Het was er ook maar 1quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:22 schreef WEST het volgende:
[..]
het donderde ook ja en een dikke flits
we liepen net buiten![]()
ga je toch op de fiets heenquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:48 schreef beelz het volgende:
Ik ga de NS doodvermoorden... Ze laten mijn vriendin in Harderwijk zitten en daarom kan ik nu alweer niet vetkezen. Ik ben vrij hellig nu...
Wrom? Zij moet thiuskomen...quote:
Algemeen alarm; iedereen wordt opgeroepen om vooral binnen te blijven; al een dooie of wat; enorme schades en meneer praat over een 'stevig briesje'...quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Wrom? Zij moet thiuskomen...
Ik zou sowieso al fietsen naar haar. Ik vind dit geen storm... Eerder een stevig briesje.
Ik zou eigenlijk nu gewoon naar mijn vriendin fietsen hoor. Beetje wind is nog nooit iemand aan dood gegaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Algemeen alarm; iedereen wordt opgeroepen om vooral binnen te blijven; al een dooie of wat; enorme schades en meneer praat over een 'stevig briesje'...
Heb je liever een orkaan oid?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Wrom? Zij moet thiuskomen...
Ik zou sowieso al fietsen naar haar. Ik vind dit geen storm... Eerder een stevig briesje.
Dit is de 2e stevige bries van het jaar. 2 dus.quote:
Niet dood door beetje wind maar omdat hij een boom kopte.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:02 schreef navvy het volgende:
3e is een motorrijder, omgevallen boompje.
Goh; en waarom lag die boom op straat / danwel viel die boom om denk je?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet dood door beetje wind maar omdat hij een boom kopte.
Die boom lag op straat omdat hij moet was en even wou liggen. Bomen staan jaren achter elkaar te staan, daar worden ze moe van en soms gaan ze ff liggen omdat ze moe zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Goh; en waarom lag die boom op straat / danwel viel die boom om denk je?![]()
(ik mocht van mn vriendin ook niet naar mn werk fietsen...geef dr achteraf wel gelijk...
)
Shiiiit wanneer is dat gebeurd? Ik reed daar vanmiddag nog langs. (Als ik het gebouw goed herken dan) Nieuwslezer: "Er is een weerswaarschuwing afgegeven"quote:
Dat zijn dan geen bomen; dat zijn enten!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Die boom lag op straat omdat hij moet was en even wou liggen. Bomen staan jaren achter elkaar te staan, daar worden ze moe van en soms gaan ze ff liggen omdat ze moe zijn.
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent geredenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:21 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen bomen; dat zijn enten!!![]()
Iihiii...dat wil je niet op je knar hebben iddquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik fietste hier net door de straat heen, op de stoep om nog een beetje uit de wind te blijven, op het moment dat ik boven mijn hoofd een dof gerommel hoor rij ik zowat midden over een hele zware rode dakpan heen waardoor ik op de straat beland en precies achter me een dakpan kapot viel......![]()
.
Talking about luck....
Toen pas zag ik dat alle voortuinen, stoepen en soms zelfs de straat en geparkeerde auto's bezaaid lagen met stukken dakpan. Toen nog door een steegje gefietst lopen duwd dat als windtunnel functioneerde en daarna tikkertje gespeeld met op hol geslagen GFT containers..............![]()
.
Nu zit ik lekker binnen mijn stageverslag te typen,.
Misschien was ie wel lid van de Hells Angels, je weet wel, dat stelletje veredelde leernichten dat elkaar af zit te trekken in een blokhutquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent gereden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
Ik denk dat die ent m voor een ork aanzag en m daarom aanviel..quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Dan is die veredelde snorfietser tegen een Ent gereden
Boe-ra-roem!Smells like orc mischief to me!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:34 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik denk dat die ent m voor een ork aanzag en m daarom aanviel..![]()
Een kenner!quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Boe-ra-roem!Smells like orc mischief to me!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Stomme storm
Daardoor heb ik vanaf vanmiddag zonder internet gezeten
Dat ik het overleefd heb zeg
Maar goed, ik ben weer online dus
Owja, volgens mij krijg ik zometeen nog wel bezoek van de kerstversiering die hier boven de straat hangt, die zwaait zowat mn kamer binnen
KERSTversiering??quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef Sylvana het volgende:
Owja, volgens mij krijg ik zometeen nog wel bezoek van de kerstversiering die hier boven de straat hangt, die zwaait zowat mn kamer binnen
volgens mij hangt dat er gewoon het hele jaarquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
KERSTversiering??![]()
Ze zijn wel erg traag in Deventer is t niet?
![]()
Mn kaarsjes zijn ook heel gezellig en met een kapotte ruit dan waai ik zelf naar buiten toequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef Sitethief het volgende:
[..],
.
Je bent er weer,.
Is toch gezellig, lichtjes?
Die lui moeten gemept worden.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mn kaarsjes zijn ook heel gezellig en met een kapotte ruit dan waai ik zelf naar buiten toe
Hoe gaat het met je verslag?![]()
Shockdoc: verslaafd aan masturberen, k ben gelukkig nog best normaal als ik die docu zie
aaaaw wat liefquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:04 schreef beelz het volgende:
Ik ga ook een brief schrijven aan mijn snikkel
"Lieve blastmaster, vanaf de dag dat ik je ontdekte was ik blij met je. Nu nog. Als ik je kon kussen zou ik het doen, ik omhels je met mijn rechterhand. Knuffel, jouw beelzje"
Ik hoop datti ehet leuk vindt
Ik ben zo enorm lief. Romantisch ook... als ik ga fappen steek ik altijd een kaarsje aan en draai ik lieve muziek. Bolero van Ravel bijvoorbeeldquote:
ik heb wel kaarsjes aan, maar muziek nooit eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm lief. Romantisch ook... als ik ga fappen steek ik altijd een kaarsje aan en draai ik lieve muziek. Bolero van Ravel bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |