Dat mag niet!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn hetero, schijnt.
ja dat moeten ze zeggen van hun manager zodat ze de vrouwelijke fans niet wegjagenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn hetero, schijnt.
Gemeen he? Net als die heteromeisjes die in een club met elkaar gaan zoenen om jongetjes op te geilen.quote:
Volgens mij hebben ze geen manager... zijn gewoon twee vrienden die voor de lol dit soort filmpjes maken, geloof ik. Maar ik weet er verder niet zoveel van, vond het wel leuk om te delen met julliequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dat moeten ze zeggen van hun manager zodat ze de vrouwelijke fans niet wegjagen
Zo ging dat vroeger bij George Michael toch ook
dat zal dan wel een onrustige nacht worden na het zien van zulke schokkende beeldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Misschien is die manager wel hetero
enfin, ik moet slapen :-/
Jaaaa! Omar Sharif!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, zo had ik dat zo op met die Lawrence of Arabia speelde in de gelijknamige film, zeg maar
Moguh Maedel,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:45 schreef maedel het volgende:
[..]
Jaaaa! Omar Sharif!
Maar ik ken 'm van Docter Zhivago. Da's nou één van mijn favoriete films allertijden
Oh, en goedemorgen
succesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Moguh Maedel,.
Om 9 uur een belangrijk gesprek......... RIAGG, ATC en RIBW,.
The Happy Birthday Song, van Andrew Bird. Een aanrader. Zo mooi en gevoelig enquote:when i wake up
in the morning,
pour the coffee,
and i read the paper,
and i slowly,
and so softly,
i do the dishes.
i feed the fishes.
sing a birthday
sing it like it's going to be your last day.
like it's hallelujah,
don't let it just pass on through ya
it's a giant and long cliché,
and that's why i want you to sing it anyway
sing me happy birthday
'cause hell, what's it all about?
sing me happy birthday,
happy birthday.
it's gonna be your last day,
gonna be your last day.
sing me happy birthday,
happy birthday,
like it's going to be,
going to be your last day.
quote:
Ik ben op de beterende weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och arm, jij kijkt hier ook wel alsof je ziek zwak en msiselijk gaat worden
Magique!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Erik hoe doe je het toch...... als ik dat was in die foto dan was het effect veel minder geweest,.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:38 schreef Stroekie het volgende:
heeft dat cranberrysap van Wonderer toch gewerk![]()
Ja en jij dus ook, met wat je ook nog van plan bentquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:23 schreef Sebasser het volgende:
Eurosonic was best heul erg tof 14.gif
en nu ga ik slapen.
En en en zulks.
Veel plezier.
Plezier met slapen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en jij dus ook, met wat je ook nog van plan bent![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:25 schreef wonderer het volgende:
Gewoon, onderwerp, hoe de predikant het deed enzo. Beetje sfeerschrijven, ik hoef niet de hele preek in mijn verhaalIk ben zelf een keer geweest in 2001 en ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, alleen dat Brad met zijn moeder meeging koekjes eten en wijn drinken en dat we steeds op moesten staan en amen moesten roepen.
Een katholieke kerk in Amerika. Brad z'n moeder is min of meer katholiek (het enige dat ik daar van gemerkt heb is dat ze naar de kerst-mis ging en dat we niet bij elkaar mochten slapen voor we getrouwd waren) en hij ging mee om haar een plezier te doen. We kunnen allebei georganiseerde religie niet uitstaan, hij gelooft helemaal nergens in en ik kom niet verder dan "er is wel IETS, maar wat?"quote:Op zaterdag 13 januari 2007 07:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat voor kerk was 't dan waar jij bent geweest?
Is Brad trouwens religieus oid?
En jij?
Wat een eng gezicht zo in eerste instantie!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, komen jullie even aan je trekken, lieve lesbeaupopjes!
[Showcase] Vingeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |