genieten dan.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:56 schreef Missy_1974 het volgende:
wel grappig dat NL de punten gaat verdelen want die gaat zo zien dat hij punten mist natuurlijk
IK MIS JE HEEL ERG OP VOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef Danny het volgende:
Opvallend wel dat DGK_REDACTIE toch geen antwoorden heeft op het teveel bellen, het te lange gesprek, de zanglessen, het plotselinge omslaan van Wilgo, waarom het gesprek tóch wordt uitgezonden ondanks de belofte dat het off-cam zou zijn en waarom op mamjo gistermorgen al precies voorspeld werd wat er zou gebeuren:
[..]
Mja...
Kom je toch gezellig hier ?quote:
Hoi, BS!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, gaat iets niet goed ........
[afbeelding]
Ja, hij heeft iets gekregen wat LAKSerend werkt...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
De "bakstenen" waar Bart last van had, zijn verdwenen bevestigd hij nu
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heet geen imoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze zien spoken imo...
Ze zit aan de passoa dus zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
Zie je mijn avatar ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
zdngmw is die dronken ofzo ??? ze klinkt nu nog erger dan anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |