Die test slaat nergens op... (sorry)quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Met een BNN-IQ van 142 mag ik niet klagen.
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doetquote:Op donderdag 18 januari 2007 09:37 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb volgens mijn laatste echte IQ test een IQ van 300.
300 posts, topic.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
[..]
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doet
Ik wel,quote:
Maedel,quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:38 schreef maedel het volgende:
[..]
dan snap ik eerlijk gezegd niet wat je op fok doet
Uitgeslapen of gewoon hard gewerkt,quote:
als ik zeg hard gewerkt, spoedvergadering gehad en meer van zulke ongein geloof je mij toch nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Uitgeslapen of gewoon hard gewerkt,?
Daar ben ikhet mee eens hoor, ik geloof niet dat die test representatief is. Sowieso is al het geluid tussendoor gewoon irritant.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Die test slaat nergens op... (sorry)
Of we moeten ons echt heel erg zorgen maken. Er zijn daar zoveel relatief lage scores dat 70% van NL zwakbegaafd zou moeten zijn volgens die test.
![]()
Kun je nagaan hoe hoog je iq eigenlijk isquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar ben ikhet mee eens hoor, ik geloof niet dat die test representatief is. Sowieso is al het geluid tussendoor gewoon irritant.
ben jij wel een echte lesbo dan?quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef martinuhhh het volgende:
Wauw, tijden niet op fok! geweest en dan is er op eens een lesbo topic. Wauw
.
Ik heb veel goed gegokt. Wat me hier blijkbaar wel lukt en op school nooitquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hoog je iq eigenlijk is
Ja, echt wel! Zeker wetenquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:50 schreef maedel het volgende:
[..]
ben jij wel een echte lesbo dan?![]()
edit: prettige foto in je fobo, ik zie het al![]()
volbloedquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:01 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ja, echt wel! Zeker weten.
Jij dan?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet.
en ik begin het eigenlijk steeds minder leuk te vinden...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat gevoel heb ik dus ook.
Nou ja, wij hebben dus een aantal heel grote bomen naast ons huis, die ik liever niet in mijn zolder hebquote:
waar zitten die?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
Vraag me af hoe het met mijn ouders is.
Heeequote:Op donderdag 18 januari 2007 16:48 schreef martinuhhh het volgende:
Wauw, tijden niet op fok! geweest en dan is er op eens een lesbo topic. Wauw
.
In Veenendaal. Hoorde net dat er tien kilometer verderop in Ede al twee mensen overleden zijn doordat ze tegen een boom aanwaaiden.quote:
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefdequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:29 schreef soapie het volgende:
Navond allen. Iedereen veilig thuis????
Volgens mij rijden er al uren geen treinen meer, dusquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefde
En da's maar goed ook anders was de kans groot dat ik in 's Hertogenbosch gestrand zou zijn![]()
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja collegaatje was zo aardig om mij met de auto thuis te brengen zodat ik niet met de trein hoefde
En da's maar goed ook anders was de kans groot dat ik in 's Hertogenbosch gestrand zou zijn![]()
Of vliegen,quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....![]()
ja ik vertrok om 18.00 uur en om 19.00 uur stopten de treinen ermeequote:Op donderdag 18 januari 2007 19:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er al uren geen treinen meer, dusvoor die collega!
dan had ik toch eerst nog een bed in een hotel in Eindhoven proberen te regelenquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:53 schreef soapie het volgende:
[..]
Das lief, anders had je kunnen gaan lopen....![]()
Is het een man of een vrouw?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik vertrok om 18.00 uur en om 19.00 uur stopten de treinen ermee
en ja ik ga collega wel op passende wijze belonen![]()
Nou er is wel heel veel wind en termiek voor nodig om mij te doen opstijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Of vliegen,.
Ik ga maar eens aan mijn verslag werken,.
collegaatje is een vrouw, maar ze werd zelf door haar man gehaaldquote:
ik ben blij dat ik nog leefquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:44 schreef Stroekie het volgende:
Zo op het eerste oog hier geen stormschade
Maar ik zal zorgen voor warme koffie en thee, dan kunnen jullie hier weer wat op verhaal komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |