quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:08 schreef Nirak het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes![]()
(het is hier een beetje druk... dus ik heb niet zoveel tijd om te fokken)
[..]
ja
Vraag het Wim van Nijsselquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
"steekt vinger omhoot"
Meneer wat is knaning ?
ik heb nog zo'n grijs t shirt ergensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vraag het Wim van Nijssel
klussen, werk, de rest van het leven... maar als je het druk hebt gaat de tijd snel en is het zomer voor je het weetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:12 schreef wonderer het volgende:
Druk met wat? Klussen?
Oef gelukkig er staat nu nog een blauw kruisjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:35 schreef Nirak het volgende:
[..]
klussen, werk, de rest van het leven... maar als je het druk hebt gaat de tijd snel en is het zomer voor je het weet
ja, wat is dat in godsnaam?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:58 schreef Stroekie het volgende:
"steekt vinger omhoot"
Meneer wat is knaning ?
Moguh, ja dat vraag ik me ook af,quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:40 schreef NanKing het volgende:
Mogguh.
Liesje, ben je in luv?
Je ondertitel en avatar.
Neej, maar het voelt wel bijna net zo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:40 schreef NanKing het volgende:
Mogguh.
Liesje, ben je in luv?
Je ondertitel en avatar.
Drugs?quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neej, maar het voelt wel bijna net zo.
Endorfine FTWquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen externe drugs in ieder geval. Misschien lichaamseigen drugs
Foei, je was al lang wakkerquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar had nog geen tijd gevonden om de mensen in het L topic te begroeten![]()
![]()
Ben je mal? Dan wordt het hier één ijsbaan, met deze nattigheid!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh maar dan kan je gerust een paar graden vorst deze kant uit sturen![]()
daarom juistquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je mal? Dan wordt het hier één ijsbaan, met deze nattigheid!
Ja, soort van.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:35 schreef wonderer het volgende:
Ziekjes?
en nieuw dinnetje zoeken ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
Wat doe je steeds in de stad eigenlijk?
Als ie half ziek naar de stad gaat in harde koude wind, is ie wel erg wanhopigquote:
Dank je wel. Was echt koud buiten!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:40 schreef soapie het volgende:
Goedenavond allen...
Mooie foto @ Wonderer![]()
Dat geloof ik graag!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Was echt koud buiten!
of juist optimistischquote:Op woensdag 17 januari 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie half ziek naar de stad gaat in harde koude wind, is ie wel erg wanhopig
dat je maar snel mag opknappen Maedelquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:10 schreef maedel het volgende:
bareuh, ik ben dus echt ziek.
Dank voor de zoenen![]()
en ik werd er gisteren met mijn haren ingesleeptquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Ik ben al lekker aan het rellen op een ander forumBest leuk.
Goed puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |