Kan nooit teveel zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:27 schreef wonderer het volgende:
Hm, twee plakken cheddar is toch te veel van het goede.
Niet calorie-vrij, vet-vrij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Eet dan gewoon wat minder maar wel beter, volgens mij is al die 'calorievrije' zooi ook niet al te goed voor je.
en bij het krieken van de dag eieren met spek etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
whatever
Je moet goed eten, hoor, in dat vreemde land.
Serieus?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij het krieken van de dag eieren met spek eten![]()
nou ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Serieus?
Bacon is lang zo slecht niet voor je trouwens, zit alleen veel zout in.
vooral proberen zo weinig mogelijk te hoesten want dat maakt het bij mij alleen maar ergerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, gorgelen met zou water enzo. Maar dat bijt zo... het was zo'n rauwe zure pijn, gatver. Alsof je tien keer achter elkaar hebt overgegeven, bleh.
Maar nu kriebelt het alleen maar. Weet iemand een huismiddeltje tegen kriebelhoest?
een grote beker karnemelk en een grote beker coolbest grapefruitjuicequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:46 schreef wonderer het volgende:
Wat neem je nu als ontbijt dan? En er is ook bacon dat maar 15 seconden in de magnetron hoeft.
Ben ik zo vrolijk dan ,quote:
hadden jullie regen dan vandaag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zoooo lekker kopje jasmijn thee, lekker 'fuzzy warm' in m'n nachtpon hmmmm
na doorweekt te zijn thuisgekomen van 't werk is dat toch wel fijn...
Bezweken aan de griep???quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
zo, ik ben dan eindelijk bezweken, en meld me morgen maar ziek...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
Arme Maedel,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:14 schreef maedel het volgende:
Ja hoor, maar niet Kwak,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik je dan vanavond ook Alfred Jodocus noemen dan ?
naja, ik heb wel een open haard, alleen moet ik de schoorsteen nog eens laten vegen, en de haard vrijmaken enzo...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hadden jullie regen dan vandaag?
hier in het zuiden woei af en toe een druppen voorbij maar niet eens genoeg om de stoep nat te maken
en op zulke momenten zou je toch weer hevig terugverlangen naar een echte kachel in huis in plaats van centrale verwarming.
althans ik wel![]()
Nee hoor,quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Da's er al uit voor vanavond?
jalours isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
naja, ik heb wel een open haard, alleen moet ik de schoorsteen nog eens laten vegen, en de haard vrijmaken enzo...
hoeveel opmerkingen passen hier nu weer bijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moeten we je helpen?
nee maar wel dat geweldige nummer van hemquote:
Nou, dan pakken we de knaning erbij, en die smeren we in met tonijnenvet, en dan kiezen we de hoender en dan lijkt het mij enkel nog een kwestie van de schouders eronder zetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoeveel opmerkingen passen hier nu weer bij
het verrichten van hand en spandiensten
de helpdende hand toesteken
en jullie kunnen deze lijst vast nog wel verder aanvullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |