En je hebt je cranberrysap al aan Erik geschonkenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:06 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat ik ziek word, en nu echt. Mijn luchtpijp/keel doet pijn
Huh?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:20 schreef wonderer het volgende:
Daar wil ik nu even niet aan denken. Mijn longen doen al pijn bij het idee.
Ja, hier weet gewoon niemand meer hoe dat isquote:Op zondag 14 januari 2007 04:27 schreef wonderer het volgende:
Het vriest hier.
Wat?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:16 schreef Nirak het volgende:
Het is hier mooi weer wondererhet zonnetje scheen vanmiddag. Dus de reis van groningen naar het brabantse land verliep in 2 uur en 10 minuten
Nee het wachten was op je terugkeer hierquote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zeg, wordt er hier nog wat geklessebest of hoe zit dat?
We zaten allemaal op jou te wachten ,quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Zeg, wordt er hier nog wat geklessebest of hoe zit dat?
Ja en zo te zien laat hij ons nog later wachtenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
We zaten allemaal op jou te wachten ,.
We hebben elkaar nog,quote:Op zondag 14 januari 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en zo te zien laat hij ons nog later wachten![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En gelukkig is die zin helemaal niet voor meerderlij uitleg vatbaar![]()
Prison Break uitgekekenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..].
Hoe was je weekend Stroek? Nog iets beleefd?
Ehm ja, ik weet nu dat ik een perfect afgestelde gaydar heb,quote:Op maandag 15 januari 2007 00:00 schreef Stroekie het volgende:
Heb jij spannendere/meer opwindendere zaken gedaan dit weekend ?
Nou dan moest je mij die skills toch ook eens lerenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ehm ja, ik weet nu dat ik een perfect afgestelde gaydar heb,.
Ik had zaterdag een meet, en een van de meeters, toen ik die zag wist ik meteen dat ie homo was, ondanks dat het heel moeilijk te zien was bij hem....
Je bent offline op msn, ga je vroeg slapen?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan moest je mij die skills toch ook eens leren![]()
nee zit 24 te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je bent offline op msn, ga je vroeg slapen?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
Nou, het fitness apparaat zit in elkaar...
En ik lig half uit elkaar
dat wordt dus een maandag met kalm aan doen, en niets forceren ?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:31 schreef wonderer het volgende:
Nou, het fitness apparaat zit in elkaar...
En ik lig half uit elkaar
Then I wish you a soon recoveryquote:Op maandag 15 januari 2007 00:38 schreef wonderer het volgende:
Nou, aangezien elke ademtocht vrij martelend is, laat ik het fitnessen nog even achterwege
Oh, koffie is klaarquote:Op maandag 15 januari 2007 08:17 schreef Sitethief het volgende:
*Licht aanknipt*
*Koffiezetapparaat aan slingert*
Nou dat zie ik dan wel weer, ik ga niet op zaken vooruit lopen,quote:
nou succes danquote:Op maandag 15 januari 2007 10:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou dat zie ik dan wel weer, ik ga niet op zaken vooruit lopen,.
Maar paiq heeft een goed match systeem,.
Zie PM,quote:
Wat heb je toch een zwaar leven zeg....quote:Op maandag 15 januari 2007 11:55 schreef Sebasser het volgende:
Ik moet vandaag naar school dus
Dus ik dik verslapen 'natuurlijk'
Gelukkig heeft het dagblad van het noorden mij optijd wakker gekregen
Hoeren dagblad van het noorden.
Sebasser heeft het zwaarquote:Op maandag 15 januari 2007 12:11 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wat heb je toch een zwaar leven zeg.....
Met mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelij krijgen met je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |