Kan nooit teveel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
Hm, twee plakken cheddar is toch te veel van het goede.
Niet calorie-vrij, vet-vrij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eet dan gewoon wat minder maar wel beter, volgens mij is al die 'calorievrije' zooi ook niet al te goed voor je.
en bij het krieken van de dag eieren met spek etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
whatever
Je moet goed eten, hoor, in dat vreemde land.
Serieus?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij het krieken van de dag eieren met spek eten![]()
nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus?
Bacon is lang zo slecht niet voor je trouwens, zit alleen veel zout in.
vooral proberen zo weinig mogelijk te hoesten want dat maakt het bij mij alleen maar ergerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, gorgelen met zou water enzo. Maar dat bijt zo... het was zo'n rauwe zure pijn, gatver. Alsof je tien keer achter elkaar hebt overgegeven, bleh.
Maar nu kriebelt het alleen maar. Weet iemand een huismiddeltje tegen kriebelhoest?
een grote beker karnemelk en een grote beker coolbest grapefruitjuicequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Wat neem je nu als ontbijt dan? En er is ook bacon dat maar 15 seconden in de magnetron hoeft.
Ben ik zo vrolijk dan ,quote:
hadden jullie regen dan vandaag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoooo lekker kopje jasmijn thee, lekker 'fuzzy warm' in m'n nachtpon hmmmm
na doorweekt te zijn thuisgekomen van 't werk is dat toch wel fijn...
Bezweken aan de griep???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
zo, ik ben dan eindelijk bezweken, en meld me morgen maar ziek...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
Arme Maedel,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
Ja hoor, maar niet Kwak,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik je dan vanavond ook Alfred Jodocus noemen dan ?
naja, ik heb wel een open haard, alleen moet ik de schoorsteen nog eens laten vegen, en de haard vrijmaken enzo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hadden jullie regen dan vandaag?
hier in het zuiden woei af en toe een druppen voorbij maar niet eens genoeg om de stoep nat te maken
en op zulke momenten zou je toch weer hevig terugverlangen naar een echte kachel in huis in plaats van centrale verwarming.
althans ik wel![]()
Nee hoor,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Da's er al uit voor vanavond?
jalours isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
naja, ik heb wel een open haard, alleen moet ik de schoorsteen nog eens laten vegen, en de haard vrijmaken enzo...
hoeveel opmerkingen passen hier nu weer bijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we je helpen?
nee maar wel dat geweldige nummer van hemquote:
Nou, dan pakken we de knaning erbij, en die smeren we in met tonijnenvet, en dan kiezen we de hoender en dan lijkt het mij enkel nog een kwestie van de schouders eronder zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel opmerkingen passen hier nu weer bij
het verrichten van hand en spandiensten
de helpdende hand toesteken
en jullie kunnen deze lijst vast nog wel verder aanvullen![]()
jaquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef Nirak het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes![]()
(het is hier een beetje druk... dus ik heb niet zoveel tijd om te fokken)
[..]
ja
Vraag het Wim van Nijsselquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
"steekt vinger omhoot"
Meneer wat is knaning ?
ik heb nog zo'n grijs t shirt ergensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vraag het Wim van Nijssel
klussen, werk, de rest van het leven... maar als je het druk hebt gaat de tijd snel en is het zomer voor je het weetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
Druk met wat? Klussen?
Oef gelukkig er staat nu nog een blauw kruisjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
klussen, werk, de rest van het leven... maar als je het druk hebt gaat de tijd snel en is het zomer voor je het weet
ja, wat is dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
"steekt vinger omhoot"
Meneer wat is knaning ?
Moguh, ja dat vraag ik me ook af,quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:40 schreef NanKing het volgende:
Mogguh.
Liesje, ben je in luv?
Je ondertitel en avatar.
Neej, maar het voelt wel bijna net zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:40 schreef NanKing het volgende:
Mogguh.
Liesje, ben je in luv?
Je ondertitel en avatar.
Drugs?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neej, maar het voelt wel bijna net zo.
Endorfine FTWquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen externe drugs in ieder geval. Misschien lichaamseigen drugs
Foei, je was al lang wakkerquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar had nog geen tijd gevonden om de mensen in het L topic te begroeten![]()
![]()
Ben je mal? Dan wordt het hier één ijsbaan, met deze nattigheid!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar dan kan je gerust een paar graden vorst deze kant uit sturen![]()
daarom juistquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je mal? Dan wordt het hier één ijsbaan, met deze nattigheid!
Ja, soort van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ziekjes?
en nieuw dinnetje zoeken ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Wat doe je steeds in de stad eigenlijk?
Als ie half ziek naar de stad gaat in harde koude wind, is ie wel erg wanhopigquote:
Dank je wel. Was echt koud buiten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef soapie het volgende:
Goedenavond allen...
Mooie foto @ Wonderer![]()
Dat geloof ik graag!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Was echt koud buiten!
of juist optimistischquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie half ziek naar de stad gaat in harde koude wind, is ie wel erg wanhopig
dat je maar snel mag opknappen Maedelquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef maedel het volgende:
bareuh, ik ben dus echt ziek.
Dank voor de zoenen![]()
en ik werd er gisteren met mijn haren ingesleeptquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ben al lekker aan het rellen op een ander forumBest leuk.
Goed puntquote:
Die test slaat nergens op... (sorry)quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een BNN-IQ van 142 mag ik niet klagen.
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doetquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb volgens mijn laatste echte IQ test een IQ van 300.
300 posts, topic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
[..]
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doet
Ik wel,quote:
Maedel,quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
[..]
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doet
Uitgeslapen of gewoon hard gewerkt,quote:
als ik zeg hard gewerkt, spoedvergadering gehad en meer van zulke ongein geloof je mij toch nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uitgeslapen of gewoon hard gewerkt,?
Daar ben ikhet mee eens hoor, ik geloof niet dat die test representatief is. Sowieso is al het geluid tussendoor gewoon irritant.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Die test slaat nergens op... (sorry)
Of we moeten ons echt heel erg zorgen maken. Er zijn daar zoveel relatief lage scores dat 70% van NL zwakbegaafd zou moeten zijn volgens die test.
![]()
Kun je nagaan hoe hoog je iq eigenlijk isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ikhet mee eens hoor, ik geloof niet dat die test representatief is. Sowieso is al het geluid tussendoor gewoon irritant.
ben jij wel een echte lesbo dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef martinuhhh het volgende:
Wauw, tijden niet op fok! geweest en dan is er op eens een lesbo topic. Wauw
.
Ik heb veel goed gegokt. Wat me hier blijkbaar wel lukt en op school nooitquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog je iq eigenlijk is
Ja, echt wel! Zeker wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:50 schreef maedel het volgende:
[..]
ben jij wel een echte lesbo dan?![]()
edit: prettige foto in je fobo, ik zie het al![]()
volbloedquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja, echt wel! Zeker weten.
Jij dan?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet.
en ik begin het eigenlijk steeds minder leuk te vinden...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook.
Nou ja, wij hebben dus een aantal heel grote bomen naast ons huis, die ik liever niet in mijn zolder hebquote:
waar zitten die?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af hoe het met mijn ouders is.
Heeequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef martinuhhh het volgende:
Wauw, tijden niet op fok! geweest en dan is er op eens een lesbo topic. Wauw
.
In Veenendaal. Hoorde net dat er tien kilometer verderop in Ede al twee mensen overleden zijn doordat ze tegen een boom aanwaaiden.quote:
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefdequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef soapie het volgende:
Navond allen. Iedereen veilig thuis????
Volgens mij rijden er al uren geen treinen meer, dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefde
En da's maar goed ook anders was de kans groot dat ik in 's Hertogenbosch gestrand zou zijn![]()
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefde
En da's maar goed ook anders was de kans groot dat ik in 's Hertogenbosch gestrand zou zijn![]()
Of vliegen,quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....![]()
ja ik vertrok om 18.00 uur en om 19.00 uur stopten de treinen ermeequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er al uren geen treinen meer, dusvoor die collega!
dan had ik toch eerst nog een bed in een hotel in Eindhoven proberen te regelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....![]()
Is het een man of een vrouw?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik vertrok om 18.00 uur en om 19.00 uur stopten de treinen ermee
en ja ik ga collega wel op passende wijze belonen![]()
Nou er is wel heel veel wind en termiek voor nodig om mij te doen opstijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Of vliegen,.
Ik ga maar eens aan mijn verslag werken,.
collegaatje is een vrouw, maar ze werd zelf door haar man gehaaldquote:
ik ben blij dat ik nog leefquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Stroekie het volgende:
Zo op het eerste oog hier geen stormschade
Maar ik zal zorgen voor warme koffie en thee, dan kunnen jullie hier weer wat op verhaal komen
Jeumig, dan heb jij wel mazzel gehad zeg!!!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:41 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik nog leef
Ben vandaag weer door die straat gefietst.......... helemaal bezaaid met polsdikke daktegels................... of wat daar van over is.
Dank je,quote:
Wie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vraagje aan de lebsos:
Vinden jullie ook dat Kathleen Ferrier zo mooi zingt?
[afbeelding]
Kan ik 'r ergens beluisteren?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Vraagje aan de lebsos:
Vinden jullie ook dat Kathleen Ferrier zo mooi zingt?
[afbeelding]
Oh jij hebt zeker geen toegang tot het KPD forum?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij heb ik van jou ook nog niet zoveel resultaten gezien..
Ja, sinds kort wel, maar ik heb alleen nog in het piemeltopic gekekenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:58 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oh jij hebt zeker geen toegang tot het KPD forum?![]()
Het komt mij ab-so-luut bekend voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef Sitethief het volgende:
documentje
Vanitas, heb jij ook een soortgelijk iets?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:50 schreef maedel het volgende:
[..]
Wie?
ik kijk alleen maar naar haar decolleté eigenlijk...![]()
Wat is dat voor documentje?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:13 schreef Sitethief het volgende:
documentje
Vanitas, heb jij ook een soortgelijk iets?
In het Engels is de term break a leg een synoniem voor succes/toi toi toiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:52 schreef Nirak het volgende:
zometeen schaatsen![]()
dus tot op de eerste hulp! (het is 10 jaar geleden ofzo...)
ja het woord kruk zou hier minder gepast zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
nee kan ik alles doen hier![]()
tis goed. ze neemt maar een stoel mee
Misschien ook wel met een nieuwe versie van WordPerfectquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een .DOC
Je kan hem openen met word. (van microsoft) Of met openoffice.
En wel meer denk ik.
Nou enof,quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
iedereen druk met een sociaal leven vanavond ?
Uhu,quote:Op zondag 21 januari 2007 01:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo te zien heb jij een nuttige dagbesteding achter de rug![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn sociale leven net gedag gezegt.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
slaap lekker krullebolquote:Op zondag 21 januari 2007 03:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb mijn sociale leven net gedag gezegt.
En nu ben ik moe en ga ik slapen![]()
Ik was op dat tijdstip Fingersmith van Sarah Waters aan het uitlezen.... tot half 2, ik kon het niet laten.quote:Op zondag 21 januari 2007 00:57 schreef Stroekie het volgende:
ik lees nog niet zo snel... ik ben pas bij het stuk waar Maud is aangekomen in het huis van meneer Ibbs en mevr. Sucksby (of zoietsquote:Op zondag 21 januari 2007 09:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik was op dat tijdstip Fingersmith van Sarah Waters aan het uitlezen.... tot half 2, ik kon het niet laten.
Iemand nog Lesbolit tips? Ik heb Nachtwacht nog liggen, maar dat bewaar ik voor de vakantie. En ik moet nog wat erbij voor een week, want met één boek red ik dat natuurlijk n iet..
Sjeumig, daar pas? Oh nee, da's verder dan ik dacht...quote:Op zondag 21 januari 2007 13:38 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik lees nog niet zo snel... ik ben pas bij het stuk waar Maud is aangekomen in het huis van meneer Ibbs en mevr. Sucksby (of zoiets)
Maar was het einde bevredigend?
Zo jullie hebben hard doorgewerktquote:Op zondag 21 januari 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
aangezien hier toch niemand post...
het laminaat zit er in
![]()
Mijn vrouw en ik vinden onszelf echt keigoed!
Het bed moet er nog inquote:Op zondag 21 januari 2007 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo jullie hebben hard doorgewerkt![]()
en nu samen een vreugdedansje gemaakt op de nieuwe vloer?
Ja, eindelijk! Potdimme!quote:
en Erik minder vrijpostig opvoedenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:10 schreef NanKing het volgende:
Ik moet wat aan mijn reputatie doen denk ik enzoot.
Joost is mijn enige zoon.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Erik minder vrijpostig opvoeden![]()
Oh ja we zouden een meet doenquote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zo komt die Lesbeau meet natuurlijk nooit van de grond![]()
Oh, da's nieuws !!!!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Joost is mijn enige zoon.
Niet dat ik 'm opvoed ofzo, maar het gaat om 't idee.
Erik is niet mijn probleem.
Kun jij dat? Als homo? Tjonge. Ik dacht dat ik een behoorlijke fantasie had...quote:Op zondag 21 januari 2007 19:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou volgens mij kan ik me wel een voorstelling maken hoe jullie die stap gaan vieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Ja, en dat je een kwaliteitsuser wordt. In plaats van zo'n aftandse wannabe-usertquote:Op zondag 21 januari 2007 19:14 schreef NanKing het volgende:
Oh en dit moet er voor zorgen dat ik meer ga posten hier.
Met jou als voorbeeld zeker?quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dat je een kwaliteitsuser wordt. In plaats van zo'n aftandse wannabe-usert!
Ik zeg nergens een kwaliteitsuser te zijn. Maar ik ben tenminste wel aanwezig!quote:Op zondag 21 januari 2007 19:21 schreef NanKing het volgende:
[..]
Met jou als voorbeeld zeker?
verkapt-kijk-mij-een-kwaliteits-usert-zijn-user!.
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:15 schreef NanKing het volgende:daar moet je toch eerst betere argumenten voor vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zeker niet doen als ik er niet benquote:Op zondag 21 januari 2007 20:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar moet je toch eerst betere argumenten voor vinden![]()
Ach tochquote:Op maandag 22 januari 2007 07:33 schreef maedel het volgende:
[..]
En zeker niet doen als ik er niet ben![]()
Maar, wat een ongeloofelijke spierpijn heb ik nou zeg... En da's niet van het vieren dat het laminaat gelukt is, maar van het leggen zelf. Leggen op z'n nederlands, niet op z'n zuidrandstedelijks.
@Faithz, nog bedankt voor de boekentips!
Een virtuele welquote:Op maandag 22 januari 2007 07:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach toch
zou eenvan mij erop verlichting brengen ?
He lekker.quote:
Ja zo zouden we eigenlijk gewoon elke dag moeten startenquote:Op maandag 22 januari 2007 08:18 schreef Sitethief het volgende:
*huppelt binnen*
*kijkt rond*
*geeft iedereen een knuffel*
quote:Op maandag 22 januari 2007 08:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zo zouden we eigenlijk gewoon elke dag moeten starten![]()
zo da's nog eens een goed begin van een nieuwe werkweekquote:Op maandag 22 januari 2007 08:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]voor jou erbij, dat verdien je wel,
.
Klein projectje op stagequote:
Ja dat klusje moet hier binnen ons bedrijf ook nog doorvoerenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:08 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Klein projectje op stage
Hi res foto's naar low res pics converten.
Zitten tifjes van 100 mb tussen
Zo word een directory van 1,3 gb opeens 4 mb groot.
Ja, daar heb je dus stagiaires voorquote:Op maandag 22 januari 2007 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dat klusje moet hier binnen ons bedrijf ook nog doorvoeren
pasfoto's zijn nu ruim 2 Mb groot en moeten via het WAN verstuurd gaan worden voor het smoelenboek
die hoeven we in elk geval dit niet uit te leggen zoals het met de mensen van afdeling personeelszaken wel heel veel moeite kostte om uit te leggen dat deze bestanden in deze omvang te groot zijn om telkens via het netwerk te versturenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, daar heb je dus stagiaires voor
Nee, als je de juiste stagiaire hebt niet neequote:Op maandag 22 januari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hoeven we in elk geval dit niet uit te leggen zoals het met de mensen van afdeling personeelszaken wel heel veel moeite kostte om uit te leggen dat deze bestanden in deze omvang te groot zijn om telkens via het netwerk te versturen.
Nou ik zou graag Sitethief als stagiaire hier hebben rondlopenquote:Op maandag 22 januari 2007 14:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, als je de juiste stagiaire hebt niet nee
de wat?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat koffiedrinken met Zaagmans ?
of je gaan stierenavond vieren![]()
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik zou graag Sitethief als stagiaire hier hebben rondlopen![]()
Dan ga je dichter bij elkaar wonenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar de dagelijkse reisafstand is helaas te groot![]()
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ga je dichter bij elkaar wonen
Nou, Eh dan.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggen![]()
GAmecube. En daar zal de hoofdpijn wel mee te maken hebben ja. Spierpijn nietquote:Op maandag 22 januari 2007 16:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Te lang achter de xbox (ofwatdanook) gezeten met zelda ofzo?
Snollywood lag toch al in Eindhoven?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daarmee komt Zwollywood nog steeds niet dichterbij Eindhoven te liggen![]()
Snollywood in Eindhoven, Je bedoelt die discotheek van vroeger daar achterin het straatje bij de Danssalon? daar waar nu die gelegenheid voor iets oudere mensen gevestigd is?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Snollywood lag toch al in Eindhoven?
Oh nee, die's dicht.
Goedenavond/Goedenacht en vooral Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Oh ja, en natuurlijk iets verlaat, maar daardoor niet gemeend een oprecht goede morgen allemaal![]()
![]()
Ben ik een pietje precies als ik zeg dat je verse pizza in de supermarkt koopt, of elders en deze voor het consumeren inderdaad altijd eerst dient op te warmenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat opgewarmde pizza lekkerder is dan verse.
okay ik weet mijn plaats ook weerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ja, want ik had het over brengpizza.
Dan is de kaas weer vers gesmolten?? Maar inderdaad je hebt gelijk,quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef wonderer het volgende:
Toch grappig dat opgewarmde pizza lekkerder is dan verse.
Dat, en de bodem is lekker knapperig... ik weet niet, ik vind het gewoon lekkerderquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dan is de kaas weer vers gesmolten?? Maar inderdaad je hebt gelijk,.
bij deel 100 pas ehquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
Haai
Is die meet nou eik al eens gepland?
Kom je ook dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
Haai
Is die meet nou eik al eens gepland?
Ja geen meet zonder Liesje hoor, want wij moeten daar nog knuffelenquote:
Oei, Ik moet maar eens een derde arm aanschaffenquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:17 schreef Stroekie het volgende:
Goede morgen allemaal
en speciaal voor Sitethief
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en iedereen zit hier nu natuurlijk te wachten totdat ik hier dus een bijdehante opmerking over maak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oei, Ik moet maar eens een derde arm aanschaffen, [afbeelding].
Whehe, weet je dat ik daar niet eens aandacht toen ik die post plaatstequote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en iedereen zit hier nu natuurlijk te wachten totdat ik hier dus een bijdehante opmerking over maak.
Nou jullie hebben vette pech, want die maak ik dus niet![]()
![]()
Maar daar ben ik dan ook fulltime homo voorquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:36 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Whehe, weet je dat ik daar niet eens aandacht toen ik die post plaatste.
Oh, pardonquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De volgende keer als je voorbij komt lopen en zwaaien, dam je ook goeiendag zeggen hoor![]()
Mooi hè zo'n wit Eindhovenquote:
WAAAAAAAAAAT!quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi hè zo'n wit Eindhoven
Ik gok erop dat Erik heel de middag met camera buiten nieuwe foto's aan het maken is![]()
![]()
Of heel veel rijpquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT!
Hebben jullie sneeuw?![]()
![]()
![]()
.
Ik wil sneeuw,quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of heel veel rijp
het is hier nu net een levende kerstkaart
en als je snel bent dan kan je erbij zijn als ik straks en een bakske vol met stro ga liggen![]()
![]()
Nou, nee. Tot 3 uur op school gezeten, en zo verkleumd dat ik meniet meer naar buiten waag.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi hè zo'n wit Eindhoven
Ik gok erop dat Erik heel de middag met camera buiten nieuwe foto's aan het maken is![]()
![]()
Och èrm toch,quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nee. Tot 3 uur op school gezeten, en zo verkleumd dat ik meniet meer naar buiten waag.
Lucky youquote:
Dat is ook vruchtensapquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lucky you
ik heb thuis alleen maar vieze sinaasappelsap staan, dus die kan ik je niet aanbieden
maar te goor om iemand anders te laten drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |